Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis tulokkaissa tarkoitin... ja eiko Mike laittanut meille kuvia??Onko kellään tietoa ketkä jatkoihin Body fitness sarjoissa?????
Ei mennyt, poseerasi niin päin vittua kuin vain voi poseerata se kakkonen.Kyllä CBB - 180 sarjassa ykkösen ja kakkosen sijat meni väärinpäin...
Vasemmalla.Kukas hepuista on Joonas Kola? Ei kyllä välähdä jos kuvat on jossakin tietynlaisessa järjestyksessä ._.
Olisi mukava tietää tuomarien kommentit, mikä linja heillä oli arvosteltaessa sarjoja. Esim. CBB -180 SM-karsinnan kärkikolmikko ei noudattanut mitään yhtenäistä linjaa.
Olisi mukava tietää tuomarien kommentit, mikä linja heillä oli arvosteltaessa sarjoja. Esim. CBB -180 SM-karsinnan kärkikolmikko ei noudattanut mitään yhtenäistä linjaa.
Ja kun mä oon aina puhunut sen poseeraamisen tärkeydestä. Onko mitään järkeä mennä häviämään poseerauksella, kun se on mahdollista harjoitella hyväksi? Kaikki työ ja kärsimys kovan kunnon saavuttamiseksi ja sit ei vaivauduta harjoittelemaan niitä poseja? Mä kyllä katsoisin peiliin, koska sieltä se syyllinen tuijottaa takaisin! :D Voi voi. Sääli, että tätä ei tajuta ja laji on esiintymistä mitä suurimmassa määrin.Ei mennyt, poseerasi niin päin vittua kuin vain voi poseerata se kakkonen.