Jugi Style

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja naruman
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Siima, hyviä kommentteja. Itse vain haluaisin nähdä jotain muuta kuin tekotaiteellisuudella kyllästettyä dialogia: Miksei missään elokuvassa/sarjassa kukaan puhu oikeasti niinkuin tosielämässä, miksi haetaan aina jotain elämää suurempaa tulkintaa jos normaali puhekielikin riittäisi jos substanssi olisi kunnossa?

Ei siis liity jugistyleen eikä mihinkään muuhun sketsisarjaan.

Siima, hyviä kommentteja. Itse vain haluaisin nähdä jotain muuta kuin tekotaiteellisuudella kyllästettyä dialogia: Miksei missään elokuvassa/sarjassa kukaan puhu oikeasti niinkuin tosielämässä, miksi haetaan aina jotain elämää suurempaa tulkintaa jos normaali puhekielikin riittäisi jos substanssi olisi kunnossa?

nyt ei jymärrä :) itse en tekotaiteellisuutta näe taas lähes ollenkaan suomalaisessa elokuvassa/tv-työssä...selventäisi jos olisi esimerkkejä, jollet tarkoita siis 30-50-luvun suomalaisa elokuvia:hyper:
esim. nämä uudet Helppo elämä, Pirunpelto ovat kolahtaneet itsellä tosi kovaa juuri "arkimaisuuden" perusteella...
lisäksi TV2:n maalaiskomediat mm. Mooseksen perintö, Peräkammarin pojat, ja viime talven Karjalan kunnailla ovat kyllä niin "arkisia" ja arkista elämää kuvaavia, että niihin jos mihin on helppo suomalaisen samaistua ikään katsomatta...
muttamutta...nämä ovatkin asioita joista jokaisella on yleensä oma, vahvakin mielipiteensä ja parhaiten näistä pitäisikin jutella :kippis1: ääressä kevyesti väitellen...

nyt ei jymärrä :) itse en tekotaiteellisuutta näe taas lähes ollenkaan suomalaisessa elokuvassa/tv-työssä...selventäisi jos olisi esimerkkejä, jollet tarkoita siis 30-50-luvun suomalaisa elokuvia:hyper:

No ainakin Aki Kaurismäen elokuvissa itseäni ärsyttää tuo kirjakielellä puhuminen, hyvän elokuvan katselukokemus kärsii ainakin minulla suuresti kun dialogi on niin puisevaa.

No ainakin Aki Kaurismäen elokuvissa itseäni ärsyttää tuo kirjakielellä puhuminen, hyvän elokuvan katselukokemus kärsii ainakin minulla suuresti kun dialogi on niin puisevaa.

No hyi saatana....mutta kyseessä kuitenkin aika marginaalinen suomileffatyyli..tosin vaikuttava joillekin...

Vaikka tämä nyt vahvasti off-topiciksi menee, niin haluaisin kovasti tietää, mitä helvettiä se "tekotaiteellinen" loppujen lopuksi oikein tarkoittaa? Siitä kuitenkin puhutaan milloin elävän kuvan, milloin musiikin kyseessä ollessa. Paska termi, ettei peräti tekokriittinen. ;)

Vaikka tämä nyt vahvasti off-topiciksi menee, niin haluaisin kovasti tietää, mitä helvettiä se "tekotaiteellinen" loppujen lopuksi oikein tarkoittaa? Siitä kuitenkin puhutaan milloin elävän kuvan, milloin musiikin kyseessä ollessa. Paska termi, ettei peräti tekokriittinen. ;)
Tekotaiteellinen on mielestäni sitä, että ensin tehdään joku performanssi, maalaus, elokuva, sketsisarja tai mitä vaan ja sen jälkeen aletaan miettimään, että millaisen selityksen keksisi, että miksi tää nyt on niin hienoa. Esimerkkinä tulee mieleen joku moderni taide jossa lätkitään maalia pitkin kangasta ilman mitään tolkkua ja sitten selitellään...
Ja taiteellinen taas mielestäni edellisen vastakohtana, että taitelijalla on joku sisäinen idea jonka hän pyrkii toteuttamaan.
Jugistyleä en ole katsonut joten anteeksi :offtopic:

Tekotaiteellinen on mielestäni sitä, että ensin tehdään joku performanssi, maalaus, elokuva, sketsisarja tai mitä vaan ja sen jälkeen aletaan miettimään, että millaisen selityksen keksisi, että miksi tää nyt on niin hienoa. Esimerkkinä tulee mieleen joku moderni taide jossa lätkitään maalia pitkin kangasta ilman mitään tolkkua ja sitten selitellään...
Ja taiteellinen taas mielestäni edellisen vastakohtana, että taitelijalla on joku sisäinen idea jonka hän pyrkii toteuttamaan.

Tämän sinänsä toimivan määritelmän olen joskus kuullut. Kiinnostaisi vaan tietää, mikä on se taho joka määrittelee, milloin taiteilija on läiskinyt vittuillakseen ja milloin hän on toteuttanut sisäisen luojansa mielenliikkeitä.. Taidehenkilö itse kun harvemmin tunnustaa edellisen.

Jugistyleä en ole katsonut joten anteeksi :offtopic:

Vilpittömät onnitteluni.

Muhun on kolahtanut niin Kummelit, Pulkkiset kuin mös JopetShowt..mutta kyllä tää Jugistail on aivan täyttä paskaa...mä oon kyllä vakuuttunut että hyvin pieni osa suomalaisista on toista mieltä kuin minä. Omasta tuttavapiiristäni en oo löytänyt vielä ketään joka tykkäis tästä sarjasta...

On hurja floppi tää JugiStail....en tajua miten noin kelvotonta matskuu on päästetty televisioon

Katsoin ekaa kertaa Jugistyleä äsken ja en edes hymyillyt kertaakaan. Yritin kyllä lähestyä ohjelmaa avoimin mielin mutta ei vain sytyttänyt.

Ketonen & Myllyrinne alkoi sitten perään ja se kyllä laitto naurattamaan. Ei sillä että senkään ohjelman juttuja tajuaisin, mutta oli kyllä aika iso ero tuohon jugipaskaan

Jugin toinen jakso jo hymähdytti hieman verrattuna ensimmäiseen, että ehkä se petraa kuin sika juoksuaan. Tosin Toukopoukon legendaarisen hahmon esiinkaivaminen on minusta anteeksi antamatonta. Liian laskelmoitua.

Ketonen & Myllyrinne on paras suomalainen komediasarja joka tällä hetkellä pyörii, itseä miellyttää sen huumorin anargisuus.

Mutta onhan tuo Jugistyle hyvä jos sitä vertaa esim. Hymy pyllyyn. Sitä olen ehkä kerran katsonut mutta nimi jo kuvastaa sarjan tasoa (vaikka ei pelkkä sketsisarja ihan taida ollakkaan)... :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kiinnostaisi vaan tietää, mikä on se taho joka määrittelee, milloin taiteilija on läiskinyt vittuillakseen ja milloin hän on toteuttanut sisäisen luojansa mielenliikkeitä.. Taidehenkilö itse kun harvemmin tunnustaa edellisen.
Ei varmaan ole mitään tahoa joka tuon voisi 100% varmuudella määritellä, paitsi taiteilija tai "taitelija" itse. Mutta ehkä ne tekotaiteelliset esitykset käryävät kun selitykset ontuu tai vaihtelee fiilispohjalta. "Tää punainen piste täällä nurkassa kuvastaa niinku ahistusta... viikkoa myöhemmin... tää punainen piste on niinku maailman rakkauden keskipiste" Mitä nyt milloinkin "taiteilija" punkkupöhnässään keksiikin. Eli tarkkaavaiset taiteen ystävät voivat kenties bongata tekotaiteellisuutta hieman muita paremmin.
Mulle on aivan sama onko joku taiteellista vai tekotaiteellista jos mä siitä tykkään niin sitte tykkään ja jos en tykkää niin en tykkää. :) Mutta minä nyt olen muutenkin yksinkertainen jannu :D

Nyt oli niin kuivaa läppää että.... Aiemmin on saanu hymyilyttämäänkin tämä, mutta nyt ei edes hymähystä tullu. Siis aivan paska jakso. Suomalaisen huumorin tulevaisuus on näyttänyt lähiaikoina aika huonolta. Jopelta on parhaat jutut tullut.

Ei pystyny eilistä jaksoa kattomaan loppuun asti. Kerran hymyilin siinä "PASKA!!!" sketsissä.

Kummeli ja Pulkkinen uppoaa kyl. Ketosella ja Myllyrinteelläkin muutamia ihan hyvä sketsejä.

Eilen Toukopouko vähän hymyilytti.
Renki ja isäntä oli viikkositten hyvä.

Harmi kun Little Britain loppu...siinä vasta loistava sketsisarja.
Tullut normijaksojen lisäksi katsottua special jaksot ja livet, ym.

Se oli kyllä hyvä:)

Itellä on kaudet 1-3 dvd:llä, ja pitäs hankkia vielä speciaaleja, kun jostain löytyy...

ei jumalauta mikä sarja. nauraako näille "vitseille" oikeesti joku?

Harvoin joutuu vaihtamaan kanavaa sketsisarjan aikana! Kakka-pakka, pylly, röhöröhö-pöpöphööö... ÖÖH! ÄÄrghh! Pöytä-pöytä-pöytä! Mää en kestä!!! :curs:

EDIT: Palasin sekunniksi kanavalle ja siellä Touko-Pouko vetää Kreikan Merta! Voiko tämä tapahtua?! Eihän nuo voi olla tosissaan!

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom