SUPERCARB 1kg -40%

Juhannusjuhlat Piikkiössä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Katski
  • Aloitettu Aloitettu
Mä ajattelin kyl tulla. Linja-autoaikataulut tuntuu menevän niin huonosti, et voisin tulla polkupyörällä, ellei joku Turun suunnalta oo menossa autolla, jolloin voisin hypätä kyytiin. Yöpaikka olis kans påp.:)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Hkuja: Juuh ei mitään, ihan ymmärrettävää, toivottavasti ukki alkaa voida paremmin :)

Tinkaus: Yöpaikka onnistuu, kuhan lakanat/makuupussi messissä ja sitten jos saunaan haluaa niin suihkukamat :) Ja eiköhän joku autolla tule, ja jos ei tule niin varmaan käydään kuitenkin perjantaina kaupassa miehen kanssa niin samalla kyydillä pääsee takaisin mikäli aikataulut natsaa :)

Voisin ottaa asiakseni tuoda salaatti-aineksia yms viikonlopuksi.

Jooh tai voitte sopia useamman kanssa jos jokainen tuo jotakin niin ei sun Koslovc tarvii yksin kaikkea kustantaa :) Me voitais kustantaa itse salaatin lehdet (tai mitä sitten salaattia ostetaankin) ja perinteisesti piffataan perunat ja oon leiponu jotain jälkkäriksi :)

Pitäkää hauskaa joka tapauksessa, ikävä teitä kaikkia :) Ens kerralla sitten mukana.

Onkos täällä porukat menossa mihin aikaan? Ja varmaan perjantaina? Tulee vaan aika kova kiire toiseen paikkaan lähdön kanssa,eli ois hyvä tietää miten kannattaa olla liikkeellä:D

Tottakai sä mahdut :) Niin ja tosta ajasta, kauppatori lopettaa toimintansa klo 13.00 eli ollaan viimeistään 13.15 kotona, että siitä etiäppäin saa meidän puolesta tulla paikalle :)

Nyt kävi näin...Kusi sen verran aikataulutus,että mä joudun lähtemään toiseen paikkaan niin ajoissa etten ehi mukaan:(

:dance2: Joko joko joko pliiiiiiiiisz mennään jo! Tää on ihan täpinöissään :hyper:

Nyt kuitenkin meinasin niin, notta tolla pasuunan perkeleellä ajattelin suihkauttaa piikkiöön. Sinne mahtuu sakkia ihan eri tavalla, verrattuna tohon virman pakuun, joten voin ottaa kyytiläisiä enemmän kuin 2 kuitenkin max 4 kpl. Mikäli just SÄ olet kyytiä vailla, niin otahan pikainen yvi3 yhteys allekirjoittaneeseen.

PS. Tämä kaikki kuitenkin sillä varauksella, että kyseinen kulkine jää tiänposkeen kun tästä kohta lähden salilla käymään. Sitähän kun ei koskaan tiedä noista vanhoista paskoista.

Pirautappa sitten semper ku tarviit naisvoimaa hinaamaan autoa :D

E: vähissä vaatteissa tietenkin niinku jenkkileffoissa ne autonpesijät :P voi kuitenkin olla että auto ei inahdakaan ja mä tyydyn ottaa aurinkoa konepellin päälle - se pelti kun polttelee mukavasti kuumentuessaan :D

Heippa... meen viel huomenna töihin ja kaikki suunnitelmat on auki.. mut jos yks pieni mahtuis jonnekkin Mahdollisesti nukkumaan, niin voisin karauttaa ratsullani sinnepäin.. ihan vaan mahdollisesti?

vähissä vaatteissa tietenkin niinku jenkkileffoissa ne autonpesijät :P voi kuitenkin olla että auto ei inahdakaan ja mä tyydyn ottaa aurinkoa konepellin päälle
Ehkä Refe karauttaa ohi super-Hondalla ja ystävällisesti hinaa Semperin auton ja Katskin konepellin päällä Piikkiöön. Me muut ollaan sillä aikaa tuhottu kaikki juomat, sotkettu grilli ja poltettu ulkorakennus juhannus-kokkona.

aika matelee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! miksei vois olla jo 22.6.2012 klo 18.30? olisin jo piikkiössä, tölkki kourassa makaamassa nurmikolla, tjsp. Mut eheeii, kun nyt olen kotisohvalla makaamassa (tosin tölkki kourassa) ja kieriskelen itsesäälissä.

aika matelee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! miksei vois olla jo 22.6.2012 klo 18.30? olisin jo piikkiössä, tölkki kourassa makaamassa nurmikolla, tjsp. Mut eheeii, kun nyt olen kotisohvalla makaamassa (tosin tölkki kourassa) ja kieriskelen itsesäälissä.

Jees, itekin olis kiva siellä olla. Mutta menee tipattomasti tämä vkonloppu. Huomenna porvooseen katsomaan isovanhempia ja sunnuntaina takas.

Ehkä Refe karauttaa ohi super-Hondalla ja ystävällisesti hinaa Semperin auton ja Katskin konepellin päällä Piikkiöön. Me muut ollaan sillä aikaa tuhottu kaikki juomat, sotkettu grilli ja poltettu ulkorakennus juhannus-kokkona.

Ois kyl aika näky jo :DD

Back
Ylös Bottom