Jutta ja superdieetit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wigga
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vaikuttaa mielenkiintoiselta! Ensimmäinen jakso ainakin jo antoi ymmärtää, että hyvää matskua luvassa. Jutalla on niin ihanan maanläheinen ja positiivisen viehättävä persoona, että sekin jo antaa oman säväyksensä :haart:

Jaa a. Olihan tää semisti kökköä suomi-laatua, mutta aihe on ihan mielenkiintoinen ja kyllä mua iha harmitti Jutan puolesta ko palkkari unohtu himaan. :/ Ehkä katson kakkosenkin läpi jos muistan.

Vaikuttaa kyllä mielenkiintoiselle. Energiset ihmiset ja tuollanen positiivinen meininki koukutti kerralla. Meni seurantaan!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jutta on ihmisenä niin upee ilmestys, energinen ja iloinen et jo tolla perusteella ilman muuta seuraan kaikki jaksot. Ja onhan tuolla näköjään tän hetken suomen kovin bodari bullukka mukana.

Huomas kyllä että oltiin tv-sarjaa tekemässä. Näinköhän koutsi ekalla viikolla huutaa kun palkkari jää kotiin?

Ja sitten vielä toi leikkaus tohon Jutan miehen kuolemaan. Vaikka asia oli vakava niin nauroin. Näin se vaan on kun asiat tehdään tyhmästi.

Huomas kyllä että oltiin tv-sarjaa tekemässä. Näinköhän koutsi ekalla viikolla huutaa kun palkkari jää kotiin?

Aivan sama pisti silmään, ja vielä jos oma lapsi on sairastunut ja myöhästyy sen takia, niin lol...

Tosin pitää muistaa että tässä tehdään tv-viihdettä joten kaikkea ei kannata ottaa tosissaan. :)

Positiivinen yllätys oli eka jakso.

Yllättävän hyvin tuotettu ekan jakson perusteella. Ei ollut sitä samaa ärsyttävää saman pätkän toistamista kuten muissa vastaavissa viime aikoina.

Yllättävän hyvin tuotettu ekan jakson perusteella. Ei ollut sitä samaa ärsyttävää saman pätkän toistamista kuten muissa vastaavissa viime aikoina.

Täh? Tossahan saatto sama insertti tulla kahteenkin kertaan ennen sitä virallista kohtaa :D ihan mukiinmenevältä sarjalta vaikutti ja mun mielestä ne koutsin ja Bullin kommentit oli just hyviä. Totta kai vähän pitää kärjistää, että saadaan raflaavampaa menoa. Eniten huvitti Bullin kommentti sille ylipainoiselle naiselle. "Se on tekosyy." Ihan hyvä että sanotaan suoraan ja vastuutetaan ihminen omista tekemisistään.

Täh? Tossahan saatto sama insertti tulla kahteenkin kertaan ennen sitä virallista kohtaa :D ihan mukiinmenevältä sarjalta vaikutti ja mun mielestä ne koutsin ja Bullin kommentit oli just hyviä. Totta kai vähän pitää kärjistää, että saadaan raflaavampaa menoa. Eniten huvitti Bullin kommentti sille ylipainoiselle naiselle. "Se on tekosyy." Ihan hyvä että sanotaan suoraan ja vastuutetaan ihminen omista tekemisistään.

Ai tuli vai :D Meni ohi. Muttei kuitenkn niin ärsyttävästi leikattu kuin noi aikaisemmat.

Sitten oli hyvä myös että ostanpa vähän lisäravinteita. Fastin miljoona maksavaa pikkupussukoitahan Jutta varmasti oikeasti ostaa :)

Aika tuollainen maistiainen oli eka jakso, loppuun asti odotin että koska päästään asiaan. Pyörähtänee sitten seuraavassa kunnolla käyntiin.

Vaikutti hyvältä, mä oon niin vanha ja väsynyt että en jaksa katsoa sellaisia ohjelmia missä pääpaino on muille vittuilemisessa. Sitä näkee livenä ihan tarpeeksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom