Tästä jotenki tuli mieleen se kun meijän Henkka muutama vuos sitten piti pitää (ja pidettiinki) ne yhteisreenit siellä Jannen luona, ja mä luulin että vedetään joku kädenvääntöseminaari sielläKyllä ehdottomasti!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tästä jotenki tuli mieleen se kun meijän Henkka muutama vuos sitten piti pitää (ja pidettiinki) ne yhteisreenit siellä Jannen luona, ja mä luulin että vedetään joku kädenvääntöseminaari sielläKyllä ehdottomasti!
Joo muistan tämän...olin ihan pihalla..muistan kun mietin että "siis hetkinen mikäs tässä on homman nimi"Tästä jotenki tuli mieleen se kun meijän Henkka muutama vuos sitten piti pitää (ja pidettiinki) ne yhteisreenit siellä Jannen luona, ja mä luulin että vedetään joku kädenvääntöseminaari sielläHyvä etten ollu kalvosulkeisia duunannu, ja sit mulle selvis että reenit, kun kysein äijältä tyyliin että kumpi pitää alotus puheenvuoron
Good shit.
Ilmoittakaa vaan millon otetaan Korpi treenit uudestaanTästä jotenki tuli mieleen se kun meijän Henkka muutama vuos sitten piti pitää (ja pidettiinki) ne yhteisreenit siellä Jannen luona, ja mä luulin että vedetään joku kädenvääntöseminaari sielläHyvä etten ollu kalvosulkeisia duunannu, ja sit mulle selvis että reenit, kun kysein äijältä tyyliin että kumpi pitää alotus puheenvuoron
Good shit.
Tai grillataan vaan sitä makkaraa ja hypätään mäkeä?Ilmoittakaa vaan millon otetaan Korpi treenit uudestaan. Mennään kanavanlavalle ja laitetaan kamerat nurkkaan niin kaikki voi tulla.
Rohkeimmat voi kokeilla samalla reissulla mäkihyppyä.
Grilli ja avotulet onkin valmiina, makkarat voin ostaa seuran piikkiin.
Täytyy näin jälkikäteen sanoa että oli kyllä yhdet opetttavaisimmista jumpista mun vääntö uralla!
Ei se huono vaihtoehto oleTai grillataan vaan sitä makkaraa ja hypätään mäkeä?
Muista että et oo mikään Matti NykänenTai grillataan vaan sitä makkaraa ja hypätään mäkeä?
View: https://youtu.be/ZHcoSEXaFz4
Morjes mikä munapää. Onko vastaavia tullut Suomen skenessä eteen?
Veikkaan et veisYllättävän hyvin noudattaa sääntöjä. Kyynärpää pysyy pöydässä. Mitä nyt vähä puree kädestä.
Veisköhän karhu Levanin täysin ilman treeniä newbienä.![]()
Näätkö muuten että onko tosta yhden käden taljasta paljon hyötyä apparina tohon yhen käden leukaan? Vai meneekö liian eri liikkeeksi?Ykl yläosa vaatii rinnalta ja ojentajalta paljon jerkkua. Sieltä se normileuoissakin on usein kiinni. Ja tietenkin toisinpäin myös, eli noi pitää olla palautuneet myös.
Tää simuloi suht hyvin ykl:ää vaikka itse taljaliikkeenä naurettavan näkönen.
View: https://www.youtube.com/watch?v=rHJdym4Gfzk
Oon mä nähny jengiä jotka selittää ettei saa vedettyä leukoja kun ei osaa sitä tekniikkaa siinä![]()