Jumppapallo hakusessa?

Nyt kun olen liittynyt selkävaivaisten kerhoon, niin tulipa sitten mieleen, että jumppapallolla voisikin kivasti venytellä selkää...

Mistä ihmiset ootte hankkinu noita palleroita, onko niistä ollut apua, minkä kokoinen sen tulisi olla. Ilmeisesti ukon pituudella on merkitystä pallon koon valinnassa?

Kokemuksia yms. muuta tietoutta palleroista tähän threadiin...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sinun pituiselle 75cm/halkaisija olisi varmaan hyvä. Helsingistä löytyy ainakin Sokoksen urheiluosastolta ja maksoi alle 10 euroa.

Olen ohjannut Fitball-tunteja, mutta koska olen nykyisin laiska... Toimii tämä pallo kotona minulla tietokonetuolina. On muuten hirmu terveellinen selälle. Paras apu vatsalihas treeniin mitä voi olla.

Sun kannattaa tehdä koirille selväksi, ettei pallo ole niiden uusi lelu!

Smart sanoi:
Sinun pituiselle 75cm/halkaisija olisi varmaan hyvä. Helsingistä löytyy ainakin Sokoksen urheiluosastolta ja maksoi alle 10 euroa.

Olen ohjannut Fitball-tunteja, mutta koska olen nykyisin laiska... Toimii tämä pallo kotona minulla tietokonetuolina. On muuten hirmu terveellinen selälle. Paras apu vatsalihas treeniin mitä voi olla.

Sun kannattaa tehdä koirille selväksi, ettei pallo ole niiden uusi lelu!

Joo, elikkästä nyt on sellanen kuula kotosalla... Koiruleiden mielestä vieläpä varsin kiva...

No onneks se ei oo kallis härpäke. Siihen vaan ku menee päälle, niin tuntuu, että räjähtää koko kuula. Onkos niissä muuten jotain painorajoja. 115 kg tuntus laittavan kuulan jo aikasta tiukoille.

Net Virgin sanoi:
Onkos niissä muuten jotain painorajoja. 115 kg tuntus laittavan kuulan jo aikasta tiukoille.

Kyllä sen nyt 115kg pitäis kestää. Olen treenannut OIKEASTI lihavia ja ylipainoisia ihmisiä, ja ikinä ei ole pallo poksahtanut.

Ainahan voit laskea aavistuksen ilmaa pois, jos pallo tuntuu liian täydeltä. Sen olisi tarkoitus olla muodossaan, eli pyöreä ja antaa kuitenkin reilusti periksi kun painat sitä kovaa tai istut sen päälle.

Kiitokset Smartille vinkeistä.

Nyt on pallo kuosissaan ja on todella hyvä tapa venyttää selkää ja vatsatkin tulee tehtyä hieman eri tavalla.

Ja jottei selkäkipu heti hellittäisi, niin ajella töksäytin eilen kolarin... Tosin vika oli kyllä NAISautoilijassa, joka tuli kolmion takaa suoraan sukille. Ja vieläpä niin, että joutu ylittään toisen samaan suuntan menevän kaistan. Olisi kyllä pitänyt hieman katsoa. Toisellakin kaistalla kulki kuitenkin autoja.

Suositut

Back
Ylös Bottom