juttu lisäravinteista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja focker
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
39
Näin taas äitimuoria, ja heti alkoi valitus lisäravinteista.. "tiiätkö mitä sairauksia niistä on niin monelle tullu"
oli kattonu jonkun dokumentin tai jtn..

löytyisiköhän jostain joku artikkeli missä kerrotaan mitä eroa on lisäravinteilla ja jollain hormooneilla?:david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:rock: :lol2: Toi on jotenkin huvittavaa, että heti kun syödään heraproteiinia niin se on sitten hormooneja. Tällästä tää tietoyhteiskunnassa eläminen on.

helpoiten saa selitettyä kun vertaa lisäravinteita vitamiinipillereihin. samaa kamaa mitä saa luonnostakin. ovat vain keinotekoisesti valmistettuja ja jauhoisessa muodossa.

No ei sekään aina auta, sieltä tulee se "ei ne oo samaa asiaa, niihin kaikki venäläiset laittaa kaikenmaailman hormooneja, kyllä mie sanon ettei puhtaat jauhot oo pussissa, jos nuita syö. Ei oo puhtaita urheilijoita enää ku kaikenmaailman lisäravinteita käyttävät, tuovat venäjältä nuita"

Tähän on itse törmätty, joten päätin alkaa säilyttämään jauhot sukkakorini takana ja heitän ne mikseriin kaikessa hiljaisuudessa.:rolleyes:

Googletappa sana 'lisäravinteet'. Johan tulee ihan hyvää tarinaa siitä mitä ne on, miksi niitä käytetään ja miten käytettynä ne ovat täysin turvallisia ym.

Löytyy myös luontaistuote/terveyskaupan sivuja jotka eivät ole mihinkään bodailuun/voimailuun liittyviä sinänsä, joten anna hänen lukea jostain sellaisesta, vanhemman naisen silmään 'luotettavasta' lähteestä. Tai sitten seuraavan kerran kun olette kaupungilla niin vie luontaistuotekauppaan ja pyydä myyjää kertomaan lisäravinteista äitisi kuullen.

jahk87 sanoi:
En tiedä kuinka hyvä on verrata lisäravinteita apulantaan, mutta apulantakin on keinotekoista paskaa, joka auttaa kukkia kasvamaan.

tuossa on sigu ainesta :thumbs:

hölkkääjä sanoi:
tuossa on sigu ainesta :thumbs:

Todellinen helmi tosiaan! :hyper: Toivottavasti on vielä vapaana, kun olen saavuttanut nykyisen siguni asettamat tavoitteet..

Hagakure sanoi:
No ei sekään aina auta, sieltä tulee se "ei ne oo samaa asiaa, niihin kaikki venäläiset laittaa kaikenmaailman hormooneja, kyllä mie sanon ettei puhtaat jauhot oo pussissa, jos nuita syö. Ei oo puhtaita urheilijoita enää ku kaikenmaailman lisäravinteita käyttävät, tuovat venäjältä nuita"

Tähän on itse törmätty, joten päätin alkaa säilyttämään jauhot sukkakorini takana ja heitän ne mikseriin kaikessa hiljaisuudessa.:rolleyes:

Mitä vittua? Osta vaikka suomessa tehtyjä ja pakattuja protskuja niin loppuu valitus siihen...tai sitten ei :D

Itsellä porukat (varsinkin mutsi) suhtautui lisäravinteisiin ihan OK jo kun olin 15-16wee. Paljon ei oo tarvinnu selitellä. Tajusi kai että Prismasta/muusta marketista ei mitään horkkuja pahemmin ostella :)

Edit: Kirjoitusvirheitä..Hieman humalassa :nolo:

hahaha meilläpäin ku kävin ostamassa palkkaria luontaistuotekaupasta ni myyjä rupes väläyttelee et "ai sinäki vetelet noita mömmöjä" :eek:

mutta kyllä se minullaki on sillee et mutsi selittää kuinka noi lisäravinteet aiheuttaa syöpää sun muuta eikä tajua vaikka mitä sille netistä näyttää :jahas:

jahk87 sanoi:
En tiedä kuinka hyvä on verrata lisäravinteita apulantaan, mutta apulantakin on keinotekoista paskaa, joka auttaa kukkia kasvamaan.

... paitsi että proteiinijauheet nimenomaan eivät ole keinotekoisia/synteettisiä (en kyllä itse asiassa tiedä, onko apulantakaan?), vaan niiden raaka-aineena on esim. maito tai soija.

Pitäisköhän pakkikselle oikeasti tehdä sticky-thread "Huolestuneille vanhemmille", jossa joku taitavasti kirjoittava ja osaava selittäisi lisäravinteista, sillä tavalla ystävälliseen sävyyn? Tätä voisi sitten näytellä kaikille jotka ei puhetta usko :)

Oisko ideaa?

AK_ sanoi:
Pitäisköhän pakkikselle oikeasti tehdä sticky-thread "Huolestuneille vanhemmille", jossa joku taitavasti kirjoittava ja osaava selittäisi lisäravinteista, sillä tavalla ystävälliseen sävyyn? Tätä voisi sitten näytellä kaikille jotka ei puhetta usko :)

Oisko ideaa?
Olisi. Lisäks vielä mukaan otsikkoon tossuttavat tyttö/poikakaverit. :D Vähentys nämä tredit, jatkuvasti tuntuu näitä tulevan uusia.

erkjetter sanoi:
helpoiten saa selitettyä kun vertaa lisäravinteita vitamiinipillereihin. samaa kamaa mitä saa luonnostakin. ovat vain keinotekoisesti valmistettuja ja jauhoisessa muodossa.
Voisko tuolla selittää horkkujen vetämisenkin? "Samaa kamaahan tuo oma elimistökin tuottaa!!1!1 Luonnollista, kato."

Mulla vanhemmat valittaa vielä kaikenlisäks ihan normaalista ruuasta että saan liikaa proteiinii raejuustosta, maitorahkasta ja tonnikalasta ja se ei muka oo terveellistä.. "Syöt liian yksipuolisesti, ihmisen ei ole tarkoitettu syövän noin paljon proteiinia, pilaat elämäsi" :curs: :wall:

focker sanoi:
löytyisiköhän jostain joku artikkeli missä kerrotaan mitä eroa on lisäravinteilla ja jollain hormooneilla?:david:

Mulla ois n. 5 min pituinen radioon tehty pätkä lisäravinteista, täytyis vaan saada se johonkin...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom