Julkkikset ja wannabe julkkiset esittelee kroppaansa

Kuinkahan moni kuvattavista tiedostaa esittelevänsä lihaksia kameralle? Esim. Daniel Day-Lewis ois välttynyt tältä laatujournalismilta pukeutumalla huppariin. Sen sijaan syömällä vähän eri tavalla otsikko olisi viitannut kesämahan kasvatukseen tms. Myötähäpeää tässä ketjussa edustaa iltapaskalehtien otsikointi, vaikka ei minulla ole mitään sitä vastaan, että treenatusta vähissä rasvoissa olevasta vartalosta käytetää sanaa lihaksikas.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä google nyt kusettaa... ei tasan ole Jackman esim. tässä Wolverine leffassa +90kg... totuus taitaa olla jossain 82-83kg paikkeilla... ei kovin vakuuttavat massat kireydestä huolimatta, kun herra on 188cm pitkä. Kondis tosin on nätti toisin kuin näillä muilla "David Bechameilla" ;)

Uusintagoogletuksen perusteella olis juurikin toi 82kg. En löytäny enää sitä sivua, missä mainittiin tuo +90kg. Mulla ois muistikuva, että se oli haastattelu, jossa Jackman itse sanoi näin. Paha sanoa, mutta kuten jo mainittiin, hyvältä se näyttää.

menee kai tää tänki otsikon alle, ilmeisesti mel treenaa pahiksen rooliaan varten expendables kolmoseen!
1148758_541141395940279_2119517386_n.jpg

"Passion of the protein"

Tuossahan on oikeasti kova kunto Melillä, ei mikään David Beckham -look... Ukko on 57-vuotiaana isompi kuin koskaan elämänsä aikana!

Tot Gibsonia voi jo sanoa lihaksikkaaks! Hyvässä kunnossa papparainen...
Tohon Beckhamin kuntoon pääseminen olis työn takana! En tiedä miten pääsis?! 10v koomassa ni vois onnistua!

Meinasin että on täksi kaudeksi treenautettu timmimpään kuntoon. Ei nyt sentään mitään mikluforsselleja, että klohnaisi huonolla puntilla herkkyyden pois ja polvet rikki.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom