Jutta Urpilainen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T-mies
  • Aloitettu Aloitettu
Välillä hieman ihmetyttää, että miten noinkin korkeaan asemaan voi päästä henkilöitä, jotka on niin pihalla..

Jutta Urpilaisen isä on myös ollut ikänsä poliitikko joten siinä on jo ammattipoliitikko toisessa polvessa. Kuten Jutan kotiseudulla Kokkolassa tavataan sanoa "Urpilaisten sukuhan nyt on sellaista että heistä ei ole oikeita töitä tehnyt kukaan" :D

Jutta Urpilainen nykyajan poliitikoista ainoa jota haluaisin panna.Voi että minua kiihoittaa ajatus minusta ja Jutasta Juttutuvan estraadilla kiihkeässä lemmenleikissä.Demareiden läskisäkit Alho Halonen Jaakonsaari ja Mönkäre huutosakkina kiimasta hysteerisinä ympärillämme.

Nyt menen ottamaan lääkkeeni,ei Jutan himoitsemisen takia vaan tuon huutosakin.

Jutta Urpilainen nykyajan poliitikoista ainoa jota haluaisin panna.Voi että minua kiihoittaa ajatus minusta ja Jutasta Juttutuvan estraadilla kiihkeässä lemmenleikissä.Demareiden läskisäkit Alho Halonen Jaakonsaari ja Mönkäre huutosakkina kiimasta hysteerisinä ympärillämme.

Nyt menen ottamaan lääkkeeni,ei Jutan himoitsemisen takia vaan tuon huutosakin.
"Kuseniinaa" kakkoseen...;)

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010052911761690_uu.shtml

"demarit ovat selkeästi - ainakin puheissa - palanneet vasemmalle, vanhaan työväenliikkeen retoriikkaan kansan kuuntelemisesta, oikeudenmukaisesta tulonjaosta, täystyöllisyydestä, kapitalismista, tuloerojen kaventamiseststa ja köyhyyden vähentämisestä. SDP kääntyy nyt kansan puoleen.

Kolmipäiväinen puoluekokous jauhoi "Varjosta valoon" -tulevaisuusohjelmaa, unelmaa demareiden taivaasta, jossa kaikki on mahdollista."

On tuo Urpilainen vain jotenkin käsittämättömän vastenmielinen henkilö. Oikein populistien messias. Itse ollut aina laiska äänestämään (noloa) mutta seuraavissa eduskuntavaaleissa tulee äänestettyä jo pelkästään siitä ilosta että se ääni menee jonnekin muualle kuin demareille

blurb_facepalm2_20090622.jpg

Back
Ylös Bottom