Jyväskylän Fitnessfactory

Kaikkia kyseisellä salilla käyneitä varmasti surettaa se, että Cumulus purki Fitnessfactoryn vuokrasopimuksen ja jouduimme kaikki etsimään uuden paikan, jossa reenailla. Kuulin vähän huhua silloin, että Alusniemen Jukka olis löytänyt uudet toimitilat jostakin. Onko noissa huhuissa mitään perää vai onko jollakulla parempaa tietoa kyseisestä asiasta?

Sitten vielä olisi mukava kuulla, että mihin porukka on sieltä siirtyny reenailemaan?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on tuttuja, joilla oli duunin puolesta soppari tuolle salille, ja törmäsin yhteen näistä tänään. Kertomuksen mukaan salin omistaja on yksinkertaisesti myynyt salin laitteet, joten tähän nojaten on vähän vaikea kuvitella, että uusia tiloja oltaisiin etsimässä ainakaan saliyrittämisen tiimoilta.

Tää porukka on siirtynyt treenaamaan Kuokkalan Top Shapelle.

Mulla on tuttuja, joilla oli duunin puolesta soppari tuolle salille, ja törmäsin yhteen näistä tänään. Kertomuksen mukaan salin omistaja on yksinkertaisesti myynyt salin laitteet, joten tähän nojaten on vähän vaikea kuvitella, että uusia tiloja oltaisiin etsimässä ainakaan saliyrittämisen tiimoilta.

Aika hyvin puhut kaikkien suulla. Minä en ole siirtynyt koirankopin kokoiseen top shapeen vaan ihan muualle kuten moni tuttuni, mitkä ko salia käyttivät! No mainostettakoon GoGo JKL! Helvetin hyvä sali!

Jeps kiitoksia tiedosta!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom