Judo/karatepuku

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 123jippo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
8v Juniori aloitti yhtäaikaa karaten ja judon :eek:. Tarviiko noihin molempiin hommata omat puvut. Onko niissä mitään kummempaa eroa vai pärjääkö ainakin aluksi samalla puvulla molemmissa?

123jippo sanoi:
8v Juniori aloitti yhtäaikaa karaten ja judon :eek:. Tarviiko noihin molempiin hommata omat puvut. Onko niissä mitään kummempaa eroa vai pärjääkö ainakin aluksi samalla puvulla molemmissa?

Ihan hyvin pärjää samalla puvulla. Tsekkaa millaisia pukuja seurojen kautta on tarjolla ja ota niistä halvempi. Mieluummin ehkä kuitenkin judopuku, koska se kestää paremmin. Treenikavereille juniori voi sitten karatessa perustella että "miks sulla on tommonen röpyliäinen puku lällällää"... että sen takia "kun mä oon niin kova jätkä että käyn judossa kans lällällää" (niskalenkki - heitto - sidonta - nenän puristelua). :D

Itse asiassa osa junnujen ns. peruskurssipuvuista judossa on tehty aivan samanlaisesta kankaasta kuin karatepuvut, joten ne eivät ulkonäöltään poikkea mitenkään. Vähän vahvemmat ompeleet voi olla.

Tuon ikäiset naperot tuskin riuhtovat niin kovaa että normaali karatepuku siitä miksikään menee, jollei se nyt ihan paperista ole tehty. Suosittelisin karatepukua kahdesta syystä: ensinnäkin siinä on ne nauhat joilla takki pysyy karatessa kiinni ja toisekseen se on mukavampi päällä. Muistaa vaan pitää judossa ne nauhat auki niin ei tule äidille jatkuvasti ommeltavaa...

Back
Ylös Bottom