Jyväskylän salit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja alzhu
  • Aloitettu Aloitettu
Mitkä ovat parhaat ja mitä pitää välttää? Kortepohjassa asun kesän alivuorkalaisena ylioppilaskylässä, mulla tuskin tulee olemaan pääsyä näihin yo-opiskelijoiden saleihin sillä 20 e vuosimaksulla? Kun en siis itse ole Jkl:n yliopistossa opiskelemassa. Niin ja kohtuuhintainen pitäis olla tai mielellään hyvin halpa, kun en mitenkään rahassa ui.

Haluan alkaa hakeen massaa ja voimaa, en kaipaa mitään akkasaleja tai läpsyttelylaitteita, kunnon verstas kelpaa ihan hyvin, jos on vaan asialliset laitteet että saa tehtyä kaikki lihasryhmät ja ei vedetä turpaan kun olen tällanen siima :D (Tai siis ettei kävijäkunta ole ne samat epäluuloset ja vittumaiset sikaniskat mitä joillain verstailla/budjettisaleilla havainnut joskus)

Kiitos vastauksista ja jos en osannut käyttää hakua niin auttakaa oikeeseen säikeeseen :rock:

Kiitos, kuulostaa juuri sopivalta paikalta. Mutta missäs ihmeessä tuonne on sisäänkäynti? Pyörin siinä Kauppakatu 4 tietämillä varmaan 10 minuuttia löytämättä ovea :D

Kiitos, kuulostaa juuri sopivalta paikalta. Mutta missäs ihmeessä tuonne on sisäänkäynti? Pyörin siinä Kauppakatu 4 tietämillä varmaan 10 minuuttia löytämättä ovea :D

Sisäpihan kautta. Talojen välistä parkkipaikalle ja autotallien ohi parkkiksen perälle. Sieltä löytyy. http://www.jyvaskylanvoimaklubi.fi/

Uimahallilla on myös hyvä sali, tosin melko hintava.
En tosin ole käynyt pariin vuoteen, mutta tilanne oli tämä silloin kun kävin.

Valorinne on kanssa hyvä sali. Kaikki peruslaitteet löytyy ja halpa paikka. Tosin sali on aika karkean näköinen,mutta toimiva paikka kuitenkin. Mikäli nyt kortepohjassa asut niin siitä ei ole paha matkakaan valorinteelle.

Back
Ylös Bottom