Jyväskylän SM!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
millon nää kisat järkätään?missä päin jkl?älkää pelätkö, en oo tulossa nostamaan vaan vois käydä katsomassa :D

Eiköhän ne Laajavuoressa ollu...

Hmm.. Asun itse Laajavuoren kupeessa, enkä ole kuullut halaistua sanaakaan koko kisoista. Olettanen, että ne tuolla Rantasipissä pidetään.
Voishan sitä tulla katsastamaan kisoja jos sille päälle sattuu. :)

Mitään ennakkohuhuja äijien kunnoista? Onko odotettavissa todella kovia tuloksia johonkin sarjaan/ikäluokkaan? Täältäpäin on vissiin tulossa yks aika kova nimi tuonne 110kg sarjaan alle 23vuotiaisiin, mutta en hölise siitä sen enempään kun en tiedä varmuudella onko kaveri lähdössä. Millasia tuloksia teillä 67.5 sarjaan menevillä kavereilla on (sali/vanhoja kisatuloksia) ja mitä tulostavotteita tuolla? Meinasin vielä marraskuun aikoihin että tonne ollaan menossa penkkaamaan, mutta sitten tuli pupu pöksyyn ja tyydyn seuraamaan valmistuneita tulosliuskoja, ehkä ensi vuonna :)

Kisoihin olen tulossa mutta vain järjestelytalkoisiin... Tervetuloa vaan muutkin!
Kisaajille tsemppiä!

nelkku sanoi:
Täältäpäin on vissiin tulossa yks aika kova nimi tuonne 110kg sarjaan alle 23vuotiaisiin.
kaveri tulee todennäköisesti myös samaan sarjaan, taitaa olla sama nimi? (salilla 230kg). e. ei ole sama naama.

itse passaan nämä karkelot mutta tulen katsomaan toki. ensivuonnakin mahtuu vielä junnuihin. :rock:

Ei taida olla sama vaikka penkissä samanlaisia rautoja kilisteleekin, en tiedä sitten onko tää sälli menossa penkkaamaan vai ihan voimanostoon.. Luullakseni pärjäisi molemmissa kohtuullisesti ellei jopa hyvin, tarvii haastatella kun sattuu samaan aikaan salille.

asterix sanoi:
tarkotuksena olis voittaa se 67.5 siihen vaaditaan varmaan jotain 155kg tämä nyt on vain arvailua.. oma ennätys 150
Mikä ikäluokka?

nelkku sanoi:
Ei taida olla sama vaikka penkissä samanlaisia rautoja kilisteleekin, en tiedä sitten onko tää sälli menossa penkkaamaan vai ihan voimanostoon.. Luullakseni pärjäisi molemmissa kohtuullisesti ellei jopa hyvin, tarvii haastatella kun sattuu samaan aikaan salille.

Mikä ikäluokka?

miehet 20v. :nolo:

Sama paikka sama aika ja sama ikä.

Niin ja sama tulos!

Oon tulossa joo nostelemmaan jyväskyllään
tarkotus ois voittaa!

:kippis1:

Tyyppi sanoi:
Sama paikka sama aika ja sama ikä.

Niin ja sama tulos!

Oon tulossa joo nostelemmaan jyväskyllään
tarkotus ois voittaa!

:kippis1:

kaksi voittajaa samassa sarjassa on epäyhtälö :) jos oikein arvaan sun nimikirjaimet P JA K...(?) ensimmäistä kertaa tulee vissiin tiukka taisto.. tässä ollaan jo kiinteät housussa............

-asterix- sanoi:
kaksi voittajaa samassa sarjassa on epäyhtälö :) jos oikein arvaan sun nimikirjaimet P JA K...(?) ensimmäistä kertaa tulee vissiin tiukka taisto.. tässä ollaan jo kiinteät housussa............

Todellista salakieltä. :) Ihan hyvin oisit nimenkin voinut kysyä, kun se tuosta jo selviää.
Mutta asiaan. Älkää liikaa jännittäkö vaan ottakaa siitä se hyöty irti, jonka kisatilanne tarjoaa. Älkää tehkä Karjalaisia. :hyper:

-asterix- sanoi:

No eiköhän se siellä jyväskylässä sitte selviä! :evil:

Sun nimikirjaimet on sitte ilmeisestikin M ja R

Back
Ylös Bottom