Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noniin Missä viipyy Super-Söderin mittauskuva ?Nyt ku tää lähti tähä nii kaikki ottaa forkuista mitta kuvatNii kaikki tiedetää foorumin arvo järjestys
Elä turhaan. Se on tulossa ohi ja kovaa vauhtiaJimikin alkaa lähestyä muapitääkö tässä treenata kohta
![]()
Höpö höpöAi ai ei ole käsi 100% suorassa![]()
Pienikullisten juttujaAimasmäen mittaa odotellaan myös. Reeneissä kovasti pumpissa ollut. Kuulemma ei kylästä löydy mittanauhaa ?
Minä kun luulin että kättä väännettiinAimasmäen mittaa odotellaan myös. Reeneissä kovasti pumpissa ollut. Kuulemma ei kylästä löydy mittanauhaa ?
Hyväksyn luovutuksen. Jokaisesta luovutusvoitosta mun sielu kasvaa niinkuin Larratilla.Minä kun luulin että kättä väännettiin
Tarviiko mitata jos suoraan luovutan?
Mitenkä sinä tässä käännyit voittajaksi? Ri ole sun mittaa näkynyt eikä kuulunutHyväksyn luovutuksen. Jokaisesta luovutusvoitosta mun sielu kasvaa niinkuin Larratilla.
Siis eihän pokerissakaan tarvii näyttää voittokättä jos toinen follaaMitenkä sinä tässä käännyit voittajaksi? Ri ole sun mittaa näkynyt eikä kuulunut![]()
Totta!Siis eihän pokerissakaan tarvii näyttää voittokättä jos toinen follaa![]()