just joo 10 pistettä ylläpidolle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Shelto
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Anteeksi kielenkäyttöni, mutta minkähän vitun takia olen ollut jo vuoden bannattuna roinaforumilta?!!!?!!?!!!!?!!!!!?!!!!!?!!!!?!!!!!?!!!!!!?!!!!!?!!!!!!?!!!!!?!!!!!!! :curs:

Mitä helvetin isää ja äitiä ylläpito yrittää leikkiä? Joo ootte te niin vitun ammattilaisia, miks ette päästä kokematonta aloittelijaa tutustumaan roina-alaan??? Vituttaa tommonen.....

Ylläpito bannasi minut vuosi sitten roinafoorumista, koska olin vielä aloitteleva painonnostaja ja halusin ruveta samantien roinaamaan. Eikös se jumalauta ole jokaisen oma asia!!!!!

Olen tässä nyt vuoden verran roinannu ja arvatkaa vituttaako kun joutuu joka päıvä selailla miljoonaa eri nettisivua, että saisi vinkkejä ja vastauksia kysymyksiin, kun Mr.Miken mielestä minun ei sovi vielä roinata kun saattaa tulla pipi :jahas:

Kun sä olet alaikäinen ja oot vielä kaikenlisäksi vitun tyhmä kun vetelet kamaa noin nuorena.

Mä en halua joutua välikäteen kun roinaat ittes paskaan kuntoon ja mutsis katselee että mistäs se poika nyt tommoisia juttuja oppi. Sitten sitä selitellään, että miksi neuvotte alaikäisiä.

Shelto sanoi:
Anteeksi kielenkäyttöni, mutta minkähän vitun takia olen ollut jo vuoden bannattuna roinaforumilta?!!!?!!?!!!!?!!!!!?!!!!!?!!!!?!!!!!?!!!!!!?!!!!!?!!!!!!?!!!!!?!!!!!!! :curs:
Kotiin vaan kasvamaan siitä. Jokaisesta huutomerkistä kuukausi lisää bannia, joten nähdään joskus sitten.

Toivottavasti ei kaveri pistä itseään huonoon kuntoon roinilla.

OMG. Vuoden olet kärvistellyt banniasi, etkä ole keksinyt konstia lukea roinaforumia. Jo tämä todistaa, että olet liian tyhmä roinaamaan. Sinne kirjoittamisesta sulle ei mitään iloa olisikaan; kaikkeen mitä voisit kysyä löytyy taatusti jostain vanhasta threadista vastaus.

Alaikäisyydestä en tiedä, mutta toteaisin aika epäilyttäväksi kaveriksi näin aikaisempia posteja selailtuani. :rolleyes:

Nuorissa on tulevaisuus. Antakaa häiskälle tsäänssi. Kansakuntamme huominen, perkele. Sillä vaikka kuolemantuomio onkin Suomessa kielletty, joka jannulla on silti täysi oikeus itsemurhaan.

Shelto: vitusti vaan penkkaa ja haukkaa, et sä mitään roinaa tarvi, ja jalat reenataan reiveissä!!!1

ikä 24v!! Ja Tomi sähän täs oot tosi kypsä noil sun terävil kommenteil :jahas: :jahas: Ja oisinhan mä voinu tietenkin kirjautua sisään toisella nimellä mut miks turhaan???!!! Tomi saanko mä nyt 3kk bannia ku heitin 3 huutomerkkiä? :jahas: Vitun lapsellista. BANNATKAA VAAN.

Shelto sanoi:

Kolme pientä huutomerkkiä vain :lol2:

Shelto sanoi:
ikä 24v!! Ja Tomi sähän täs oot tosi kypsä noil sun terävil kommenteil :jahas: :jahas: Ja oisinhan mä voinu tietenkin kirjautua sisään toisella nimellä mut miks turhaan???!!! Tomi saanko mä nyt 3kk bannia ku heitin 3 huutomerkkiä? :jahas: Vitun lapsellista. BANNATKAA VAAN.

Ai no mutta nyt mäkin uskon että olet 24v, ei noin kypsää tekstiä osaisi yksikään 15v jippiipenkkaaja kirjoittaa, ehei.

Siinäpä sinulle muutama deivid, ole hyvä: :david: :david:

Säännöt Sheltolle.

Jos ei meininki tai bannausperusteet nappaa, niin etsi toki joku toinen voimailufoorumi, jossa viihdyt paremmin. Miten olisi Jippiin voimailuosio?

Shelto sanoi:

Vai että ihan vuoden bannattuna, kun nimimerkki regattiin vuoden 2003 marraskuussa? :rolleyes:

shelton kirjoitustyylin kypsyys on vertaansa vailla...

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom