JP Fuxin vanhat onnettomuuskuvat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ruhl
  • Aloitettu Aloitettu
"jp fux up his knees"

Mä en ole myöskään missään vaiheessa ymmärtänyt miksi Fux otti noi kyykyt power rackissa, muttei kuitenkaan käyttänyt turvarautoja. Aivan käsittämätöntä.

Karpaasi85 sanoi:
Onko Orvillelta odotettavissa vielä paluuta?

Orville on nykyaan 80 kiloinen. Eipa silla taida jarkea olla enaa paljon paluuta suunnitella, kun delaaminen on ollu niin lahella.

Mulla tulee raskaissa kyykyissä rimakammo ja vähän aina pelottaa ja ei toi kuvien kattominen yhtää auta. Kyykkäileen just viel oon lähösä..

nevahood sanoi:
kovat jätkät ei käytä pinnoja räkissä. muuten vaan kyykkäillään räkissä, jospa se ois siinä leuhkempaa.. NOT!

saisi olla voimanostokisoissakin kyykyt räkissä, tukien kanssa toki.

monoliftissä ja monostandista nostot - ei missään räkissä missä joutuu ottamaan askeleeen suuntaan tai toiseen raudat selässä..
jos haluis ilkeesti sanoa et "pistä bodari voimanostajan asialle.."

Kova nosto vanhalle threadille, mutta satuin törmäämään jossain yhteydessä uudestaan näihin ja oli pitempi kuvasarja jossain threadissa tuosta karseasta onnettomuudesta.
Tuoreemmille palstalaisille ehkä jollekin uusi juttu.

Muistakaa käyttää niitä turvarautoja, vaikka olisi vähän vähemmänkin tangossa :)
squatgonewrong.jpg

V

*Orville Burke – Tears Triceps warming up at a Chris Lund photo shoot – underwent surgery – during surgery has an asthma attack – and has severe complications – he is still in the hospital unconscious. Our hearts go out to him and his family – he is one of the nicest guys in the sport and a great athlete.

Vieläkö Orville makaa koomassa vai joko henki lähtenyt?

Back
Ylös Bottom