Joulupukki [K14]

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Geggoo
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
37
Nyt tarttis vinkkejä joulupukin hommiin. Lupauduin menemään aattona pukkeilemaan neljään perheeseen ja oikeastaan ei ole mitään havaintoa kuinka käyttäytyä ja mitä tehdä lapsien kanssa :hyper:

Miten yleensä pukki on käyttäytynyt? Muuttanut ääntään? Kertonut tarinoita? Laulattanu lapsia vai jopa itsekkin laulanut niitä? Voiko lapsille kertoa aivan ympäripyöreitä..

Vähän semmonen fiilis että lapset ei enää tämän joulun jälkeen uskokkaan pukkiin :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
K14?

Ei kyllä meillä ainakaan pukki ole tullut HO HO HO!! mutta kyllä se tavallinen pukki ääni on hyvä ja puhuminen pikkulapsille

Ei mitään järisyttävää kokemuksta, yhtenä jouluna tuli kokeiltua muuallakin kuin perhepiirissä.

Mutta muista ainakin että itse tuskin olet se tilannetta eniten jännittävä osapuoli. Lapset ovat niin täpinöissään pukin tulosta ja lahjoista, että ei tilanne mitään kummallisia kommervenkkejä vaadi. Kysyt vaikka haluaisiko lapset laulaa sinulle. Varmasti ujostelevat tilannetta, mutta pienellä rohkaisulla todennäköisesti laulavat (Jos haluat panostaa niin voit tietty tiedustella etukäteen vanhemmilta tykkäävätkö lapset laulaa).

Muistaakseni itse höpisin jotakin matkasta korvatunturilta yms sellaista perussettiä. Lapset ovat kuitenkin yllättävän fiksuja, että älä nyt ihan vallattomaksi legendojen kanssa heittäydy :D Kauaahan tuolla perheissä ei tarvitse viipyä. Sisääntulo, pikku jutunkertominen, lauleskelu ja lahjojenjako (varsinkin porvariperheissä :D) vie jo ihan kohtuullisesti aikaa.

Varmaan itsestäänselvyys, mutta ole ainakin selvinpäin.

Vähän madalsin ääntä, koska olen sellainen mikkihiiri muuten.
Kyselin onko oltu kilttejä, pistin laulamaan joulupukkijoulupukki, jaoin lahjat pukinkontista ja lähdin menee. Eipä nuo ihmeempiä pukilta odottaneetkaan.
Parin keikan kokemus tuttavaperheisiin siis.

Vähän madalsin ääntä, koska olen sellainen mikkihiiri muuten.
Kyselin onko oltu kilttejä, pistin laulamaan joulupukkijoulupukki, jaoin lahjat pukinkontista ja lähdin menee. Eipä nuo ihmeempiä pukilta odottaneetkaan.
Parin keikan kokemus tuttavaperheisiin siis.

Juu, kun vaan muistaa laulattaa ne heti alussa. Sitten tietenkin kuvat pukin polvella istuen jne. pakolliset alta pois, lahjat jakoon ja sen jälkeen sulla ei oo muuta tekemistä kuin poistua. Niitä mukuloita ei yksinkertaisesti kiinnosta.

On tullut oltua yli 10 joulua joulupukkina, 10-15 paikkaa/joulu, joten kai jotain kokemusta on. Ajoituksen yleensä olen hoitanut niin, että ½h/paikka siirtymineen (alle 10km autolla) on ihan OK, eikä tuu kiire.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom