Joutilaat-dokkari

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jostain oli lukevinani että yksi näistä Joutilaan päätähdistä olisi nyttemmin riistänyt hengen itseltään.

Siis jos tämä kyseinen Joutilaat on se mikä kertoo niistä kainuulaisen pikkukylän nuorista.

Jostain oli lukevinani että yksi näistä Joutilaan päätähdistä olisi nyttemmin riistänyt hengen itseltään.

Siis jos tämä kyseinen Joutilaat on se mikä kertoo niistä kainuulaisen pikkukylän nuorista.

Lötkö päätti ite päivänsä. Ja onkait siitä jo pari vuotta aikaa.

Iltalehdissä oli tuosta itsarista juttua joku viikko sitten ja se kai oli silloin juuri tapahtunut. Oliko just Lötköllä se uskomaton kampaus?

edit. Ei kun se taiskin olla tuo keskimmäinen. Pieni lapsi sillä ainakin lehtien mukaan jäi.
joutilaat.jpg

Itsehän olen jututtanut yhtä joutilaista ihan livenä :hyper: Ihan lupsakka kaveri oli. Joku aika sen jälkeen tuli sitten telkkarista se dokkari ja hitto että nauratti ku huomattiin että tämä yksihän on tutun näköinen. Siinä dokkarissa se on semmonen pikkupojan näkönen :D

Iltalehdissä oli tuosta itsarista juttua joku viikko sitten ja se kai oli silloin juuri tapahtunut. Oliko just Lötköllä se uskomaton kampaus?

edit. Ei kun se taiskin olla tuo keskimmäinen. Pieni lapsi sillä ainakin lehtien mukaan jäi.
joutilaat.jpg

Yksi tuttu on sieltä Suomussalmelta kotoisin, ja ainakin sen mukaan just toi keskimmäinen tappo ittensä. Eikös sen nimi ollu joku Bodi tai jotain. Mutta itse dokkari oli kyllä hauska.

kirjoitettu 16.7. 2005
Tunnen muutaman tyypin sieltä Suomussalmelta ja kuulin että se mustatukkainen kaveri (Lötkö?) oli päättänyt oman elämänsä joskus vuosi sitten

ja nyt puhutaan että vasta olisi ollut juttua näistä hemmoista iltalehdessä. siis onko 2tappanu itsensä vai puhutaanko tässä nyt yhdestä ja samasta.

Lötkö (mustahiuksinen) meni aikoja sitten. Nyt olis sitten Bodi (lippispäinen) ilmeisesti lähtenyt Lötkön seuraan? En ole nähnyt lehtijuttua. Surkea homma jos näin on. Ei varmaan tätä kolmatta kaveria paljon hymyilytä...

joo selailin tässä nettiä ja vaikuttas siltä että lötkö on tappanut itsensä jo aikoja sitten jouduttuaan kolariin jossa ilmeisesti oli halvautunut tms... ja sitten päättänyt myöhemmin päivänsä. toisesta itsemurha tapauksesta en löytänyt tietoja.

On muuten oikeesti Suomussalmi semmonen paikka, että pitemmän päälle kovempikin jannu pistää takaraivon tapettiin. Kainuu muutenkin vituilleen menee.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joutilaat dokkari on vain yksi kuvaus elämästä kainuussa ja kainuulaisista. Se on kyllä omassa luokassaan järkyttävän aito.
Tunnistan siitä paljon sellaista mikä ei ehkä avaudu muille. Olen ittekin kainuusta, en Suomussalmelta.

Siskoni liikkui dokkarin teon aikoihin noissa porukoissa ja kertoi kyllä, miten hukassa ne pojat oli elämänhallinnassa. Väkivaltakin tuli tutuksi. Onneksi ei liiku enää.

Mutta tuo on vain yksi kuvaus kainuusta. On sielläkin sitä "kauniit ja rohkeat" elämää. Kotona käydessä nykyään huomaa erilaisia asioita, kuten että kaupoissa ei ole vartioita ja miten rauhallista se elämä siellä on. Teininä se tuntui liiankin rauhalliselta.

Kaverit on dokkarissa aivan järkyttävän aitoja.

en oikeesti ymmärrä mitä erikoista tuossa dokkarissa muka on(siis kun puhutaan elämänhallinnasta yms...). jätkät ajaa autolla ja ottaa viinaa viikonloppuisin, normaali nuoren miehen elämää tai minä ainakin olen nähnyt tuollaista ja paljon, eritoten jos on työtön. kaupunkilaisena voin sanoa että hyvin pitkälti samanlaista tuo homma oli oulussakin silloin kun itse olin 18-22v. autolla pillurallia ja välillä parkkiin poriseen jne.... ainoa ero ettei oululaiset käy niin paljoa pilkillä kuin kainuulaiset, muuten on aivan samat kujeet ku täälläkin, ainakin aikoinaan ja tuskinpa se homma on miksikään muuttunut. marketeilla+keskustassa ajellaan ja jenkka soi ja pullo nousee huulille.....

Juu, on täällä kainuussa ihan normaaliakin elämää. Töissä käydään ja eletään muutenkin ihmisiksi.;)
Pienemmissä paikoissa on varmaankin melkoinen tekemisen puute jos ei löydy mahdollisuutta harrastaa mitään mielekästä. On tuo kalja nykyään niin halpaa, että siinäpä se suosituin harrastus taitaa ollakin.

Saisko tota ko. pätkää mistään?

Tsekkasiko muut tänää kyseistä dokkaria?
Ps. Mole ootko bodi?

Tuliko se tänään? Damn, missasin ihan kokonaan.

Onko tietoa tuleeko uusintana vielä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom