Juhannussuunnitelmia?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
meinaatteko ottaa juhannuksena lomaa treeneistä ja syömisistä vai pysyykö normaalit rutiinit koko juhannuksen?

itse olen lähdössä kaveriporukalla mökille juhannusviikonlopuksi ja siidereitä tulee lipitettyä :kippis1: ja grillattua ahkerasti.
pahemmin makkarasta en välitä että pääosin tulee kanaa sinne grilliin laitettua, mutta varmasti sitä sitten tulee karkkia ym. syötyä jonkin verran..

odotan kyllä innolla että saa ottaa rennosti ja saa taukoa maitorahkoista ym. vakioista.
sitten taas jussin jälkeen on aika palata arkeen. :)

hyvää juhannusta teille kaikille näin etukäteen!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Varmaan (toivottavasti) aika rauhallinen juhannus. Mökillä oleilua, saunomista, uimista, grillailua, kesäpelejä ulkona... Vähän siideriäkin, ehkä. :rolleyes:

RMJ :rock: . Ei tää olekaan kuin vasta 5.kerta siellä.

Ois niin upeeta lähtee yhen kaverin kanssa taas Kalajoelle juhannuksena, ku viime vuonnaki oltii ja oli huippukivaa. Taitaa kuitenki mennä kehä 3:sen sisäpuolella tää jussi..

Kaverin mökille pienellä (alle kymmenen henk.) porukalla. Lähtö joko to illalla tai pe aamulla. Viinaa vedetään kuin sienet ja varmasti tulee grillailtua sekä ruokaa että itseään, mikäli säät jatkuvat tällaisina (jooooko..). Aamupalat syön varmaan normaalisti ihan rahkaa ja ruisleipää tonnikalalla jne. mutta muuten tosiaan painottuu pihvi-peruna-makkaralinja!:kuola:

Täällä odotellaan kovasti jo juhannusta. :rock: Jotenkin aina tuntuu, että vasta juhannuksena lähtee kesä käyntiin. :)
Suunnitelmat on kyllä vielä täysin auki. Ehtii sitä sit pari päivää ennen jussiakin miettiä mitä tekee. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voi hitsi. Mun romanttinen juhannus kahden kultuni kanssa kesämökillä saunakaljan, herkkuruokien ja sensellaisen häystämänä kalpenee ton Eiffel-tornin rinnalla :) Upeaa!! Toisaalta meidän tyyliä olisi enemmän joku Kiinan muurin patikointi... :jahas:

21.6. lennetään Finskillä Suomeen, pari päivää vietetään Tampereella ja koitetaan saada sisäiset kellot oikeaan aikaan. Sitten rannikolle jussia viettämään, äidin helmoihin. :haart: :) Ja tietty siideriä ja grilliruokaa. :kippis1: :kuola:

Himosfestivalille Leelin kanssa töihin... Ensimmäinen selvä juhannus tulee moneen moneen vuoteen. Toivottavasti ei olutteltta kutsu työvuorojen jälkeen...:D ei, ei, ei kutsu kun niin päätän!

Edelliset jussit oltu kaverin mökillä tuhannen tuiskeessa ja sieltä faijan kuskaamana kaupunkiin baariin ja vielä jatkot päälle :thumbs: Pitkän kaavan mukaan...

Zone-sarja -42%
Juhannus menee aika pitkälti töissä (vuoro klo. 15-23). Tuskinpa jaksan enää kimmota mihinkään karkeloihin tuon yhdentoista jälkeen. Vähän harmittaa, koska sen ainoan tällä paikkakunnalla samanaikaisesti oleilevan kaverin kanssa olis ollut mukava tehdä jotain.

Meidän kesämökille koirulin, veljeni perheineen + muutaman muun kaverin kanssa. Eli hyyyyyvin perussettiä, paitsi, että koira on uusi, samoin veljeni vauva. :haart:

HarryG sanoi:
RMJ:ssa on kuulemma Yö soittamassa kaikkina kolmena iltana... :D

Voin kuvitella niiden itsemurhien määrää:

"Yhyy, joutsenlaulu jo seittemättä kertaa..."

Onneks se alue on niin iso, että siellä saattaa päästä moista melusaastetta karkuun. Itse en kyllä ole sinne tänä jussina menossa... Mietin vaan niitä järjestäjiä: "Hmmm, mitäköhän otettais ekalle illalle esiintymään?" "Entäs toiselle?" "Tai kolmannelle?" ..."-yö" :david:
Tää on jo aika pätevä syy siihen, miks toi RMJ ei taida sittenkään houkutella. :jahas:

Kyllä jussina pitää viettää perinteinen, rauhallinen suomalainen järvenranta-hukkumis-juhla.
Tää kieltämättä houkuttelis eniten.

Olen harkinnut että josko lähtisi laivalle juhannuksena...siellä voisi olla aika hiljaista,lapsen kanssa.

Sitten perinne mikä mulla (ja pojalla) on;
Löydän itseni juhannus toisensa jälkeen isän luota :)
Muutama juhannus jäänyt kokonaan väliin joskus..Tai jos en ole siellä juhannusaattona ollut,niin sitten juhannuspvä viimeistään.
Siellä pihalla on kiva ottaa aurinkoa jos se paistaa.. pikkusisko leikkii mun pojan kanssa,isä grillaa ja me parannetaan isän vaimon kanssa maailmaa :D saunat ja safkat,leppoisa olo ja omaan sänkyyn vielä yöksi.
Rauhallista ja mukavaa :)

Viime vuonna tein juhannuspvä pikaisen keikan Raumalle.
Yksi parhaimmista ystävistä kyytiin ja Scooter,here we come.
Se oli tosi kivaa,hyvä keikka.
Muuten sitä menoa en jaksa kyllä enää. Tuollainen muutaman tunnin pyörähdys siellä riittää.

Kaveri tulee luokseni tänne Pietarin metropoliin:) Ei täällä nyt ihan aitoon savusauna ja koivuvihta juhannusmeininkiin pääse, mutta eiköhän me jotain lähes yhtä hyvää keksitä:D Venäläistä votkaa puolipulloa niin jo alkaa ajatus laukkaamaan:D!

Back
Ylös Bottom