Mustilla kundeilla monasti vielä tollaset korkeet pohkeet. Hyväy nopeuteen, huonot ulkonäkö leijumiseenSe on juuri sitä, loistava esimerkki genetiikan merkityksestä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mustilla kundeilla monasti vielä tollaset korkeet pohkeet. Hyväy nopeuteen, huonot ulkonäkö leijumiseenSe on juuri sitä, loistava esimerkki genetiikan merkityksestä.
Taitaa 40v alkaa ja kymmenen vuoden välein vaihtua seuraava.Mitkä kädenväännössä on nuo masters -sarjojen ikärajat?
Masters = yli 40vMitkä kädenväännössä on nuo masters -sarjojen ikärajat?
Siis ei mitään hajua mistä tapauksesta puhutte. Mutta eikö sen lajiliiton tulisi tiedottaa dopingkärystä, jossa se on tapahtunut? Kyllä on voimanoston käryt ainakin aina otsikoissa. Minun mielestä se testaaminen on yhtä tyhjän kanssa, jos liitot eivät toisi rikkomuksia julki.Odottelen kyseisen henkilön kommenttia. Miehellä täytyy olla selkärankaa kommentoida.
Siis ei mitään hajua mistä tapauksesta puhutte. Mutta eikö sen lajiliiton tulisi tiedottaa dopingkärystä, jossa se on tapahtunut? Kyllä on voimanoston käryt ainakin aina otsikoissa. Minun mielestä se testaaminen on yhtä tyhjän kanssa, jos liitot eivät toisi rikkomuksia julki.
Kaikki kyseisen "lajiliiton"(IFA:n kuuluvan) yhdistyksen jäsenet, jotka ovat kilpailleet tai toimineet tuomareina IFA:n kisoissa ovat bannattu WAF:ssa/ EAF:ssa eli siinä liitossa, minkä kisoissa tämä dopingasia on käsittelyssä, nimilista bannatuista on julkaistu netissä (2019 IFA:n MM osallistujalista).Siis ei mitään hajua mistä tapauksesta puhutte. Mutta eikö sen lajiliiton tulisi tiedottaa dopingkärystä, jossa se on tapahtunut? Kyllä on voimanoston käryt ainakin aina otsikoissa. Minun mielestä se testaaminen on yhtä tyhjän kanssa, jos liitot eivät toisi rikkomuksia julki.
Kyllä se kaivettiin esiin ihan tuolta liiton puolesta. Sieltäpäin oli linjat kuumana ja linkkiä leviteltiin. Se ihmetyttää, miksi Waf pistää keskeneräisiä asioita nettiin?Kaikki kyseisen "lajiliiton"(IFA:n kuuluvan) yhdistyksen jäsenet, jotka ovat kilpailleet tai toimineet tuomareina IFA:n kisoissa ovat bannattu WAF:ssa/ EAF:ssa eli siinä liitossa, minkä kisoissa tämä dopingasia on käsittelyssä, nimilista bannatuista on julkaistu netissä (2019 IFA:n MM osallistujalista).
Tässä banniin johtavat, johtaneet kisat
http://www.waf-armwrestling.com/pal-urpa/
Niin ja kiitokset vielä Mikalle ja Topille tämän keskeneräisen tapaukseni, erittäin
negatiivisen uutisen kaivamisesta (WAF sivut) esiin tänne foorumille, joskus olis varmaan löytyny jotain positiivistakin kirjotettavaakin musta. Niin ja kannattaa kattoo vielä, mitä lukee tossa WAF:n tiedotteessa, varsinkin lopussa.
Enempää en voi, enkä saakkaan avautua kyseisestä asiasta.
Mikäs tällänen juttu on, kiinnostaa myös tai onhan tuolla jo näemmä jotain asiasta. Luulisi äkkiä ettei kädenväännösssä ole niin paljon dopingista hyötyä.Kyllä se kaivettiin esiin ihan tuolta liiton puolesta. Sieltäpäin oli linjat kuumana ja linkkiä leviteltiin. Se ihmetyttää, miksi Waf pistää keskeneräisiä asioita nettiin?
Hetkinen mitenkä niin vois luulla?Mikäs tällänen juttu on, kiinnostaa myös tai onhan tuolla jo näemmä jotain asiasta. Luulisi äkkiä ettei kädenväännösssä ole niin paljon dopingista hyötyä.
Pahoittelut jos asia hoidettu huonosti mun osaltaKaikki kyseisen "lajiliiton"(IFA:n kuuluvan) yhdistyksen jäsenet, jotka ovat kilpailleet tai toimineet tuomareina IFA:n kisoissa ovat bannattu WAF:ssa/ EAF:ssa eli siinä liitossa, minkä kisoissa tämä dopingasia on käsittelyssä, nimilista bannatuista on julkaistu netissä (2019 IFA:n MM osallistujalista).
Tässä banniin johtavat, johtaneet kisat
http://www.waf-armwrestling.com/pal-urpa/
Niin ja kiitokset vielä Mikalle ja Topille tämän keskeneräisen tapaukseni, erittäin
negatiivisen uutisen kaivamisesta (WAF sivut) esiin tänne foorumille, joskus olis varmaan löytyny jotain positiivistakin kirjotettavaakin musta. Niin ja kannattaa kattoo vielä, mitä lukee tossa WAF:n tiedotteessa, varsinkin lopussa.
Enempää en voi, enkä saakkaan avautua kyseisestä asiasta.
Oon ajatellut tekniikan ratkasevan vaan suurimmaks osaksi?Hetkinen mitenkä niin vois luulla?![]()
Ooksä yhtään lukenu mitä tässä ketjussa puhuttu viimeset 10 vuotta joka päiväOon ajatellut tekniikan ratkasevan vaan suurimmaks osaksi?
Ainahan tuosta kuitenkin väitellään tekniikka vastaan voima.Ooksä yhtään lukenu mitä tässä ketjussa puhuttu viimeset 10 vuotta joka päivä![]()
Minä näin tuon Waffin tiedotteen ensimmäistä kertaa tällä sivulla. Sen sijaan useita suorastaan vahingoniloisia puheluita sain kyllä, kun oltiin siinä uskossa että nyt Mansen Voiman ukko kärysi. Näinhän asia ei ole.Pahoittelut jos asia hoidettu huonosti mun osaltaMutta onhan toi äijän tilanne maukas niiku juoruumista ajatellen. Äijällä 5 miehen lihasmassat ja kilpailet vaan ulkomailla
Ja siis ite en tästä kyseisestä kheissistä tiedä mitään, kunhan nyt linkkasin ekan jutun mikä tuli vastaan. Ens kerralla vaalin salaisuuden verhoa paremmin
![]()
En toisiaan oo ollu 2019 jälkeen Suomen "liiton" (IFA:n)kanssa tekemisissä, enkä seurankaan, reeneissäkään käyny. Viimeks 2018 kisannu Suomessa ja mitä ulkomailla niin WAF:n kisoissa.Minä näin tuon Waffin tiedotteen ensimmäistä kertaa tällä sivulla. Sen sijaan useita suorastaan vahingoniloisia puheluita sain kyllä, kun oltiin siinä uskossa että nyt Mansen Voiman ukko kärysi. Näinhän asia ei ole.
Häviäjät syyttää huonoa tekniikkaa kun voima loppuu.Ainahan tuosta kuitenkin väitellään tekniikka vastaan voima.
Myös siitä väitellään onko maapallo litteä, tai onko kuussa käytyAinahan tuosta kuitenkin väitellään tekniikka vastaan voima.