Juhannuskisa 2007 seuranta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Grilli teltan sisällä. :david:

no kännissä ihminen on ääliö sille ei voi mitään. ehkä on ollut kylmä yö tai jotain ja nää fiksut on tuhannen sekasi ajatellut että grilli lämmittää :S. jokainen joka on joskus ottanut enemmän kuin sikspäkin kaljaa tai korkillisen viinaa on toilaillut elämässään.

kaikkista turvallisinta on toki viettä se jussikin koneella:david: missä elämä;)

ylipäätänsä jos kesäviikonlopuista olisi yhtä kattava seuranta kuin juhannuksesta, niin kyllä sais porukka päivitellä ja ihmetellä että miten ihmiset on noin "tyhmiä". turha päivitellä, sellaista se oikea elämä on ja vahinkoja sattuu. harva noita tempauksia tahallaan tekee:)

Jos viidettä hukkunutta ei kohta löydetä ( joka oli oma veikkaus), saattaa joutuu muijan kutsumaan laiturille ja kattoo jos saattas vaikka tipahtaa.:evil:

Jos joku väittää että oon kilpailuhenkinen ni aiaiaiai.

Voi perse! Miten mä oon missannu tällasen ku just eilen ihmettelin ku veikkaus ei pistä juhannuskisaa pystyyn. Oisin voittanu kaikki :D Kokonaiskuolleiden määräksi arvailin 15 ja ylen sivuil lukee 13. Jostain puskasta ne viel löytää ne 2 :) Hukkuneita piti olla 8. Se ainaki män puihi. Luonnonvalinta on sitten kiva kaveri ku karsii tyhmimmät pois :)

Jees.. on se mukava kun joku läheisensä menettänyt näkee tämän threadin.

Hei, mut mitä mä tiedän, mä oon hernenenä ;)
Muuttuuko se uutinen jotenkin kun se pastetaan Ylen sivuilta tänne? Ovatko omaiset onnellisia kun uutinen on Ylen sivuilla ja surullisia jos se pastetaan tänne? Ja nyt ei ole kyse noista kahdesta uunosta, jotka nukkuivat grillin kanssa, tuo on silkkaa tyhmyyttä.

Muuttuuko se uutinen jotenkin kun se pastetaan Ylen sivuilta tänne? Ovatko omaiset onnellisia kun uutinen on Ylen sivuilla ja surullisia jos se pastetaan tänne? Ja nyt ei ole kyse noista kahdesta uunosta, jotka nukkuivat grillin kanssa, tuo on silkkaa tyhmyyttä.

Missä kohtaa YLE:n sivuilla luvataan vuoden vippi jos vedonlyönti uhrien lukumäärästä menee oikein? YLE taitaa myös harvemmin haukkua menehtyneitä idiooteiksi/ääliöiksi (vaikka millä tavalla kuolisivat). He ottavat huomioon sen pienen seikan, että menehtyneillä ihmisillä on omaisia, ja että heillä on tunteet.

yks sattus olemaan mun kaveri :(

RIP

Voi perse! Miten mä oon missannu tällasen ku just eilen ihmettelin ku veikkaus ei pistä juhannuskisaa pystyyn. Oisin voittanu kaikki :D Kokonaiskuolleiden määräksi arvailin 15 ja ylen sivuil lukee 13. Jostain puskasta ne viel löytää ne 2 :) Hukkuneita piti olla 8. Se ainaki män puihi.

Kuolleiden määrän veikkailun vielä ymmärtää sairaaksi huumoriksi, mutta mikäs siinä mahtaa olla hauskaa?

Luonnonvalinta on sitten kiva kaveri ku karsii tyhmimmät pois :)

Kyllä sunkin vuoro vielä tulee. Toivotaan, ettei sun läheisissä ole tyhmiä..

Tuleehan se mun vuorokin, mutta ei tyhmyyden vuoksi :) Bodycountin arvailu vaan on niin hauskaa kun ihmiset todella ei ota opikseen. Ens vuonna uudestaan karsiutuu taas muutamakymmenen ihmistä :kippis1:

Ja yell, ei mun läheisissä ole niin tyhmää porukkaa ja jos on ni sietääki mennä henki jos sen tyhmyyttään antaa :)

P.S Tää thread ei ollu hernenenuille :) Voi mennä muualle inisee ja antaa meidän sairaiden yksilöiden nauttia kuolleista ihmisistä :piis::kuola::hyper::rolleyes::rock::)

Who gives a shit

siis mistä niiden ihmisten pitäis ottaa opikseen? liikenteessäkin kuolee jokavuosi noin 400ihmistä, on ihmiset tolloja kun ei ota opikseen :david: :S. no en niin tiukkapipo sentään ole että tuomitsisin tälläiset kisat, mutta aivan turha ketään nyt ääliöksi on mennä sanoon jos henki lähtee huolimattomuutaan. aika moni tässä maassa kuolee huolimattomuutaan. kuka hormooneihin kuka häkämyrkytykseen kuka mihinkin.

Ihmisten pitäisi ottaa opikseen siitä että kun viinaa juodaan niin vesille ei lähdetä.

moniko noista viidestä oli päissään.

tänä vuonna on hukkunut tähän mennessä noin 70 ihmistä, moniko heistä oli päissään.

Jos ei olla päissään, sitten varmistetaan se uimataito, jätetään idioottimaiset uimareissut järven keskelle väliin, ei hypätä pää edellä edes tunnettuun rantaan, ei toteuteta kuningasideoita liittyen veteen ja johonkin kelluvaan esineeseen, ei uida yksin liian kaukana rannasta ja niin edelleen.

Montako mahtaisi hukkua vuodessa?

Tyhmä voi olla ilman alkoholiakin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom