Jyväskylä Body & Fitness 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Imo tulee todellakin olemaan kova näky. Hatunnosto kaikille niille, jotka edes jossakin kunnossa lavalle selviävät. Kuinka moni NGV:n ikäinen treenaa 100 lasissa tunnollisesti kohti classic bb:n junnukisaa? Veikkaan ettei 90% omanikäisistä pystyisi siihen ja jos NGV lavalle pääsee, nostan ainakin itse hattua.

Toivottavasti näemme Jyväskylässä hyvä tasoisen kisan! Oon kans menossa katsomaan. Toivottavasti näen sielä näitä "tulevaisuuden huippuja" kuten näkkärin yms. heh :D No ei, tarkoituksena lähinnä käydä katsastamassa junnujen taso, että uskaltaako sitä itse edes nousta lavalle -09.

Tahon päästä posettelemaan NGV:n kanssa. NGV pistää sit inffoo kun aikoo osallistua :D

Mut siis kyllä tuo kisa ainakin mulle antaa jotain mitä tavoitella, oli se sit kuinka epärealistista tahansa. Kynissarja varmasti ainakin alkuun, mut varmasti taso kovenee vuosien myötä.

Ennen kuin aikoo mennä katsastamaan sen junnuklassikin tason, kannattaa ensin odotella sitä tietoa, että onko sinne tulossa yhtään kilpailijaa.

Kilpailijamäärät tulee varmasti olemaan pienet, varsinkin nyt kun nämä katsastukset jaettiin kahdelle eri paikkakunnalle. Junnuthan nyt on vain Jyväskylässä, mutta eihän sitä tiedä rohkeneeko sinne lavalle nolla vai enemmän kisaajia.

Jos ihan vakavissaan taas ajatellaan tuota nuorten cbb:tä, niin. Mielestäni se tärkein asia on, että nuoret kiinnostuu kilpailemisesta, osallistuvat kisoihin jo junnusarjoissa, oppivat kisaamissysteemit jo siellä, kehittyvät kisojen välissä ja tulevat lavalle näyttämään kehityksensä. On todella harmi, jos kynnys nousta JUNIORIsarjaan nostetaan liian ylös, ennenku ykskään siellä lavalla on ollut. Tämä koko cbb on suhteellisen uusi laji. Tarvitaan uusia kilpailijoita mukaan, jotta kokonaistaso lähtee nousuun. Se on hyvä aloittaa jo junnuna.

Toisekseen, en ymmärrä, miten joitakin niin kovasti vaivaa se, miltä joku näyttää lavalta. Mua ei oo tähän päivään mennessä häirinnyt yksikään kilpailija tai sen kunto niin paljoa, että jaksasin jauhaa siitä vuosia ko.kisan jälkeen. Kyllähän sitä monesti tulee ajateltua, ettei itse lähtisi vastaavassa kunnossa kilpailemaan, mutta ne jotka lähtee, antaa niiden posetella. Kisaamispäätös on jokaisen oma juttu, jotkut odottavat kauemmin ennenku lähtevät kisaamaan, jotkut haluavat kilpailemaan aiemminkin. Eikä sen tarvi kenenkään muun elämää niin kovasti vaivata. Kyllä sen sitten itse sijoituksessa näkevät, miten se kunto riittää muiden kanssa vertaillessa. Joku kuitenkin käsittää asian väärin.. niin ei, en ole laisinkaan sitä mieltä, että lavalle pitäisi ängetä missä kunnossa tahansa, haluan vaan sanoa sitä, että jos joku haluaa kilpailla aiemminkin ts. kun lihaa ei vielä niin paljoa ole(jota junnusarjassa nyt on suhteellisen mahdoton kovin paljoa olla..) niin ei se ketään haittaa, ainakaan pitäisi haitata.

Joten junnutkin nyt innolla lajiin mukaan. :thumbs:

Ja loppujen lopuksi, tätä palstaa riittää kyllä ihan asiattomuuksien ja off topicien latomiseen tuolla muissa osioissa, niin mun mielestä vois nämä kisapolitiikat pitää siitä paskasta(jota tämä munkin postaus nyt tällä kertaa on...) suht siistinä..

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Annien kanssa täysin samaa mieltä. On hyvä jos käydään opettelemassa jo juniorina kaikki kisaan liittivät asiat, silloin aikuisten sarjojen tasokin nousee kun kun varsinaisia noviseja ei siellä enää ole. Ei pidä tuomita etukäteen juniori sarjaa. Saatta olla että sinne käveleekin lavalle joku kunnon keho ja hänestä tulee uusi kiintotähti niin mitäs sitten sanotaan. Ei muuta kun junnut joukolla kisakuntoon ja lavalle. Kilpailu on osa lajia.

Annien kanssa täysin samaa mieltä. On hyvä jos käydään opettelemassa jo juniorina kaikki kisaan liittivät asiat, silloin aikuisten sarjojen tasokin nousee kun kun varsinaisia noviseja ei siellä enää ole. Ei pidä tuomita etukäteen juniori sarjaa. Saatta olla että sinne käveleekin lavalle joku kunnon keho ja hänestä tulee uusi kiintotähti niin mitäs sitten sanotaan. Ei muuta kun junnut joukolla kisakuntoon ja lavalle. Kilpailu on osa lajia.

Hyvä että opetellaan kisaamista juniorisarjoissa, ja kyllähän tuonne voi hyvin tulla todella kovakuntoisia parikymppisiä.

P.S. Mua joskus risoo, ettei täällä saa napautella takaisin keljuileville horkkaajille. Pitäis varmaan jättää aina noi kommentit huomioimatta, ja on hyvä että täällä moderointi toimii. Tää on eka kerta kun moderoinnista valitan, mutta mitta täyttyy joskus.

Toisekseen, en ymmärrä, miten joitakin niin kovasti vaivaa se, miltä joku näyttää lavalta. Mua ei oo tähän päivään mennessä häirinnyt yksikään kilpailija tai sen kunto niin paljoa, että jaksasin jauhaa siitä vuosia ko.kisan jälkeen.

Just näin. Myös aikuisten puolella varmin tapa näivettää laji heti alkuunsa on nostaa lavalle nousun rima kommentoinneilla niin korkealle, että lauteilla on molemmat sarjat mukaan lukien juuri ja juuri viisi kisaajaa. Ja nekin kaikki niin kovassa tikissä, että jäännössijan joutuu ottamaan vastaan kaveri, joka ansaitsisi nipullisen päänahkoja. Sitä seuraavalla kerralla rima nousee ja mukana on neljä kisaajaa, jonka jälkeen enää kolme jne...:(

Minä ainakin koen kiinnostavana, jos taso on kirjava ja porukkaa lavalla paljon. Siinä mielessä heinoja kisoja olivat mm. SM 05, Fitness Classic 06 sekä Turku 06.

Ilmoittautuminen syksyn karkeloihin päättyy heinäkuun ensimmäinen päivä, joten eiköhän ne osallistujalistat sitten pian sen jälkeen ilmaannu kaiken kansan nähtäville.

Ilmoittautuminen syksyn karkeloihin päättyy heinäkuun ensimmäinen päivä, joten eiköhän ne osallistujalistat sitten pian sen jälkeen ilmaannu kaiken kansan nähtäville.

Koska bodauksen vastaava ilmoittautumisaika päättyy / on, tuo mainostetut ajat kun ovat käsittääkseni koskeneet vain CBB:tä ja BF:ää? Vai olenko ihan puusilmä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom