- Ikä
- 45
Voi jumalauta, nämä vituttaa eniten.
- YLE
Juu, eri asia ihmisten omat kekkuloinnit ja kännissä suoritetut tyhmyydet, mutta ton muksun kohtalo on kyllä perseestä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi jumalauta, nämä vituttaa eniten.
- YLE
Grilli teltan sisällä.
Oli vissii teilki siisti juhannus ku istuitte kotona koneella ja haukuitte kuolleita, terve
Muuttuuko se uutinen jotenkin kun se pastetaan Ylen sivuilta tänne? Ovatko omaiset onnellisia kun uutinen on Ylen sivuilla ja surullisia jos se pastetaan tänne? Ja nyt ei ole kyse noista kahdesta uunosta, jotka nukkuivat grillin kanssa, tuo on silkkaa tyhmyyttä.Jees.. on se mukava kun joku läheisensä menettänyt näkee tämän threadin.
Hei, mut mitä mä tiedän, mä oon hernenenä ;)
Muuttuuko se uutinen jotenkin kun se pastetaan Ylen sivuilta tänne? Ovatko omaiset onnellisia kun uutinen on Ylen sivuilla ja surullisia jos se pastetaan tänne? Ja nyt ei ole kyse noista kahdesta uunosta, jotka nukkuivat grillin kanssa, tuo on silkkaa tyhmyyttä.
yks sattus olemaan mun kaveri :(
Voi perse! Miten mä oon missannu tällasen ku just eilen ihmettelin ku veikkaus ei pistä juhannuskisaa pystyyn. Oisin voittanu kaikki :D Kokonaiskuolleiden määräksi arvailin 15 ja ylen sivuil lukee 13. Jostain puskasta ne viel löytää ne 2 Hukkuneita piti olla 8. Se ainaki män puihi.
Luonnonvalinta on sitten kiva kaveri ku karsii tyhmimmät pois
Ihmisten pitäisi ottaa opikseen siitä että kun viinaa juodaan niin vesille ei lähdetä.
Ei oo hirveemmin haitannut tää tredi mut tää viesti pisti ällötyttämään....
Who gives a shit