Juhannusta pakoon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 5830
  • Aloitettu Aloitettu

Deleted member 5830

Otsikko jo aiheen kertookin, eli kaivataan vinkkiä minne kotimaassa vois paeta juhannusta, kun perinteiset mökki- ja festarijussit ei jaksa kiinnostaa. Vinkkejä otetaan vastaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos haluat juhannusta pakoilla, niin pysy kämpilläsi. Harvempi jaksaa kaupungissa hillua silloin.

Äkkiähän yks jussi pakkista selaillessa menee. Vielä kun vetää sälekaihtimet kiinni ja jotain doom metallia soimaan, niin ei aurinko paista silmiin ja pullojen kilinä tai kännisten riemunkiljahdukset kantaudu korviin;)

Jos haluat juhannusta pakoilla, niin pysy kämpilläsi. Harvempi jaksaa kaupungissa hillua silloin.

Kuka kotona jaksaa istua? Muutenkin keksin aina viikonlopuiksikin ohjelmaa. Mua ei vaan noi perinteiset juhannuksenviettotavat kiinnosta. Aattelin esimerkiks, et jos lentäis vaikka Varsovaan ja olis sielä. Mut viikonloppu siihen tarkoitukseen on aika lyhyt aika. Et jotain lähempää...

Mihin päin kannattais suunnata?

Riippuu täysin mitä sie haluat nähdä tai tehdä? Rauhasa/yksin saa olla suurimmasa osassa lappia oli juhannus tai ei kunhan pysyttelee maalikyliltä poisa.

Kaupunkijuhannus ilman muuta Turussa! Lynikin oli viime juhannuksena tupaten täynnä:dance:

Taidan olla Lyniin "hieman" vanha. Kävin siellä viimeksi 10 vuotta sitten, jolloin seura oli ikäistä.

Muutenkaan mua ei baariin saa muuta kuin bändiä tai standuppia katsomaan. Aattelin lähtee käymään Puolassa tai Unkarissa jussina.

Kuka kotona jaksaa istua? Muutenkin keksin aina viikonlopuiksikin ohjelmaa. Mua ei vaan noi perinteiset juhannuksenviettotavat kiinnosta. Aattelin esimerkiks, et jos lentäis vaikka Varsovaan ja olis sielä. Mut viikonloppu siihen tarkoitukseen on aika lyhyt aika. Et jotain lähempää...

En suosittele Varsovaa, mene mieluumin Krakovaan, Budabestiin tai Prahaan. Varsova oli, ainakin minun mielestäni, todella kämänen kaupunki, jossa ei ole niin paljoa tunnelmaa kuin noissa muissa kaupungeissa.

Tätä mäkin mietin. Mä en oo käyny Lapissa koskaan. Mihin päin kannattais suunnata?
Meet niin lujaa läpi kuin pystyt ja suoraan Norjaan. Lapissa ei ole yhtään mitään missään, kuollutta seutua, mutta Norjan vuoristot, oi saatana! Parhaiten pääset kun et mee Lappiin ollenkaan vaan Torniosta suoraan Ruotsin läpitte Lofooteille. Lapissa tuhlaa vain elämästään aikaa, siellä ei siis käytännössä eikä edes teoriassa ole hevonvitunmitään. Tai jos rumista avohakkuista diggaa, niin sitten, tosin niitä näkee etelässäkin.

mä ajattelin, että voisin lähteä vaikka ruotsinlaivalle ja tallustella päivän tukholmassa. yksin vaan se on vähän nihkeää, mutta no can do.

En suosittele Varsovaa, mene mieluumin Krakovaan, Budabestiin tai Prahaan. Varsova oli, ainakin minun mielestäni, todella kämänen kaupunki, jossa ei ole niin paljoa tunnelmaa kuin noissa muissa kaupungeissa.

Näin on, Kravoka on todella paljon mukavampi kaupunki kuin Varsova, josta tuli lähinnä mieleen Neuvostoliitto.

Vähän ois kaveriporukalla mietinnässä, että mentäis Lintsille ja grillattais jonkun kämpillä pk-seudulla. :)

mä ajattelin, että voisin lähteä vaikka ruotsinlaivalle ja tallustella päivän tukholmassa. yksin vaan se on vähän nihkeää, mutta no can do.

Mä voin Karpo lähtee sun messiin :) Oon ajatellut paeta jonnekin suuntaan, kun juhannus on aikamoinen pariskuntajuhla ja mun mies on 7000km päässä... Eiks Ruotsissakin juhlisteta jussia?

Eeediitti: posti nro. 111.

Pakkisjuhannukset turussa oli ihan ygösiä siellä asuessa. Melko tyhjä puisto, pallogrilli, kaljaa, kyseenalaista seuraa..

Lapissa tuhlaa vain elämästään aikaa, siellä ei siis käytännössä eikä edes teoriassa ole hevonvitunmitään. Tai jos rumista avohakkuista diggaa, niin sitten, tosin niitä näkee etelässäkin.

Suosittelen myös muitakin etelän veteliä pysyttelemään sielä susirajan surkiammalla puolella. Pitäkää te ne kalaisat vetenne, kanalintunne, mahtavan aihkimettät ym. niin me hajotaan täälä avohakkuisiin ja rapajänkähaukiin. Ei täälä ole mittään nähtävää tai koettavaa. Esim. Vätsäri, Kaldoaivi, Kemihaaran, Sompion, Kessin, ja varsinkin puljun erämaa-alue. Voi herranjestas mitä paskapaikkoja - ihmisiä tuhansittain, paskaset vedet, rumat maisemat.. Uskokaa mike-setää, se on kiertänyt Lapin erämaat läpi kymmeniä kertoja, ja ihmetellyt joka kerta kun vastaantuleva retkuilija on katsonut kieroon kädessään kantamaa teleskooppimakkaratikkua sekä sytytyspaloja. Ja ompa paikalliset neuvoneet vielä ne hillapaikatkin päin helevettiä, tai ainakin niin pitkälle tiestä (yli 200m) ettei sinne uskalla lähtä, kuka nyt mettään vasiten lähtee itteään tappamaan!

Suosittelen myös muitakin etelän veteliä pysyttelemään sielä susirajan surkiammalla puolella. Pitäkää te ne kalaisat vetenne, kanalintunne, mahtavan aihkimettät ym. niin me hajotaan täälä avohakkuisiin ja rapajänkähaukiin. Ei täälä ole mittään nähtävää tai koettavaa. Esim. Vätsäri, Kaldoaivi, Kemihaaran, Sompion, Kessin, ja varsinkin puljun erämaa-alue. Voi herranjestas mitä paskapaikkoja - ihmisiä tuhansittain, paskaset vedet, rumat maisemat.. Uskokaa mike-setää, se on kiertänyt Lapin erämaat läpi kymmeniä kertoja, ja ihmetellyt joka kerta kun vastaantuleva retkuilija on katsonut kieroon kädessään kantamaa teleskooppimakkaratikkua sekä sytytyspaloja. Ja ompa paikalliset neuvoneet vielä ne hillapaikatkin päin helevettiä, tai ainakin niin pitkälle tiestä (yli 200m) ettei sinne uskalla lähtä, kuka nyt mettään vasiten lähtee itteään tappamaan!

Hehheh... mike-sedän lapin tietämys on yhtä hyvä kuin lappalaisen helsinki tietämys joka ajaa kehäkolmosta stadin ohi ja haukkuu sen pystyyn :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom