- ViestejÀ
- 20 667
JÀbÀl ei oo siis hÀvittÀvÀÀ! Henkka jonkun tason psykologinen nero mitÀ tulee henkiseen kisavalmistautumiseenToisaalta en tiedÀ kumpi lÀmmittÀisi enemmÀn mieltÀ SM-kulta vai sun nolaaminen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JÀbÀl ei oo siis hÀvittÀvÀÀ! Henkka jonkun tason psykologinen nero mitÀ tulee henkiseen kisavalmistautumiseenToisaalta en tiedÀ kumpi lÀmmittÀisi enemmÀn mieltÀ SM-kulta vai sun nolaaminen
Eikö reenaamattomuuden korostamisella kÀytÀnnössÀ pyritÀ korostamaan omia geenejÀ ja lahjakkuutta lajiin? Sama kuin feikkinatuus ja kaikki muu tollanen?Juu ja treenaamattomuudella selittely on kyllÀ turhinta ikinÀ. Jokaisella siihen mahdollisuus ja kertoo vaan laiskuudesta sekÀ kyvyttömyydestÀ kilpaurheiluunHuono selitys kun pistÀÀ vaan entistÀ huonompaan valoon itsensÀ.
Ja varmasti sillÀ myös otetaan iteltÀ mahdollisia paineita pois...Eikö reenaamattomuuden korostamisella kÀytÀnnössÀ pyritÀ korostamaan omia geenejÀ ja lahjakkuutta lajiin? Sama kuin feikkinatuus ja kaikki muu tollanen?
Ite aina ihmetelly tota reenaamisen vÀhÀttelyÀ, kun jos taso jossain suoritteessa on vuosia x, niin hienompaahan se on jos kyseisellÀ henkilöllÀ on myös korkea kapasiteetti ja ymmÀrrys luoda kehitystÀ, eikÀ vaan olla kykenevÀ. PÀhkinÀnkuoressa jos kaksi henkilöÀ jotka molemmat yhtÀ vahvoja, ni niistÀ lahjattomampi voimaan on myös fiksu ja ahkera. Lahjakkaampi vain vahva![]()
Perustan vÀitteeni sillÀ kun itse pari vuotta asuin Ivalossa ja en luonnollisesti pÀÀssyt vÀÀntÀmÀÀnJuu ja treenaamattomuudella selittely on kyllÀ turhinta ikinÀ. Jokaisella siihen mahdollisuus ja kertoo vaan laiskuudesta sekÀ kyvyttömyydestÀ kilpaurheiluunHuono selitys kun pistÀÀ vaan entistÀ huonompaan valoon itsensÀ.
Eikö vÀÀntövoima kuitenkin ole alkuvuosista kasvanut paljonkin? Ite oon vÀhÀn allerginen jollekkin mystiselle yleisvoimalla. On vektoreja ja niissÀ voimantuottoaPerustan vÀitteeni sillÀ kun itse pari vuotta asuin Ivalossa ja en luonnollisesti pÀÀssyt vÀÀntÀmÀÀntosin kertoo myös siitÀ, ettÀ kovin paljon en ole voimaa kasvattanut vÀÀntövuosien aikana
![]()
On toki ja myös teknisesti erilainen kuin alkuvuosina. Mutta tuon parin vuoden aikana ei mitÀÀn radikaalia pudotusta voimatasossa tapahtunutEikö vÀÀntövoima kuitenkin ole alkuvuosista kasvanut paljonkin? Ite oon vÀhÀn allerginen jollekkin mystiselle yleisvoimalla. On vektoreja ja niissÀ voimantuottoa![]()
AlkuperÀinen pointtihan oli se ettÀ tuskin oot sohvalla maannut Helsinki openista astiJuu ja treenaamattomuudella selittely on kyllÀ turhinta ikinÀ. Jokaisella siihen mahdollisuus ja kertoo vaan laiskuudesta sekÀ kyvyttömyydestÀ kilpaurheiluunHuono selitys kun pistÀÀ vaan entistÀ huonompaan valoon itsensÀ.
Just juttelin tuossa Saaranluoman kanssa puhelimessa niitÀ nÀitÀ tulevista taisteluista ja se jotenni kysy sillaa ettÀ oliko mulla miten mitaleja sm kisoista, ettÀ onko mitÀÀnTopi "aina mitalleilla" Juvonen
EikÀ kysynytJust juttelin tuossa Saaranluoman kanssa puhelimessa niitÀ nÀitÀ tulevista taisteluista ja se jotenni kysy sillaa ettÀ oliko mulla miten mitaleja sm kisoista, ettÀ onko mitÀÀn![]()
Saatto olla ettÀ puhu mestaruuksista, mutta kuitenni hauska puheluEikÀ kysynyt![]()
Senior MEN LEFT +105 kg # 14
Saaranluoma ja Moksi finaalissa!!
Niil menee vÀhÀn kÀdet vaan vÀhÀn ristiinSaaranluoma ja Moksi finaalissa!!