Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta ronaldinho ei ole kaunis, ruma naapuri. Sori vaan. (en ole rasisti)
Mitäs mieltä sä nyt oikein sit olet?OT: Vituttaa vähän tää nykytilanne. Joka kirjotuksen perään pitää sulkuihin kertoa oma suhtautuminen neekereihin/terroristeihin.
Olis joskus hauska nähä teksti: Se on ruma naapuri. (olen rasisti)
Mitä enemmän homoja sitä parempi, jää enemmän naisia mulle! ;)
Totta puhut. Panisin. :thumbs:Becksi on aika söpsäkän ihana ja herkullisennäkönen tuhma korsto tässä kuvassa
OT: Vituttaa vähän tää nykytilanne. Joka kirjotuksen perään pitää sulkuihin kertoa oma suhtautuminen neekereihin/terroristeihin.
Olis joskus hauska nähä teksti: Se on ruma naapuri. (olen rasisti)
Parasta tässä on se, että tää threadi nousee aina uudestaan ja uudestaan ylös tasaisin väliajoin. Yks pakkiksen eeppisimmistä threadeistä mun mielestä.:hyvä:
Lienee tää naistenhalukkuus Becksiä kohtaan olla sitä, että Beckham on rikas huippu-urheilija. Ja kuulemma komiakin... Ja mitä kroppaan tulee, niin itsellä suht samanlainen ja, jos ei aivan niin samantyyppistä on tullut tavoiteltua (huomaamatta). Eikä futarin pidä tai kande omaa mitään öykkärilihaksia. Liikkuvuus ja keveys kärsii, jos on himotissit ja -niskat etc.
http://m.blog.hu/im/imok/image/David Beckham got milk.jpg
Pakko vielä tuo linkittää tuo kuva, just for fun.
Totta tuo että ei ne isolla yläkropalla mitään tee lajin kannalta, mutta ei ne isommat lihakset nyt niin paljon paina että niistä suoraan haittaa ois. Siis vertailun vuoksi jos katsoo amerikkalaisia jenkkifutareita tai pikajuoksijoita niin aika sikaniskoja löytyy mutta nopeus,ketteryys ja kimmoisuus kohillaan.