Juhannussuunnitelmia?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Taitaa olla mökkireissu tiedossa juhannuksena, ihan johonkin lähiseudulle. Kanaa, pihviä, makkaraa, maissia, herkkusieninyyttejä, uusia perunoita, mansikoita... nams :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Perinteinen suomalainen juhannus: mökillä järven rannalla. Läsnä myös appivanhemmat ja miehen sisko perheineen. Grillataan, saunotaan, veneillään, kalastetaan (taas jälleen kerran ilman lupia ja ilman saalista), huidotaan hyttysiä ja yritetään saada TV:stä edes yksi kanava kunnolla näkyviin...
Osa juo "aikuisten juomaa" mutta lapset ja minä - raskaana kun olen - tyydymme limsaan sokerilla ja ilman. Hurjimmat käyvät uimassa mutta itseä jäälylmä vesi, limaiset kasvit ja mutapohja eivät houkuttele.

Ymmärrän niitä, jotka saavat näppylöitä tällaisesta juhannuksen vietosta mutta itse huomaan mökkijuhannuksen tuntuvan vielä ihan "oikealta" juhannukselta. Nykyään kun monet perinteiset asiat tuppaavat menettämään merkityksensä ja muuttuvan p......ksi (esim. joulua vietetään kapakassa jne.).

Mukavaa on irrottautua tästä arjesta ja nauttia kiireettömyydestä.

täällä otetaan aivan rauhallisesti. Yleisurheilu kisoja meen kylläkin kattelemaan, mutta muuten täällä kämpillä oman kullan kanssa. Lauantaina tulee kavereita grillailemaan...Muut voi juoda alkomaholia, mutta ite pitäydyn kyllä vesilinjalla. Ois niin ihanaa kun ois hyvät kelia. Ruhtinaalliset kolme vapaa päivää olis mukava viettää auringossa.

Perjantain olen töissä, jolloin luultavasti käyn vetämässä treeninkin töiden jälkeen. Ei luulis olevan porukkaa. :D Pe tai lauantain illalla sitten rakkaan systerin työ saunomaan pihasaunaan, makoilemaan paljuun ja grillausta. Saa sitten nähdä pitääkö jotain viiniäkin vaikka maistella. Jos eden kerran vuodessa..

Voi kun tietäiskin. Nyt vloppuna ollaan menossa Provinssiin (onneks näyttäis muute tulevan hyvä ilma! :hyper: ), joten mitkään festaritkaan ei kyllä juhannuksena kiinnosta. Joku mökkireissu ois mukava. Kaipaisin rauhallista oleilua ja löhöilyä (ja syömistä)... :)

Zone-sarja -42%
Yhtä#Hauista sanoi:
Himosfestivalille Leelin kanssa töihin...

Samaisille festareille maksavana asiakkaana :hyper: Kuitenkin aika iisi juhannus tulee, koska on mahdollisuus nauttia festaritunnelmasta vain yhtenä päivänä. Mutta en minä muutenkaan mikään viinalla läträilijä ole että hauskaa pidetään muutenkin :D

Naantalin kylpylään ja Muumimaailmaan 8,5,3 ja 2 vuotiaiden lapsien kanssa sekä tuttava pariskunnan joille 3 noista riiviöistä kuuluu.

Mukava juhannus tiedossa, samanlainen kuin edellinenkin.
isäntä ottaa muutaman siiderin kaverinsa kanssa ja minä kasvattelen mahaani ja syön jäätelöä !!!!

Kaverin landelle: aurinkoa (toivottavasti), grillaamista (kanat ja rahkat tietty messiin), saunomista, vesileikkejä, äärimmäisen huonoa musiikkia, paikallisten juhannustanssien terrorisointia (olisi ollut viime vuonna tylsät bileet ilman meitä).. suunnitelmissa olisi läträtä oluella kolmen illan sijaan yksi, ja lähteä vaikka soutelemaan jos ei muuten ole hauskaa.

Samaa (3->1) yritän soveltaa myös sitä seuraavan viikonlopun Tuskaan, saas nähdä miten vanhan kaljasiepon käy :kippis1:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hehee.. ylläripylläri mökkireissulle minäkin suuntaan.. Ystäviä:haart: muutama, tuttuja pari ja tuntemattomia loput... toivottavasti tulee hauska reissu ja tavoitteena päästä vähän relaamaan kaiken kiireen keskellä.. hyvää ruokaa, sauna ja järvi vielä lisäksi tietty...

juu mulla on taas tulossa normaali juhannus ala meidän perhe :rolleyes: eli grilli kuumaksi soittokierros kavereissa kaikilta sama vastaus "ollaan reissussa/ ryyppäämässä":whip:
sitten istutaan neljästään grillailemassa omalla rivarin pihalla sydän syrjällään muksujen taituroidessa pelottavan läheltä grilliä :eek: , syödään mahat yli täyteen mä mietin loppuillan kuinka paljon tuli taas mässättyä ja ootellaan et muksut menee nukkuun et private osuus voi alkaa...eli normaalia alkoholitonta juhannusta taas vietellään mut tällä kertaa taidan ottaa ton vihannesten grillauksen mukaan ni ei tartte potea huonoa omaa tuntoa loppu iltaa syömisistä.. no eipä tartte kyl valittaa vaik ehkä siltä vaikuttikin ei oo montaa perhejuhannusta selvin päin enää edessä tuskin enää 8 vuoden päästä pojat haluaa viettää juhannusta perheen kesken..saatikka varmaan selvinpäinkään :rock: samaan aikaan kun meiän tuttavilla on ne omansa pieniä :kippis1: elämän pieniä iloja

jos et löydä mitään positiivista tämän hetkisestä tilanteestasi, tee tulevaisuudestasi sellainen!

Pörrään kierrosta kierroksen perään Helsingin keskustassa.. Töissä siis. Torstaista aina sunnuntaihin saakka iltavuoroa. Viime juhannuskin meni samoissa merkeissä, eikä tällä kertaa kyllä harmita yhtään, kun muistan vielä hyvin sen riemun mikä ratkesi, kun revin palkkalaskelman ulos kirjekuoresta :D

Eilen varmistui että lähdetään laivalle..
lähdetään torstai illalla. Juhannusaattona siis jo takaisin..
ehtii kokkoa katsomaan :)

Se on silleen "harvinainen reissu" kun sinne lähtee:
Minä ja poika,mun vanhempi isoveli;hänen avokki ja heidän kaksi lastaan...ja sitten vielä kun tullaan "takaisin päin",puolessa välissä matkaa tulee kyytiin (piknik-reissulta) kaksosveljeni ja hänen avokkinsa.
Voisi sanoa että ensimmäinen laatuaa,tämä reissu.
:)
saas katsoa mitä katras;tuhelo,torvelo ja dumpadulix keksii vielä aattona.
(nimet tulee lastenlaulusta,jos joku on joskus kuullut)

:D

Jotain kivaa pitäisi kehitellä, ehkä systerin kanssa lähdetään häiriköimään jonnekin. :evil: TOsin hän ehkä haluaa kävästä möksällä pidennetyn viikonlopun, jolloin mulla kyllä hajoaisi pää, sillä jo yhden päivän lööbailun jälkeen olisi kyllä pakottava tarve päästää höyryjä liikkumalla edes jotain. :D

Mutta todennäköisesti parit kupit saattavat kaatua. :kippis1:

Juhannus menee meillä ihan rauhallisesti, mennään siskon luokse ja pysytään ihan pääkaupunkiseudulla. Ihan rauhallisesti aion ottaa ja autolla lähden liikenteeseen. Voinpahan raahata ukonkin ihmisten aikoihin kotiin, hän kun näillä näkymin ottaa kuppia siskon miehen kanssa. Minä taidan keskittyä lasten kanssa tramboliinilla hyppelyyn :D .

Jos on nätti ilma, suuntaamme rakkaani kanssa punaiseen mummonmökkiimme isäni iloksi. Nautin mökkeilystä n. 24tuntia, ja lauantai-iltana alan laskemaan monenko tunnin päästä pääsen takaisin kaupunkiin. Ohjelmassa saunomista, uimista, grillaamista (grilliä ei tosin ole, viime vuonna haimme naapurista kun he olivat poissa) ja sen semmoista. Mä grillaan iskän kanssa lihaa, rakkaani syö luultavasti jälleen herkkuaan makkaraa (sen iänikuisen rahkan lisäksi). Mitään töitä meidän mökillä ei juuri ole, joten laiskotteluksi menee. :) Niin, ja uusi soutuvene täytyy käydä koeajamassa!

Varmaan ollaan kaupungissa, mennään kai saunomaan, syömään ja kaljoittelemaan sukulaisten kattoterassin avajaisiin. :) Viime kesänä sama homma. Jostain kumman syystä juhannuksena on ollut monesti tylsää eikä koskaan ole ollut mitään tekemistä. Musta on kans kivaa vaan chillailla terassilla senioreitten kanssa. :D

juhannus suunnitelmat hieman selvenneet.... elikkäs mökille kolmeksi päivää rentoutumaan. ja jos sää sallii niin voisin heittää talviturkin poies:D

RMJ - ja pisimmän kaavan mukaan. Torstaina jo varmaan kahdeksalta startti kohti Raumaa ja takaisin on tuleminen vasta sunnuntaina sen jälkeen kun joku on selvinnyt ajokuntoon :rolleyes: Rauma on Rock, viimevuotinen juhannusheila jäi kainaloon varmaan loppuiäksi :love: :)

Back
Ylös Bottom