Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paskanmarjat mitään ulkonaliikkumiskieltoja tartteta. Universumi pitää balanssin karsimalla tyhmimpiä joukosta pois, Darwin Awards kunniaan. Jos on vittu pakko vetää pää täyteen ja lähtee sen jälkeen kelluun järvelle, niin mä sanon että ei jatkoon eikä jalostukseen ja joutavatki hukkua. Rattijuopot asia erikseen, sääli kun tappavat sivullisia samaan rytäkkään.Ootellaan ylen virallista tulosta ensi viikon perjantaihin saakka, siihen mennessä pitää saada sieltä ulos lukema. Tää on vitsi koko ketju, mutta niin on vitsi Suomen kansakin kun pitää jurrissa sekoilla aina samana päivänä joka helvetin vuosi. Tendenssi hukkua/kuolla muuten on korkeampi juhannuksena. Suomeen pitäis asettaa ulkonaliikkumiskielto juhannukseksi. Tai sitten nää on Darwin Awardsit taas kerran.
Meillä tosin aikaisemmin oli vain hukkuneiden määrän veikkaaminen ja se on suurimmilta osin juhannuksena uhrin tyhmyyttä, liikenneonnettomuuksissa kuolee myös paljon sivullisia, ei vain ne idiootit jotka ajaa kännissä.
Konsta, veit ideani. Nooo, mutta jos toi menee oikein nii mä saan kuitenki ne vipit :DToivon hartaasti että oikein osuu arvaukseni:
6/6/6
Konsta, veit ideani. Nooo, mutta jos toi menee oikein nii mä saan kuitenki ne vipit :D