Jumala kehotti Bushia Irakiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja phy73
  • Aloitettu Aloitettu

phy73

VIP
Presidentti George W. Bush on kertonut Jumalan kehottaneen häntä miehittämään Irakin ja Afganistanin, paljastaa Britannian yleisradioyhtiön BBC:n kolmiosainen dokumenttisarja.

Täältä lisää

:wall:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
phy73 sanoi:
Presidentti George W. Bush on kertonut Jumalan kehottaneen häntä miehittämään Irakin ja Afganistanin, paljastaa Britannian yleisradioyhtiön BBC:n kolmiosainen dokumenttisarja. :wall:

No mikäs tuossa. Eikös ne terroristitkin jumalan nimeen tee tekosiaan..
Mutta tosiaan aika ärsyttäviä kommentteja Bushilta tulee kun käyttää sodista nimitystä crusade yms.

yleensä viimesenä asiana tullaan uskoon tai vedotaan uskovaisiin kun suosio on laskemassa.
Uusin Testamentti - Puskan ilmestyskirja sanoi:
- Presidentti Bush sanoi kaikille meille: Minua ohjaa missio Jumalalta. Jumala sanoo minulle: George mene ja taistele terroristeja vastaan Afganistanissa.

- Ja tein niin ja sitten Jumala sanoi minulle: George mene ja lopeta tyrannia Irakissa -- ja tein niin.
:anssi:

edit. kuvateksti on muuten varsin koominen. :lol2:

Eikös ääniä kuulevien ihmisten paikka ole yleensä suljetulla osastolla? (edellyttäen, etteivät muut lähimmäiset ko ääniä kuule.)

Joo, kannattaa ehdottomasti uskoa kaikki "uutisjutut". Bush on kyllä pahvi, mutta ei sekään noin sekaisin ole ainakaan vielä.

BBC: Bushin mukaan Jumala kehotti hyökkäämään Irakiin.

Presidentti George W. Bush on kertonut Jumalan kehottaneen häntä miehittämään Irakin ja Afganistanin, paljastaa BBC:n kolmiosainen dokumenttisarja. Sarjan yksityiskohtia annettiin julkisuuteen.

Bush kertoi tehtävästään palestiinalaisten johtajalle Mahmud Abbasille ja silloiselle ulkoministerille Nabil Shaathille kesäkuussa 2003. Bush sanoi myös Jumalan kehottaneen häntä perustamaan Palestiinan valtion, palestiinalaisjohtajat kertovat dokumentissa.

– Presidentti Bush sanoi kaikille meille: Minua ohjaa missio Jumalalta. Jumala sanoo minulle: George mene ja taistele terroristeja vastaan Afganistanissa.

– Ja tein niin ja sitten Jumala sanoi minulle: George mene ja lopeta tyrannia Irakissa -- ja tein niin.

BBC:n edustajan mukaan ohjelman sisältö on kerrottu Valkoiselle talolle, mutta se kieltäytyi kommentoimasta yksityiskeskusteluja.

Dokumenttisarja esitetään Britanniassa 10., 17. ja 24. lokakuuta. (STT)

Lähde

:rolleyes:

Jälleen yksi todista lisää Bushin ylivertaisuudesta presidenttinä. Bush on jumalan oikea käsi ja toteuttaa jumalan tahtoa. Kuinka siis normaali maanmatonen kehtaisi kritisoida suuren johtajan toimintaa, onhan hänellä jumalan tahto ja sana takanaan! Bush on jälleen syntynyt JEESUS!! AAMEN :worship:

"The beauty of religious mania is that it has the power to explain everything. Once God (or Satan) is accepted as the first cause of everything which happens in the mortal world, nothing is left to chance...logic can be happily tossed out the window."
..........Stephen King

“George Bush was not elected by a majority of the voters in the United States, he was appointed by God.” Lt. Gen. William G. Boykin

jenkit on kyllä ihan kaheleita tuon uskontonsa kanssa.mä näin kerran jonkun pätkän missä jenkkien hävittäjälentäjät kerto olevansa "jumalan sutureita" ja heidän ohjuksensa ovat "jumalan nuolia" ja muuta tommottii...kun muu porukka on tommosta niin onhan johtajan oltava vielä suurempi kaheli

Entä sitten? Bush toimii samalla tavalla kuin Arabit ja koko vitun Afrikka ja suuri osa Euroopasta. Ei sen hullumpi kuin 70% ihmiskunnasta.

Cthulhu sanoi:
Entä sitten? Bush toimii samalla tavalla kuin Arabit ja koko vitun Afrikka ja suuri osa Euroopasta. Ei sen hullumpi kuin 70% ihmiskunnasta.

Tässä on nyt kuitenkin kyseessä länsimaa, ei arabit tai koko vitun Afrikka. Suuressa osassa Eurooppaa ei varmaankaan oikeuteta omia äksöneitä Jumalalla.

SniffDaddy sanoi:
Tässä on nyt kuitenkin kyseessä länsimaa, ei arabit tai koko vitun Afrikka. Suuressa osassa Eurooppaa ei varmaankaan oikeuteta omia äksöneitä Jumalalla.

Eikö? Olen täysin varma siitä, että, jos uskovainen uskoo Jumalansa sanoneen jotain niin hän toimii. Tuohonhan koko uskonto perustuu.
Jumala sanoo tapa, hän tappaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom