Jumalauta mikä kissa!

Käykääpä joskus kissanäyttelyssä katsomassa bengali rotuisia kissoja. Isoimmat kollit painavat yli 10 kg ja näyttävät oikeasti tiikereiltä tai leopardeilta. Itse ihastuin aivan heti!! Niistä oikein huomasi villin petoeläinluonteen...

Juu ja on mulla nyt kotonakin oma sellainen...tosin se on vielä ihan liian pieni ollakseen peto ;)

Olen jostain lukenut kyseisistä otuksista, ovat kuulemma erittäin vaativa rotu juuri tuon villiytensä takia ja vaativat tilaa paljon. Kuinka vanha tuo sinun bengali on ja onko yhteiselo sujunut hyvin?

Olen jostain lukenut kyseisistä otuksista, ovat kuulemma erittäin vaativa rotu juuri tuon villiytensä takia ja vaativat tilaa paljon. Kuinka vanha tuo sinun bengali on ja onko yhteiselo sujunut hyvin?

Tällä hetkellä pentu on 4kk eli kuukauden nyt ollut mulla. Kyllä tuo yhteiselo on hyvin sujunut, mutta pentu tarvitsee ihan hirveästi leikkiaikaa ja on touhottamassa koko ajan. Paljon se rikkoo, mutta paljon se myös antaa rakkautta takaisin, kun sitä saa :) Verhoja ei ole, sohvat on kääritty pakettiin ja muita varotoimenpiteitä täytynyt tehdä, mutta luonteeltaan aivan ihana ja seurallisempaa otusta saa varmaan hakea...hehe!

ps. ja eiköhän tuo rauhoitu ku pallit viedään ;)

Tosta voidaan olla monta mieltä. Kunhan opetat sen ensin murisemaan.

Osaa se murista tai ainakin se kuvittelee osaavansa ;) Ehkei ihan jellonalle pärjää, mutta kyllä sillä pienemmät eliöt voi ehkä pelottaa tiehensä...:D *kuulostaa ihan kuin joku sanois räh räh...* possun ja tiikerin sekoitus :lol2:

cat_056.jpg

71679673_d2e489abe5.jpg

largest_cat.jpg

bigcat1.jpg

d95e8f3f01122a5d8f5305d726e4d78296867527.jpg

fat%20cat.jpg

^_____^

Ei helvetti!! Aivan uskomattomia katteja...:D Jollei niitten terveys kärsis tosta ni mä lihottaisin omanikin noin isoksi.

d95e8f3f01122a5d8f5305d726e4d78296867527.jpg

Eikös tuo ole karvinen?

Toisiksi ylin näyttääkin lihavalta versiolta mun kissasta.

Noiden omistajilla voi kenties olla hauskaa, mutta katti elää heikossa hapessa lyhyen elämänsä. Ei ne pysty edes pesemään itseänsä.

No eikös nuo osa ole ruumiinrakenteeltakin isoja eikä pelkästään peruskatista paisutettuja :eek:

No huhhuh.. :eek:
Mut on noi katit kyllä syönyt pari extra-sheebaa, ja sen jälkeen jonkun pienemmän maan viljasadon. Paljonkohan noilla on painoa?! Varmaan 12-14 kg, jumankauta pitää pistää oma kissa bulkkiin nyt heti!

'

jostain muistan lukeneeni että tolla ei ole minkäänlaista metsästysvaistoo ja sen takii se on vaaraton(tai niin vaaraton kun 500kilonen otus voi olla)

voin tietenkin olla väärässä. mahtavaa olis kyl tommonen nähdä

Toi läski-liger ei pärjäis viidakossa kahta viikkoa oikeesti,mitään tommonen pullero ei saa kiinni.Paitsi jonku sarvikuonon ja siltä tulee huonokuntoiselle karviselle turpaan alta aikayksikön.
Se on tommonen plösö just sen takia ku syötetään että olis mahdottoman kokoinen,eikä liiku pientä kävelyä lukuunottamatta lainkaan.

Oikeet villieläimet on trimmattuja tappajia tarhaelukat huonokuntoisia velttoilijoita(ei se elukoiten vika tietenkään ole).

hmm

Mitenhän tuo 10ft on mitattu? Siperiantiikeri voi olla kuonosta hännänpäähän mitattuna 3,6m pitkä, mutta silti sen paino jää 300:n tuntumaan eli jopa satoja kiloja alle tuon "ligerin" painon.

Mitenhän tuo 10ft on mitattu? Siperiantiikeri voi olla kuonosta hännänpäähän mitattuna 3,6m pitkä, mutta silti sen paino jää 300:n tuntumaan eli jopa satoja kiloja alle tuon "ligerin" painon.
Eikö se ollut niin että kun se seisoo takajaloillaan. Maasta päälakeen?

Back
Ylös Bottom