Jyväskylän Body&Fitness SM-karsinta 2012

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
katso liitettä 86667

Joonas sai tunnustuspalkintoja. 15 vuotiaana aivoinfarkti ja nollasta opetellut kävelyt ja puhumiset uusiksi.

Meni kyllä tunnustus täysin oikeaa osoitteeseen.

Alla lainaus kaverin blogista: "Olin 15 vuotias kun minulle tuli aivoverenvuoto ollessani salilla. En muista mitään siitä. Minulle kerrottiin vasta jälkeenpäin mitä olin tehnyt. Olin vetänyt 5 leukaa 90 kg lisäpainolla. Minulla olisi ollut uinnin nuorten MM kilpailut 2 kuukauden päästä mutta se harrastus jäi siihen. Siitä on nyt reilu 7 vuotta kun se tapahtui ja olen kuntoutunut sen verran hyvin, että jos opin vielä kävelemään niin 2012 vois koittaa nousta lavalle. Olen joutunut opettelemaan hengittämisestä ja nielemisestä lähtien kaikki asiat uudestaan. Menetin 10 kg lihasta kun olin pari kuukautta koomassa ja jos minulla ei olisi ollut lihaksia, mitä kuluttaa se olisi vienyt sisäelimet."

http://wanabebodari.gym-space.fi/?pp=1

Täytyy sanoa, että uskomaton tsemppari ja taistelija.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tikka oli kovassa kuosissa.

Sampo hirvittävän kiree, varmaan sm-kisassa jotain ihan hullua se kireys. Markus vähän pehmee, mut niin tuppaa käymään kun seisoo Sampon vieressä.

Teemu Vuorinen sössi jotain ja eksyi kisapaikalle, eikä kerennyt kisaan. Oli kuitenkin lavalla kisan ulkopuolisena ja aika vakuuttava paketti kaverilla.

ImageUploadedByTapatalk1346508729.887388.webp

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom