Jukka Keskisalolle EM kultaa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hanaa
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
USKOMATONTA :rock: :rock: 100x:worship:

quiz: Jukka olis juossut vaikka 7.45, jos olis tarvinnu.

shaheen on juossut 7:56.32 tänä vuonna. täysin eri planeetalta kuin keskisalon ennätys. pelkästään kenialaisia on jo 8 heppua shaheenin lisäksi(entinen kenialainen), jotka on tänä vuonna juosseet alle keskisalon ennätyksen. ja keskisalohan ei ole enää yhtä hyvässä kunnossa kuin vuonna 2003. lisäksi kaikki kovat vitosen, kympin ja tonnivitosen juoksijat voittaisivat keskisalon estejuoksussa paskallakin estetekniikalla. entinen lasse virenkin voittaisi keskisalon kaikilla kestävyysmatkoilla ainakin 1500m ja siitä ylöspäin. :)

todellisen kuvan kunnosta saisi, jos osallistuisi maastojuoksun MM-kisoihin, joissa kaikki parhaat juoksijat ottaa yhteen. siellä ei paljon eurooppalaiset juhli.

Yritätkö saada huomiota? Etkö ole saanut sitä riittävästi lapsena, vai mikä on kun pitää tänne tulla provoamaan?
Vit** jokainen juoksu on omanlaisensa ei ne ajat ole aina noin vaan verrattavissa. Nyt juoksijat valitsivat hitaan tyylin. Kaikki kilpailivat voitosta/sijoituksista eivät ajasta. Ketään ei kiinnostanut se aika. Kaikki yrittivät saada mahdollisimman hyvän sijoituksen ja Jukka otti voiton. Jukka oli paras. Oli mukana huippu kovia juoksioita, mutta Jukka voitti kaikki.
Turha siellä yrittää alentaa suoritusta. Moni olisi pystynyt kovempaan aikaan - myös Jukka - mutta tällä jertaa kisa ratkaistiin viimeisellä kierroksella ja tulos näkyy sijoituslistassa

1. JUKKA KESKISALO
:worship: :worship: :worship:
:5: :5: :5:

Viime kisoissa 8.24.34.

Aivan!

Vitun hienoa että Keskisalo voitti. Niinku joku aikasemmin sanokin, niin ei ajalle ole väliä arvokisoissa, mutta mun mielestä quizilta ihan hyviä pointteja siitä kuinka kaukana maailman kärki on oikeasti.

Mutta silti Jukalle :rock:

Quiz, arvokisajuoksuja ei voi oikein verrata rahakkaisiin aikajuoksuihin, jossa on viisi eri jänistä pitämässä vauhtia aina kun toinen väsähtää. Ja kun näin tilastomiehiä näitä tilastoja aina tutkit niin kerroppas miten ihmeessä neljä miestä voitti Antonio David Jiménez, jolla on tällä kaudella paras tilastoaika finaalin juoksijoista(8:11.55). Siis kaiken järjen mukaan kukaanko ei olisi voinut pärjätä hänelle koska hänellä on paras tilastoaika, mutta miten on mahdollista että pärjäsi? Tilastot ovat aina tilastoja, mutta kukaan ei muista sitä monesko Jukka Keskisalo oli tänä vuonna Euroopan tilastossa vaan sen, että hän voitti EM-kultaa tulee todella moni muistamaan. Arvokisoissa ei ole yhtään mitään väliä ajalla juoksuissa vaan sillä, että kuitenkin juostaan sijoituksista eli niillä on vain väliä.

Ps. Loistavaa Jukka hienosta juoksusta :thumbs:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
mä mitään arvokisajuoksuja ollut vertaamassa vaan keskisalon ennätystä, jonka muuten voi helposti juosta arvokisoissa, jos maailman parhaat juoksijat kuitenkin juoksee arvokisoissakin aina reilusti sen alle.

ei herranjumala noita sun juttuja..

miks et oo huutamassa kovaan ääneen kuinka paska obikwelu on koska juoksi em satasen vain 9.99, onhan hän maailman ennätystä noin paljon jälessä ja juos vielä myötätuuleen, sekä oli punavihreä puku. maailmassa tolla ollaan vasta sijalla 1666

KOSKA EM kisoissa on ollut miehiä jotka pystyy voittamaan afrikan neekerit joitan ei voida pitää edes ihmisinä, he painivat omassa sarjassaan

holmen maratonin em-kultaa, kai se kestävyysjuoksua on..
iso käsi keskisalolle kuitenkin:rock:

luulen että tässä tarkoitettiin ratamatkoja, ei maratonia. edellisestä radalla juossusta mitalista on 24 vuotta, jolloin Martti Vainio juoksi pronssia kympillä.

ei ollut ketään huippukovaa juoksijaa maailman huipputasoon verrattuna.

en edelleenkään ymmärrä pointtiasi. sitten kun quiz itse juoksee alle tuon 8:17, niin voi alkaa kritisoimaan keskisalon ennätystä. kyseessähän olivat nimenomaan EM-kilpailut, joissa kilpailee pelkästään EUROOPPALAISIA urheilijoita.

Originally Posted by guiz
ei ollut ketään huippukovaa juoksijaa maailman huipputasoon verrattuna

tossa oot osittain oikeessa mut kyl siel oli ainaki yks huippukova juoksija
nimittäin Jukka;)

en edelleenkään ymmärrä pointtiasi. sitten kun quiz itse juoksee alle tuon 8:17, niin voi alkaa kritisoimaan keskisalon ennätystä. kyseessähän olivat nimenomaan EM-kilpailut, joissa kilpailee pelkästään EUROOPPALAISIA urheilijoita.
mun tarvi mitään juosta. oon eurooppalainen eli en osaa juosta. :)

Mutta hyvä Quiz, sitä et voi kieltää etteikö Jukka Keskisalo omaa aivan hirvittävän kirin. Tuossa olisi kenialaisillakin tekemistä, että voittaisi Keskisalon kirissä JOS juoksu olisi samantyylinen kuin tuo eli taktiikkajuoksu niinkuin se usein arvokisoissa on. Oletko edes iloinen Keskisalon puolesta vai miksi valitat että hän ei olisi pärjännyt afrikkalaisille? Nämähän ovat Euroopan mestaruuskisat eikä sulla pitäisi olla mitään jossiteltavaa kuka oli paras juoksija eilen, kun kerran Eurooppalaisista puhutaan.

no paljon oli viimeinen kierros? afrikkalaiset ratajuoksijat on myös pirun nopeita. 10000m kisoissakaan ei ole mahdollisuuksia, jos nopeutta ei löydy. miksi olisin iloinen keskisalon puolesta? kyl mä fanitan enemmän afrikkalaisia supermiehiä, kun ne juoksee paljon kovempaa.

Eihän tässä kukaan ole sanonutkaan että Keskisalo olisi maailman paras. Ehei. Mutta Euroopan paras kylläkin tällä hetkellä! :rock:

no paljon oli viimeinen kierros? afrikkalaiset ratajuoksijat on myös pirun nopeita. 10000m kisoissakaan ei ole mahdollisuuksia, jos nopeutta ei löydy. miksi olisin iloinen keskisalon puolesta? kyl mä fanitan enemmän afrikkalaisia supermiehiä, kun ne juoksee paljon kovempaa.

käsiajalla n. 59,50. ota quiz huomioon ettei ole suoraan verrannollinen sileään matkaan.

ja jos et ole iloinen keskisalon puolesta, niin mikä pakottaa sinut lukemaan tätä threadia ja vielä vähättelemään keskisalon saavutusta?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom