Deleted member 5830
Otsikko jo aiheen kertookin, eli kaivataan vinkkiä minne kotimaassa vois paeta juhannusta, kun perinteiset mökki- ja festarijussit ei jaksa kiinnostaa. Vinkkejä otetaan vastaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos haluat juhannusta pakoilla, niin pysy kämpilläsi. Harvempi jaksaa kaupungissa hillua silloin.
Lähe erakkoon kalastelemaan niin pohjoiseen Suomeen kuin vain mahdollista.
Mihin päin kannattais suunnata?
Kaupunkijuhannus ilman muuta Turussa! Lynikin oli viime juhannuksena tupaten täynnä:dance:
Kuka kotona jaksaa istua? Muutenkin keksin aina viikonlopuiksikin ohjelmaa. Mua ei vaan noi perinteiset juhannuksenviettotavat kiinnosta. Aattelin esimerkiks, et jos lentäis vaikka Varsovaan ja olis sielä. Mut viikonloppu siihen tarkoitukseen on aika lyhyt aika. Et jotain lähempää...
Meet niin lujaa läpi kuin pystyt ja suoraan Norjaan. Lapissa ei ole yhtään mitään missään, kuollutta seutua, mutta Norjan vuoristot, oi saatana! Parhaiten pääset kun et mee Lappiin ollenkaan vaan Torniosta suoraan Ruotsin läpitte Lofooteille. Lapissa tuhlaa vain elämästään aikaa, siellä ei siis käytännössä eikä edes teoriassa ole hevonvitunmitään. Tai jos rumista avohakkuista diggaa, niin sitten, tosin niitä näkee etelässäkin.Tätä mäkin mietin. Mä en oo käyny Lapissa koskaan. Mihin päin kannattais suunnata?
En suosittele Varsovaa, mene mieluumin Krakovaan, Budabestiin tai Prahaan. Varsova oli, ainakin minun mielestäni, todella kämänen kaupunki, jossa ei ole niin paljoa tunnelmaa kuin noissa muissa kaupungeissa.
mä ajattelin, että voisin lähteä vaikka ruotsinlaivalle ja tallustella päivän tukholmassa. yksin vaan se on vähän nihkeää, mutta no can do.
Lapissa tuhlaa vain elämästään aikaa, siellä ei siis käytännössä eikä edes teoriassa ole hevonvitunmitään. Tai jos rumista avohakkuista diggaa, niin sitten, tosin niitä näkee etelässäkin.
Suosittelen myös muitakin etelän veteliä pysyttelemään sielä susirajan surkiammalla puolella. Pitäkää te ne kalaisat vetenne, kanalintunne, mahtavan aihkimettät ym. niin me hajotaan täälä avohakkuisiin ja rapajänkähaukiin. Ei täälä ole mittään nähtävää tai koettavaa. Esim. Vätsäri, Kaldoaivi, Kemihaaran, Sompion, Kessin, ja varsinkin puljun erämaa-alue. Voi herranjestas mitä paskapaikkoja - ihmisiä tuhansittain, paskaset vedet, rumat maisemat.. Uskokaa mike-setää, se on kiertänyt Lapin erämaat läpi kymmeniä kertoja, ja ihmetellyt joka kerta kun vastaantuleva retkuilija on katsonut kieroon kädessään kantamaa teleskooppimakkaratikkua sekä sytytyspaloja. Ja ompa paikalliset neuvoneet vielä ne hillapaikatkin päin helevettiä, tai ainakin niin pitkälle tiestä (yli 200m) ettei sinne uskalla lähtä, kuka nyt mettään vasiten lähtee itteään tappamaan!