Juhannusveikkaus 2012!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ootellaan ylen virallista tulosta ensi viikon perjantaihin saakka, siihen mennessä pitää saada sieltä ulos lukema. Tää on vitsi koko ketju, mutta niin on vitsi Suomen kansakin kun pitää jurrissa sekoilla aina samana päivänä joka helvetin vuosi. Tendenssi hukkua/kuolla muuten on korkeampi juhannuksena. Suomeen pitäis asettaa ulkonaliikkumiskielto juhannukseksi. Tai sitten nää on Darwin Awardsit taas kerran.

Meillä tosin aikaisemmin oli vain hukkuneiden määrän veikkaaminen ja se on suurimmilta osin juhannuksena uhrin tyhmyyttä, liikenneonnettomuuksissa kuolee myös paljon sivullisia, ei vain ne idiootit jotka ajaa kännissä.
Paskanmarjat mitään ulkonaliikkumiskieltoja tartteta. Universumi pitää balanssin karsimalla tyhmimpiä joukosta pois, Darwin Awards kunniaan. Jos on vittu pakko vetää pää täyteen ja lähtee sen jälkeen kelluun järvelle, niin mä sanon että ei jatkoon eikä jalostukseen ja joutavatki hukkua. Rattijuopot asia erikseen, sääli kun tappavat sivullisia samaan rytäkkään.

6 / 8 / 16

Siis koko ketjun pointti oli vähän darwin awards -tyylinen. tietty liikenteessä saattaa usein lähtee sivullisiakin mukaan eikä tässä ole tarkoitus "veikata" niiden kustannuksella. Tämä siis muutamalle ketjuun postanneelle sijaisloukkaantujalle tiedoksi. ;)

7/5/15

Konsta, veit ideani. Nooo, mutta jos toi menee oikein nii mä saan kuitenki ne vipit :D

Olin kattovinani ettei ollu viel mainittu mut tuolahan se joo oliki etusivulla :D Mut ei sil oo välii, en muuta veikkaustani vaikka vielä voisinkin, toivon silti et osuu kohallee et uskovaiset sais juhannuken jälkee keskustelun aihetta. Maailmanlopun vuosikin ja kaikkee, hohhoh

5/5/7

2 / 2 / 4

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom