Juusto-addiktit!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu
Huoh :( tämän ketjun ansiosta lähdin viereiseen kauppaan hakemaan leipäjuustoa aamupalaks, mutta tietysti sen piti olla loppu :( perhana!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Feta, mozzarella ja leipäjuusto <3

Kaikki "haisujuustot" eli homeet ja muut vahvemmat jää kyllä mulla kauppaan.
Mulla taas päinvastoin: mitä pahempi haisu, sitä voimakkaamman ja paremman makuistakin juusto yleensä on. Makuasioita, ja tää selkeästi jakaa juusto-ihmiset kahteen luokkaan.

Mulla taas päinvastoin: mitä pahempi haisu, sitä voimakkaamman ja paremman makuistakin juusto yleensä on. Makuasioita, ja tää selkeästi jakaa juusto-ihmiset kahteen luokkaan.

Kyllä!

Ja kaikki ne, jotka käyttää auraa niin vaihtakaa se st.aguriin tai gorgonzolaan heti paikalla

ps.Pitäis varmaan kaivaa raclette-grilli esiin. Parhautta kylmänä iltana, kun grilli lämmittää.

:kuola:Tuore ananas, grillissä ihan sandisti glaseerattuna, sitte päälle 1,5 cm paksu ananaksen koon mukainen vuohenjuustopala ei sitä peruskullinpaksusta vaan siitä kilon pötköstä siivu. Aijai ku haisee vehkeeltä koko piha mutta maku!

Kyllä!

Ja kaikki ne, jotka käyttää auraa niin vaihtakaa se st.aguriin tai gorgonzolaan heti paikalla

ps.Pitäis varmaan kaivaa raclette-grilli esiin. Parhautta kylmänä iltana, kun grilli lämmittää.

Raclette ja kylmäsavustettua poroa seassa! Kohta pääsee taas maistelemaan kyseistä herkkua :dance:

Juustot ovat mahtavia. Syön melkein mitä juustoja vaan hyvällä halulla, poislukien leipäjuustot ja halloumi. Ovat vähän kumisia ja mauttomia minulle. Ai että, joku todella voimakasmakuinen vanha juusto... nom nom nom... ällöttää ja samalla himottaa se vahva tuoksu mikä noista lähtee.

"Perusjuustoina" menee Emmentalia, kermajuustoa(Oltermanni), tuorejuustoa(Creme bonjour) ja joskus Goudaa.

Voi vitsi mä rakastan juustoa! Hyvä kun tekee omatekoista pizzaa niin heittää mozzarellaa ja emmentaalia päällä oikein kunnolla!
Mutta nyt kun on tällä laihiksella niitä ei pahemmin voi syödä :(
Ehdottomasti paras on Castellon homejuustot suolakeksien kera :hyper:
Mä en edes muista milloin aloin tykkäämään homejuustoista, muistan vaan että pienenä ihan ällötti kun aikuiset söi homejuustoa.
Lapsena vaan ajatteli että "miks ihmeessä joku haluaa syödä hometta?!" :rolleyes:

Joo kaikki juustot on kyllä hiton hyviä... Aggh, joku pehmeä hyvä sinihomejuusto + omena... Sitten paistettu chevre + salaatti + paahdettuja pähkinöitä ja joku hyvä hunajapohjainen kastike = bliss.

Uuninlämmin ruisleipä + voi + kinkku + hyvä emmental ... ooooh

Kaikki mahdolliset juustot kyllä toimii, jos ei lasketa noita muovisia supermarketjuustoja. Kuten myös Fondue....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom