Kädenvääntö - Ranteet rullalle

Meta title: 💥 KÄDENVÄÄNNÖN RAIVOKETJU 💥

Meta description: Ranteet rullalle ja kyynärpäät tulille, täällä puhutaan vain todellisesta puristusvoiman sodasta ilman selittelyjä.

Minkälaisia itsesuoritettavia hierontatekniikoita käytätte kyynärvarsille?
Joku puukeppi, tai vaikka levytanko, pinnojen varaan sopivalle korkeudelle.
Siinä on hyvä rullata.

Toimii muuten todella hyvin myös ojentajille. Jumalaaauta että tekee kipeetä, ainakin sen ekan kerran.

Hyviä arvioita lukuunottamatta Mutikaisen arviota siitä, että Saarisen Terolla on keinot voittaa Salminen oikealla. Kädenväännössä ei vaan pelkät keinot tahdo riittää voittoon asti. Pitää olla tehojakin kylkiäisenä. Taisi Mutikin sinne suuntaan mainita. 78:sissa Finaaliin vasurilla menee Loukolan Tero. On se niin rumasti töitä tehnyt sen eteen. Voitosta en menisi takuuseen.

View: https://www.youtube.com/watch?v=NP6Vi_pY8Mc

Bortolatolla älyttömät voimat jos puhutaan ns. yleisvoimasta, mutta aikamoista riuhtomista nuo apuliikkeet :D muistan ennen Larratin matsia näin noita kovia heijarikääntöjä ja vastaavia ja ajattelin että nytkö Devon häviää.
Mutta tulikin dädmove ja karvas tappio brasilialaiselle, hyvä esimerkki kahden apuliiketreenitavan kohtaamisesta, riuhtomista isoilla painoilla vs erittäin spesifit taljaharjoitteet.

Hyviä arvioita lukuunottamatta Mutikaisen arviota siitä, että Saarisen Terolla on keinot voittaa Salminen oikealla. Kädenväännössä ei vaan pelkät keinot tahdo riittää voittoon asti. Pitää olla tehojakin kylkiäisenä. Taisi Mutikin sinne suuntaan mainita. 78:sissa Finaaliin vasurilla menee Loukolan Tero. On se niin rumasti töitä tehnyt sen eteen. Voitosta en menisi takuuseen.
Salmisen Juhasta puheenollen löytyykö supermatsista Salminen vs Kurtti mitään videomateriaalia mistään?

Salmisen Juhasta puheenollen löytyykö supermatsista Salminen vs Kurtti mitään videomateriaalia mistään?
Aika paha murha oli kyllä 😮

Minkälaisia itsesuoritettavia hierontatekniikoita käytätte kyynärvarsille? Onko jotain hyvää videota? Katselin niin löytyy kyllä tubesta erilaisia forearm self massage videoita. Kokeilin halpis hierontapyssyä niin tuntu ihan paskalta. Täryytyksen pitäis kuitenkin olla toimiva metodi jos laite ok?

Forkut kun on niin jumiset että vaikuttaa grippiin ja varsinkin kestävyyteen.
Bilteman kiillotuskoneella tärryytän aina roikkumisten päätteeksi. Tuli golffari noista lisäpainoroikunnoista, mutta säännöllisellä kiillotuskoneen käytöllä lähti ja on pysynyt poissa.

21v kiillotuskoneen käyttöö itelläkin takana ja muutama 1000 mun vinkistä mokomaa käyttää. Mun mielestä tehokkaampi kuin ne massage gunit, vaikka käyttönsä niilläkin.

Hieronta ei saa sattua liikaa tai tulee kudosvaurioita hoidon sijaan. Kipeetä saa kaikki aikaan ja se ei oo se juttu. Keppi, silee rautatanko jne, millä joko rullataan tai sitä käytetään paikallaan olevana hieronnan apuna.

Ite hieron käsin tai esim Smith-tankoo vasten. Mun forkut saa treeniä 3-7 päivänä viikossa 1-6h kerrallaan, joten se ennaltaehkäisevä ja päivittäinen lihashuolto kuuluu asiaan automaattisesti.

Mulla irtos bilteman laitteesta se vaahtomuovi heti ekalla kerralla? Opoven 3M toiminu hyvin ja on mulla lisäksi ruottalainen armaid, jossa eri kokosia/pehmysiä palloja valittavissa kohteen mukaan. Sitä en ole Opoven jälkeen enää jaksanut käyttää.

Mulla on 21v aikana ollu kaks kiillotuskonetta 😄 Hiilet meni ekasta ja piti vaihtaa. Eihän noi paljoa maksa, mutten tiä, miten niitä rikki saa. Enivei tärinän funktio on eri ku hieronnan. Sitä voi käyttää joka päiväkin ja se ei laske lihastonusta, kuten pitkä hieronta. Mä tosin hieron, venyttelen ja täristelenki käytännössä joka päivä. Ei mun forkkuja enää pehmeiksi kukaan saa 😄

Jep. Kurtti antoi Salmiselle jopa lähdön, eikä Kurtin käsi edes liikahtanut. Ei tainnut kukaan kuvata.
Kurtin presenssi rikko kaikkien kameroiden linssit 😔

Engin sano että Brzenk vääntää jokaisessa East vs West eventissä jos haluaa. Varmaan nähään paljon Johnia jatkossakin.
Ketäs vastaan sillä nyt oli seuraavaksi?

Corey West.
200 kg vs 105 kg 😂😂😂
Mieli jotenki näkee Brzenkin altavastaajana tota voimaa vastaan. Mites muilla?
West pisti hyvin kampoihin Alex kurdechalle ekat erät ja jos se hauisvamma jonka sai siinä matsissa ei haittaa niin pitäs olla suosikki. En tiiä riittääkö bersenkin toprolli gorillan hookkia vastaan ku alexillakin oli vaikeuksia saada ranne

Corey West.
200 kg vs 105 kg 😂😂😂
Mieli jotenki näkee Brzenkin altavastaajana tota voimaa vastaan. Mites muilla?
Eikö ne jossain messuilla sparrannu ja West oli tilanteen päällä? Voin muistaa väärinkin 😄

West pisti hyvin kampoihin Alex kurdechalle ekat erät ja jos se hauisvamma jonka sai siinä matsissa ei haittaa niin pitäs olla suosikki. En tiiä riittääkö bersenkin toprolli gorillan hookkia vastaan ku alexillakin oli vaikeuksia saada ranne
Toisaata eikö Johnillakin oo aika kitkanen hookki? Ja remmeillä velho 😄

Back
Ylös Bottom