Oon tottakai yrittänyt, muttei oo noussu. Oon veivannu noita paksuja kahvoja ja rollareja aika paljon, mutta tuntus että niissä sormien pituudella on aika suuri merkitys. Tai sit oon vaan paska![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon tottakai yrittänyt, muttei oo noussu. Oon veivannu noita paksuja kahvoja ja rollareja aika paljon, mutta tuntus että niissä sormien pituudella on aika suuri merkitys. Tai sit oon vaan paska![]()
Hmm pitääköhän sitä perustaa verkkokauppa ja alkaa myymään noita?Siis just tän takia kyselin tovi sitten mistä noita wrist wrenchejä sais, ajattelin että se vois aika hyvin matkia Inchiäaika kurja suomalaisten verkkokauppojen tarjonta millekkään kädenvääntöhiluille. Plus en tiedä kehtaako sitä enää edes treenata jos sitä nostellaan jo noin vain ilman treeniäki.
No nyt kun sanoit niin tuostahan on joo joskus joku kova otevoimaukko sanonutkin että wrist wrench on oiva apuliike inchiä ajatellenEroaa yllättävän paljon. Wrist wrench kahvat on tuntumaltaan paljon lähempänä inchiä ku rollarin tapaiset pyörivät vermeet.
Kun kyseessä on eri laji niin ei oikein pysty antaa mitään tarkkoja vertailu lukuja. Edes 100kg rollari ei takaa että saisit inchin ylös mutta joku 80kg tulos voi riittää.
Jos joku luku pitäisi heittää niin toi Henkan tarjooma +90kg se varmaan olis.
Mut vähän sama kuin kysyisi että paljonko pitää penkata että nousee 150kg pystypunnerruksesta![]()
Kun muotoilet asian noin, saat tuon kieltämättä kuulostamaan liikaa vittuilultaRikkeri illan saldo:
Fenne = ei kova otevoimaukko
Meitsi = jokatoinen ukko
Jatketaan
Edit. ja siis tarkotus ei oo sanoa etten ois, mutta ei sitä mulle ittelle tarvii tulla sanomaan EM kisojen kynnyksellä saatana![]()
Ootko sen verran jo edistynyt ettei tarvi hoitajan enää pukea aamulla kun lepositeet irrotetaan?Nää oli armottomat reenit! Väänsin illal viel 2 tuntia omissa reeneissä noitten päälle, ja seuraavana aamuna en pystynyt laittamaan paitaa päälle omin avuin![]()
Joo kylläOotko sen verran jo edistynyt ettei tarvi hoitajan enää pukea aamulla kun lepositeet irrotetaan?
Jääkö suomelle mustapekka tässä nyt käteen?Ruotsi äänestänyt siirtymisestä WAF:iin.
Piikkarit jalkaan ja peräänJääkö suomelle mustapekka tässä nyt käteen?
Miksi? Mitä hyvää tulevaisuudessa on Waffin alla tiedossa? Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn kun moni sitä toitottaa. Onko edellisajan ongelmat korjattu? Onko kaikki nyt toisin kun sillon kun liitot jakautui?Hyvä uutinen minusta pitkän linjan ajattelulla. Tässä jakautuu nyt kohta Suomiseurat ellei hallitus ole valmis menemään eteenpäin.
Ainakin se että nyt on lajin kasvun kulta ajat meneillään ja kaksi lajiliittoa maailmalla on tosi huono asia sen kannalta...korruptio on ikävä juttu mutta sitä on ollut iät ja ajat eikä sitä kahdella tai kahdellakymmenellä lajiliitolla korjata...se on vaan nieltävä se paska ja keskityttävä vääntämiseenMiksi? Mitä hyvää tulevaisuudessa on Waffin alla tiedossa? Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn kun moni sitä toitottaa. Onko edellisajan ongelmat korjattu? Onko kaikki nyt toisin kun sillon kun liitot jakautui?
Totta tuokin, mutta onko sen yhteisen rintaman oltava just se suunta missä on varma että tulee paskaa niskaan? Ne valanvannomis laput liitolle uskollisuutta ja ettet saa kilpailla muualla. Itseäni eniten nuo mietityttääAinakin se että nyt on lajin kasvun kulta ajat meneillään ja kaksi lajiliittoa maailmalla on tosi huono asia sen kannalta...korruptio on ikävä juttu mutta sitä on ollut iät ja ajat eikä sitä kahdella tai kahdellakymmenellä lajiliitolla korjata...se on vaan nieltävä se paska ja keskityttävä vääntämiseenyhtenäisenä rintamana eteenpäin niin hyvä tulee!
Tämä juuri. En ymmärrä miksi uhrataan tasokkain liitto ja pysytään jossain pikkuliitossa sen takia että on korruptiota ja muuta paskaa ollut. Samaa paskaa se on IFA:nkin sisällä kun kaivetaan tarpeeks syvälle. Vääntää kellarissa kättä ja käy kisoissa ja saa mainetta suurimman liiton kautta. Mitä sitä mistään muusta välittämään. Jotku boikotoi Elon muskia ja ei osta Teslaa. Sitä voi sitten vanhana miettiä että kylläpä vastustin Muskia mutta enpä myöskään ajanut Teslaa.Ainakin se että nyt on lajin kasvun kulta ajat meneillään ja kaksi lajiliittoa maailmalla on tosi huono asia sen kannalta...korruptio on ikävä juttu mutta sitä on ollut iät ja ajat eikä sitä kahdella tai kahdellakymmenellä lajiliitolla korjata...se on vaan nieltävä se paska ja keskityttävä vääntämiseenyhtenäisenä rintamana eteenpäin niin hyvä tulee!