Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viime kisoissa 8.24.34.täytyiskin muuten itse asiassa tsekata tilastoista millon on 3000 esteet voitettu EM-kisoissa noin heikolla ajalla
shaheen on juossut 7:56.32 tänä vuonna. täysin eri planeetalta kuin keskisalon ennätys. pelkästään kenialaisia on jo 8 heppua shaheenin lisäksi(entinen kenialainen), jotka on tänä vuonna juosseet alle keskisalon ennätyksen. ja keskisalohan ei ole enää yhtä hyvässä kunnossa kuin vuonna 2003. lisäksi kaikki kovat vitosen, kympin ja tonnivitosen juoksijat voittaisivat keskisalon estejuoksussa paskallakin estetekniikalla. entinen lasse virenkin voittaisi keskisalon kaikilla kestävyysmatkoilla ainakin 1500m ja siitä ylöspäin.
todellisen kuvan kunnosta saisi, jos osallistuisi maastojuoksun MM-kisoihin, joissa kaikki parhaat juoksijat ottaa yhteen. siellä ei paljon eurooppalaiset juhli.
Viime kisoissa 8.24.34.
Originally Posted by PellesJännitätkö joka kerta että voittaako se Jukka taas..??
ei ollut ketään huippukovaa juoksijaa maailman huipputasoon verrattuna.Oli mukana huippu kovia juoksioita, mutta Jukka voitti kaikki.
holmen maratonin em-kultaa, kai se kestävyysjuoksua on..
iso käsi keskisalolle kuitenkin
ei ollut ketään huippukovaa juoksijaa maailman huipputasoon verrattuna.
Originally Posted by guiz
ei ollut ketään huippukovaa juoksijaa maailman huipputasoon verrattuna
mun tarvi mitään juosta. oon eurooppalainen eli en osaa juosta.en edelleenkään ymmärrä pointtiasi. sitten kun quiz itse juoksee alle tuon 8:17, niin voi alkaa kritisoimaan keskisalon ennätystä. kyseessähän olivat nimenomaan EM-kilpailut, joissa kilpailee pelkästään EUROOPPALAISIA urheilijoita.
no paljon oli viimeinen kierros? afrikkalaiset ratajuoksijat on myös pirun nopeita. 10000m kisoissakaan ei ole mahdollisuuksia, jos nopeutta ei löydy. miksi olisin iloinen keskisalon puolesta? kyl mä fanitan enemmän afrikkalaisia supermiehiä, kun ne juoksee paljon kovempaa.