SUPERCARB 1kg -40%

Juhannusjuhlat Piikkiössä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Katski
  • Aloitettu Aloitettu
Kaupunki
Turku
Noniin, pistetääs virallinen threadi pystyyn nyt, kun on vähän sekavaa tämä suunnittelu mitämissämilloin, kuten yleensäkin.

Eli mun ja mun avokin maalais"kartanossa" Piikkiössä juhannuksena kekkerit. Yöpyä mahtuu 5 sängyille/vuodesohvalle ja muuten sitten patjaa, muita sohvia sekä vermettä löytyy muillekin. Turusta tänne ajaa 15-20 minuuttia ja bussilla 111 pääsee Piikkiön keskustaan sekä 110-tietä pitkin menee Vainion liikenne, pysäkiltä voidaan sitten tänne noutaa jahka niin sovitaan tai urheiluhullut voivat "patikoida" 3 km matkan niin halutessaan. Saunakin löytyy puulämmitteisenä. Autoja mahtuu pihaan joku 6, mutta kimppakyydit on aika näppäriä. Helsingistä jos joku sankari päättää tänne tulla, niin sieltä ajaa 1,5h. Ja vaikka ei sitten yöpyisikään niin piipahtamaan saa ihan mielellään tulla, onhan tämä nyt jonkun sortin miittikin sitten samalla.

Turvallisuussyistä osoitteen sekä tarkemmat ajo-ohjeet saa multa pyytämällä. :)

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Ajattelinkin kysyä onhan kahden hengen huoneet, niin ei tarvi nukkua yksin ja pelätä kummiloisia, mutta tuo siskonpeti kuulostaa myös oikein passelille ratkaisulle! :D

Sankari.. :D

Onko tämä perjantai vaiko lauantai?

Vai keskustellaanko siitä tässä myös?

Mua kiinnostais kans nuo päivät, se vois olla että ajettais kaverin kanssa päiväseltään kylään lauantaina jos vaan jaksaa ajaa. Kaveri ei oo pakkislaisia mutta menee varmaan samaan syssyyn jos vaan päätämme tulla. Mulla on siis juhannuksena vaan toi lauantai vapaana, kun ahneena kakkiaisena otin kaikki vuorot mitä pystyin saamaan :D

Nii ihan miten porukka haluaa tulla.. Torstai illalla voi mun puolesta jo tulla tänne. Ja olla täällä viikonlopun yli. Että ihan miten teille vaan passaa ja haluutte tulla :) Mutta varmaan yleisesti jos porukka tulis perjantaina?? Aikasemmin ja myöhemminkin siis saa tulla :)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Juhannus suunnitelmat on jo, mutta en uutta ketjua viitsi avata niin tuli mieleen, että millä ikähaarukalla olette te näihin "miitteihin" osallistujat? Jonkinnäköisiä rajoituksia, että ketkä saavat osallistua?

Juhannus suunnitelmat on jo, mutta en uutta ketjua viitsi avata niin tuli mieleen, että millä ikähaarukalla olette te näihin "miitteihin" osallistujat? Jonkinnäköisiä rajoituksia, että ketkä saavat osallistua?
Ei oo mitään rajoituksia. Turku miitissä pari vkl sitten oli ikähaarukka jotain 18- apaut 40. Keskiarvo varmaan jotain 20-30. Alle 18 vuotiastahan koskee sitten lakirajotukset erillä tapaa, mikä on mun mielestä hyvä muistaa. Ja ihan normaaleja ihmisiä ollaan, pakkis-leimasta huolimatta ;) Täällä on tosi mukavaa turkulaista porukkaa, ja varmasti näitä pikkumiittejä tulee, eli mukaan vaan! :)

Niin siis pitäiskö sanoa että ihan normaaleita ollaan turkulaisuudesta huolimatta :D Höhö.

Paljonko teitä on sit yleensä paikan päällä?

Nää on pikkumiittejä, pari vk sitten taisi olla kerrallaan vähän alle 10. Porukkaa saattaa myös tulla ja mennä illan aikana. Yks lähtee niin hetken päästä ilmaantuu joku uus naama paikalle. Isompia miittejä on sitten nuo mitä suunnitellaan ja järjestellään jo hyvissä ajoin, varaillaan esim. jotain tiloja tms.

Moni on sanonut ehkä tulevansa.. Joten jos te, jotka yövytte/olette viettämässä pidempää aikaa ilmottaisitte mulle viimeistään keskiviikkona 20.6 että oletteko tulossa vai ette.. :) Ne jotka sitten tulevat piipahtamaan, mikäli nyt tänne vielä porukkaa on edes tulossa, niin niitä tarkempia tietoja saa laittamalla privaviestiä tai s-postia behappysmileforme@hotmail.com (joo joskus skidinä tehty, mut en tie miten toi pakkiksen osote toimii ja viittiny virallista osotetta laittaa yksityisyyssuojan takia) :)

Ich komme, vai miten se meni...

Me ei päästä tulemaan, siis minä ja mun vaimo tai minä yksinäänkään. Ukki on vähän huonona ollut ja sädehoidot alkanut, mummi niin murehtii ja mieluusti olemme koko jussin sitten näillä seuduilla.

Ei lapsenvahtiakaan saada, vanhempia nyt ei kehtaa pyytää tästä em. syystäkään ja nuoremmat on järkännyt menot. :(

Back
Ylös Bottom