Julkkikset ja wannabe julkkiset esittelee kroppaansa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja onhan se nyt kovemmassa kunnossakin kuin keskiverto pakkislainen.

gaga5_2009JID_vi.jpg

On kyllä lihonu hirviästi. Ennenhän tuolla taisi olla ihan terhakat pakarat, mutta nyt nuo on vaan tuommoset muodottomat läskiset selluliitti pallukat. Hyi.

Baban haba sai papan huolestumaan: "Isän mielestä lihaksia on liikaa"

Lihakset ovat tulleet ensisijaisesti vuosien kahvakuulatreeneissä.
- Tykkään kahvakuulasta ja suosittelen sitä lämpimästi kaikille. Olen treenannut sitä nyt neljä vuotta ja todennut, että sen avulla saa kasvatettua lihaksia.

Tosin Baba pohtii, että lihaksien kasvattamisessakin on rajansa.
- Mielestäni minulla on jo välillä liikaakin lihaksia. En halua olla kuitenkaan mikään muskelimimmi, hän nauraa.

http://www.iltasanomat.fi/tanssiitahtienkanssa/art-1288503822015.html?ref=rss

Ihan uskomatonta. :D Mut on se hyvä tietää et normaalikroppanen nainen on muskelimimmi, ja 70 kilonen jalkapalloilija lihaskimppu.

Ronnie Coleman on sitten taviksille se lihavarasto josta Atrialla leikataan meille rinta ja reisilihat kauppaan!

Baban haba sai papan huolestumaan: "Isän mielestä lihaksia on liikaa"

Lihakset ovat tulleet ensisijaisesti vuosien kahvakuulatreeneissä.
- Tykkään kahvakuulasta ja suosittelen sitä lämpimästi kaikille. Olen treenannut sitä nyt neljä vuotta ja todennut, että sen avulla saa kasvatettua lihaksia.

Tosin Baba pohtii, että lihaksien kasvattamisessakin on rajansa.
- Mielestäni minulla on jo välillä liikaakin lihaksia. En halua olla kuitenkaan mikään muskelimimmi, hän nauraa.

http://www.iltasanomat.fi/tanssiitahtienkanssa/art-1288503822015.html?ref=rss

Toihan on ihan normaali nainen :face:

Tossa kuvassa onki! Oli vaan näköjään valittu paskimmat kuvat tonne uutiseen :rolleyes:

Kyllähän Baballa on paljon enemmän habaa kuin keskiverto punttimimmillä.
430252490.jpg

No nyt voin muuttaa mielipiteeni. Noi nyt oli ainoot kuvat tuolla iltasanomissa mitä oon kyseisestä ihmisestä nähnyt. Mut habaa on ihan näppärästi :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom