Jouni Virtamo sanoi:Rainer Ollgrenin ja Jorma Rädyn näin ensimmäisen kerran vuonna 1976, kun aloitin treenaamisen Helsingin BBC:llä, silloin kaupungin ainoalla bodisalilla. Molemmat miehet olivat jo kokeneita kilpailijoita ja meidän nuorempien esikuvia. Raineriin en oikein koskaan tutustunut kovin hyvin, ja hän putkahtikin oikeastaan uudestaan pinnalle vasta nyt veteraanina, ja rautaisena sellaisena. Rainer asuu nykyisin Espanjassa, siellä on mukava treenata, kun ei tarvitse palleja myöten lumessa tarpoa.
Jorma Räty oli sen sijaan minulle paljon läheisempi, hän teki mm. minun ensimmäisen harjoitusohjelmani BBC:llä. Myöhemmin treenasin Jorman ja Risto Koivusen Hi-Man Sport Gymillä yhdessä Peter Keräsen, Hannu Selinin, Kari Kannisen ja monien muiden legendaaristen bodareiden kanssa. Jorma opasti meitä nuorempia ja treenasi itsensä maailmanmestariksi vuonna 1980. Se oli mahtavaa aikaa, kehonrakennus nousi silloin suuren yleisön tietoisuuteen kovalla voimalla.
Keijo Reimanista tein Bodaus-lehteen kaikkein eniten juttuja, Reikku oli äärettömän suosittu kehonrakentaja 1980-luvulla. Olin mukana myös monilla Reikun kisareissuilla, joskus tuomarina, joskus lehtimiehenä. 1980-luvulla hän voitti lukuisia EM- ja MM-mitaleja, mutta MM-kultaa vasta veteraanina. Se kulta kruunasi Reikun hienon uran.
Kaikesta urani aikana kehonrakennuksen parissa näkemästäni ja kokemastani saisi mainion Jyrki Hämäläis -tyyppisen kirjan, mutta en ole halunnut sellaista tehdä. Sen voin sanoa, että lähes kaikki mestaribodaajat ovat olleet melkoisen originelleja henkilöitä.
Voishan sitä tehdä sellaisen: Bodarin elämää - kirjan. Jossa ei henkilöitten nimillä suoraan sanottais...mutta rivien välistä vois lukea. Ainakin "arkaluontoisimmat" asiat. Kuten Kinnusen väitöskirjassakaan ei suoraan sanottu nimeltä henkilöitä. Kp:llä oli yksi tuon tyylinen kirja siinä kyllä
sanottiin nimeltä kaikki.