Jyrki Savolainen kuollut.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Rip.

Todella ikävä tapaus. Jyrki oli yksi Suomen värikkäistä tähdistä kehonrakennushistoriassa. Opin tuntemaan hänet jo -79, kun samoissa kisoissa olimme Riihikedon koululla Porissa. Jyrki voitti silloin raskaansarjan SM:n(mm.Kantolan Jussin), vaikka oli juniori-ikäinen. Myöhemmin samana vuonna tuli vielä juniorien EM Belgiassa.
Kaikinpuolin mukava ja kohtelias kaveri.

Tapahtuiko tämä onnettomuus to-pe välisenä yönä 9-tiellä Hankasalmen kohdalla? Ja auto oli joku urheiluauto ja vauhtia pari sataa? Ei muuten mutta itse olen Hankasalmelta ja juuri salilla yksi kaveri puheli että hankasalmelainen bodari nimeltään Jyrki olisi menehtynyt viime viikolla auto-onnettomuudessa. Onko mitään yhteistä?

SEAGRAM sanoi:
Noo tosta voi olla kahta mieltä. Murto-osa sekuntti ja se siitä.
Itse lähtisin mielummin noin kuin makaisin pari vuotta letkuissa.
Lähtö tässä kuitenkin tulee kaikille jossain vaiheessa.

Rauha hänen sielulleen.

Voi tosiaan olla kahtaa mieltä ja itse asetun toiselle kannalle.
En ajattelisi asiaa nimittäin noin itsekkäästi, vaan mietin myös, mikä on omaisten kannalta parempi vaihtoehto. Luultavasti nopea tapa on aina ikävämpi, koska siihen ei ehdi yleensä henkisesti valmistautua millään tavalla.

R.i.p

Daydream sanoi:
Tapahtuiko tämä onnettomuus to-pe välisenä yönä 9-tiellä Hankasalmen kohdalla? Ja auto oli joku urheiluauto ja vauhtia pari sataa? Ei muuten mutta itse olen Hankasalmelta ja juuri salilla yksi kaveri puheli että hankasalmelainen bodari nimeltään Jyrki olisi menehtynyt viime viikolla auto-onnettomuudessa. Onko mitään yhteistä?
Avotoyotalla paria sataa, auto mennyt kohtuu korkealle koska puissa oli jälkiä parin metrin korkeudella. Menevä mies, piti moottoripyöristä ja nopeista autoista..

ojuni sanoi:
Avotoyotalla paria sataa, auto mennyt kohtuu korkealle koska puissa oli jälkiä parin metrin korkeudella. Menevä mies, piti moottoripyöristä ja nopeista autoista..

Jos näin on niin kuoli sitten itselle mieleisissä merkeissä.

Tuoreessa (12.06) Keskisuomalaisessa Jyrki Savolaisen siskon kirjoittama muistokirjoitus veljestään. Kannattaa lukea, mielenkiintoinen historiikki Savolaisen elämästä, saavutuksista ja menestyksestä. :worship:

maverick sanoi:
Tuoreessa (12.06) Keskisuomalaisessa Jyrki Savolaisen siskon kirjoittama muistokirjoitus veljestään. Kannattaa lukea, mielenkiintoinen historiikki Savolaisen elämästä, saavutuksista ja menestyksestä. :worship:

Oisko mitenkään mahdollista saada sitä tänne??

R.i.p

Keskisuomalaisen muistokirjoitus.

Sunnuntaina 12.6.2005.

Liitteet

• jyrkisavolainen.webp
    jyrkisavolainen.webp
    133,5 KB · Katsottu: 2 095
Back
Ylös Bottom