Jumii ja pahasti. Olenko ainut?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja japa
  • Aloitettu Aloitettu
Mike sanoi:
Tää on tosi mystinen juttu, vaikeaksi sen selvittämisen tekee se kun se on vain joillakin.

No nytten olen firman koneella jolla nettiyhteys soneran adsl. Ja näyttäs toimivan ihan ok. Mutta kotona on kaapelimodeemin kautta? OIsko tässä mitään mahdollisuutta että syy olis nettiyhteyksissä. Edelleen oli kotona päivällä samat oireet kuin aikaisemmin olen valittanut tai mitä esim tuossa Ironchef edellä mainitsee?

Onko muillakin joilla takkuaa kaapelimodeemi? Tai esim dnainternetin kautta?

japa sanoi:

Mulla takkusi aamupäivällä himassa saunalahden adsl:llä, nyt en olekkaan sen jälkeen himasta kokeillut, nyt, duunista pelittää tosi hyvin, niinkuin eilenkin.

Mulla myös himasta takkusi aamulla, nyt duunista tuntuu pelittävän loistavasti (eilen ei pelittäny täältäkään.. )

Mike sanoi:
Tää on tosi mystinen juttu, vaikeaksi sen selvittämisen tekee se kun se on vain joillakin.
Mulla toimii ainakin nyt eilen vielä jumitti selaimena firefox, en tiedä onko vaikuttanut asiaan kun jouduin päivittämään javan ja pari muuta liitännäistä. että pääsin yhelle toiselle sivulle mikä on ennen toiminut mutta ei tänään. voi olla että on pelkkää sattumaa. firefox rupes kyllä siellä herjaamaan että pitäis latailla liitännäisiä mitä ei täällä tehnyt.

japa sanoi:
Mulla on 10Mb yliopiston LAN, eikä se nyt muutenkaan voi riippua siitä onko surffaajalla esim. ADSL, LAN tai kaapeliyhteys. Eiköhän se vika ole ihan serverissä tai sen ylikuormitetussa verkkoyhteydessä tms..

Oon nyt käyttänyt pakkista kolmelta eri koneelta tän päivityksen jälkeen. Eli kotoa ja töissä kahdelta eri koneelta. Jokaisessa on sivun avaaminen ekan kerran kestänyt jonkun minuutin, mutta senjälkeen on toiminut suht normaalisti. Joskus myös ekan replyn kirjoittaminen on ottanut aikansa, mutta senjälkeen toiminut todella hyvin.

Tänään on foorumi toiminut ongelmitta. Etusivu ja kaikki muukin latautuu ihan normaalisti. Mitään muutoksia en tehnyt omassa koneessa.

Onko kellään samanlaista onkelmaa kuin täällä päin? Toi You last visited- kello näyttää puuta heinää. Meikä näyttää välillä käyvän tulevaisuudessa. Esimerkiksi nyttenkin näyttää, että mä olisin viimeksi käynyt täällä tänään kello 20:40. :D

Mulla ei myöskään näy noi kaikki threadit. Pääsivulla kyllä näkyy uusimmat threadit, mutta kun menee esimerkiksi punttimimmien-sivuille ei threadia enää näykkään missään. Menee hermot. Sitten tää näyttää mulle, että jossakin viestiketjussa olisi uusia viestejä, mutta kun menee katsomaan niin huomaa, että ne ovat eilisiä mutta silti kone väittää että on tämän päiväsiä... hermo

-EDIT- Sellasta vielä, että tää masiina ei näköjään päivitä näitä sivustoja. Esimerkiksi Yleistä keskustelua- palstaa ei oo päivittänyt vaan näkyy eiliset viestit. Kaikissa palstoilla sama juttu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom