Julkkikset ja wannabe julkkiset esittelee kroppaansa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mutta ronaldinho ei ole kaunis, ruma naapuri. Sori vaan. (en ole rasisti)

OT: Vituttaa vähän tää nykytilanne. Joka kirjotuksen perään pitää sulkuihin kertoa oma suhtautuminen neekereihin/terroristeihin.

Olis joskus hauska nähä teksti: Se on ruma naapuri. (olen rasisti)

Voi kyl olla et uskottavuus kärsis.

"Se nekru Ronaldinho on ihan paska pelaa fudist. Oon muuten natsi."

OT: Vituttaa vähän tää nykytilanne. Joka kirjotuksen perään pitää sulkuihin kertoa oma suhtautuminen neekereihin/terroristeihin.

Olis joskus hauska nähä
teksti: Se on ruma naapuri. (olen rasisti)
Mitäs mieltä sä nyt oikein sit olet?

Jos pitää miestä komeana, kauniina whatevö, miksi ei voi sanoa "David on minusta komea"? Sen sijaan pitää heittää kaikkea "ööh niin, jos olisin nainen,ps EN OLE HOMO!", onko ihmiset oikeasti noin epävarmoja itsestään vai mistä johtuu?

Becksi on aika söpsäkän ihana ja herkullisennäkönen tuhma korsto tässä kuvassa:

dvaid%2Bbeckham.jpg

Becksi on aika söpsäkän ihana ja herkullisennäkönen tuhma korsto tässä kuvassa
Totta puhut. Panisin. :thumbs:

Edit: LOL nyt vasta huomasin noi viikset! :lol2: Onko se Becksi sittenkin ns. vastapuolen pelureita?

Olis joskus hauska nähä teksti: Se on ruma naapuri. (olen rasisti)

OT jatkuu:

Tai: Se on pirun komea naapuri. (Olen rasisti)

Kuka näitä viestejä poistelee?

joku mode on nyt becksi fani henkeen ja vereen.

Siirtäkää tämä keskustelu tuonne "Laatua pojille" viestiketjuun.

Lienee tää naistenhalukkuus Becksiä kohtaan olla sitä, että Beckham on rikas huippu-urheilija. Ja kuulemma komiakin... Ja mitä kroppaan tulee, niin itsellä suht samanlainen ja, jos ei aivan niin samantyyppistä on tullut tavoiteltua (huomaamatta). Eikä futarin pidä tai kande omaa mitään öykkärilihaksia. Liikkuvuus ja keveys kärsii, jos on himotissit ja -niskat etc.

http://m.blog.hu/im/imok/image/David Beckham got milk.jpg

Pakko vielä tuo linkittää tuo kuva, just for fun.

Tolla Deividillä on kyllä niin kova kunto että kateeks käy.. Mitä luulette onko hän astunut voiman pimeälle puolelle? Itseäni epäilyttää hieman.

Parasta tässä on se, että tää threadi nousee aina uudestaan ja uudestaan ylös tasaisin väliajoin. Yks pakkiksen eeppisimmistä threadeistä mun mielestä.:hyvä:

Parasta tässä on se, että tää threadi nousee aina uudestaan ja uudestaan ylös tasaisin väliajoin. Yks pakkiksen eeppisimmistä threadeistä mun mielestä.:hyvä:

Juu, aina kun joku spottaa jonkun uuden deividin kuvan jostain niin se laitetaan tänne ja sitten porukalla itketään millainen kynis se on :lol2:

Beckham nyt on kuitenkin futiksen pelaaja ja siihen hommaan on varmaan enemmän kuin sopiva lihaksisto. Liiasta massasta ei siinä lajissa ole mitään hyötyä, päinvastoin.

Iltapäivälehtien otsikointiin en ota kantaa, niiden taso nyt pitäisi olla kaikilla selvillä :D

Lienee tää naistenhalukkuus Becksiä kohtaan olla sitä, että Beckham on rikas huippu-urheilija. Ja kuulemma komiakin... Ja mitä kroppaan tulee, niin itsellä suht samanlainen ja, jos ei aivan niin samantyyppistä on tullut tavoiteltua (huomaamatta). Eikä futarin pidä tai kande omaa mitään öykkärilihaksia. Liikkuvuus ja keveys kärsii, jos on himotissit ja -niskat etc.

http://m.blog.hu/im/imok/image/David Beckham got milk.jpg

Pakko vielä tuo linkittää tuo kuva, just for fun.

Totta tuo että ei ne isolla yläkropalla mitään tee lajin kannalta, mutta ei ne isommat lihakset nyt niin paljon paina että niistä suoraan haittaa ois. Siis vertailun vuoksi jos katsoo amerikkalaisia jenkkifutareita tai pikajuoksijoita niin aika sikaniskoja löytyy mutta nopeus,ketteryys ja kimmoisuus kohillaan. :)

Totta tuo että ei ne isolla yläkropalla mitään tee lajin kannalta, mutta ei ne isommat lihakset nyt niin paljon paina että niistä suoraan haittaa ois. Siis vertailun vuoksi jos katsoo amerikkalaisia jenkkifutareita tai pikajuoksijoita niin aika sikaniskoja löytyy mutta nopeus,ketteryys ja kimmoisuus kohillaan. :)

No kyllä ne isommat lihakset enemmän sitä happea vaatii.

Mutta löytyyhän noita semmosiakin futareita, joilla on ihan kohtalaisesti lihasmassaa. Ei tietenkään paljon, jos vertaa voimailijoihin tai kehonrakentajiin, mutta kuitenkin normaaliin, urheilua harrastamattomaan ihmiseen verrattuna selvästi paljon enemmän lihasta. Deivid taitaa olla futareistakin siitä kevyemmästä päästä.

Ehkä nää pelaa vähän eri rooleissa sit. Joissain tilanteissa siitä voimastakin on futiksessa ihan selvästi hyötyä, että ei ne lihakset pelkästään ylimääräistä happea oo kuluttamassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom