Joulupukin konttiin metallia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orava
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Orava

Chef
Ehdotelkaahan kunnon hevi lättyjä pukin konttiin.
Itse olen ajatellut hankkia ST.angerin ja Bodomin uusimman.

Opethin cd:t ja Lamentations dvd.

Bodom on paska. Kuten myös Rammstein, Trio Lähtölaukaus ja Norther joita tähän threadiin kohta suositellaan. Melko turha listausthreadi. Ostatkohan kuitenkaan mitään mitä tässä threadissa suositellaan? Osta Nargarothia, Antaeusta, Eisregeniä, Gravelandia, Botilistumia tai Nokturnal Mortumia.

Dreamtalen beyond reality ja ocean`s heart, loistavia levyjä kumpainenkin.

Elias Viljanen: taking the lead. Suomen Satriani, hieno ja yhtenäinen levy.

:joulu3:

Miten olisi In Flames, Slipknot tai Hatebreed?

Deathchainin uutukainen kiinnostaa. Hankin sen tod.näk. itse itselleni joululahjaksi. :D Kotiteollisuuden viimeisintäkin voisin harkita.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Seuraavat ovat ainakin varmoja nakkeja:

-Katatonia - Viva Emptiness
-Swallow the Sun - Morning never came
-Machine Men - Scars&Wounds
-Opeth - Damnation
-King Diamon - The puppet master
-Iron Maiden - Dance of death
-Rapture - Songs for the withering
-Battlelore - Sword's song

Originally posted by Triple H
Elias Viljanen: taking the lead. Suomen Satriani, hieno ja yhtenäinen levy.

Sanoisin että melkeinpä tylsän yhtenäinen levy tuo. Hienoa soittoa kyllä.

Ei kukaan muuten oo nähny Eeviliä livenä? Huh mitä tikut paskassa soittoa. Kaveri tuli lavalle, ei sanonut mitään koko keikan aikana, kaksi kertaa keikan aikana irrotti katseensa kitarasta: yhden kerran vilaisi yleisöön ja yhden kerran toiseen kitaristiin.
Sitten vaan hävisi backstagelle sanomatta mitään :eek:

St. Angerissa virveli häiritsee TODELLA paljon ja muutenkin biisit on turhaan pitkitettyjä ja huonolla laululla varustettuja.

Bodomin uusin on sitä tuttua Bodom-huttua, että jos aikaisemmista pidit paljon ja haluat lisää, niin uusin on sitä samaa (:kakka:) mitä se on aina ollut.

Eli noista kahdesta Bodomi, koska St. Anger oli todella huono omasta mielestäni.

Orginally posted by XTR
Seuraavat ovat ainakin varmoja nakkeja:

-Opeth - Damnation

Tai sitten Opeth - Deliverance. Paljon enemmän Blackwater Parkkiin päin kuin rauhallinen Damnation(en tosin väitä, etteikö Damnation olisi hyvä). :thumbs:

Mulla soinut viime aikoina lähinnä In Flamesia, Amorphista, For my Painia, Charonia, Ruoskaa ja Sonata Arcticaa. Toki Opethia ja bodomia yms. mutta edellämainitut jotenkin vain iskevät enemmän...Vanha suosikki Nightwish ei oo enää pitkään aikaan soinut...hmm...eikä myöskään Rhapsody ja Heavenly...

Jos tykkää progehevistä niin ehdottomasti kannattaa tsekata
Threshold - Critical Mass.

Nyt ois kuuntelun alla Iced Earthin (Ripper rules!) ja Machine Headin uusimmat...

Osaisko joku sanoo mitään Falconerin ja King Diamondin tuoreimmista levyistä mitään?

Pakollinen St. Anger kommentti: se on niin hanurista että oikein hirvittää.:joulu1:

St. Angerin ostin halvalla käytettyjen laarista, onneksi. Ei ole kummoinen levy munkaan makuuni. Virvelisoundi vaan jaksaa häiritä, vaikka sitä kuinka kuuntelisi. Harmi sinänsä, koska kitarasoundi on kohdillaan ja muutama hyväkin kipale levyllä on.

Vielä yksi kiinnostava mättöbändi: Bloodbath. On matalalle viritetyt kitarat überpaksulla säröllä ja muutenkin brutaalia kuolometallia, tykkään moisesta. Muutamia kipaleita olen kuullut, levynsä voisin ostaa myös.

Opethiin pitäisi kyllä tutustua enemmän, on erittäin kiinnostava poppoo.

Asiasta toiseen, voisiko joku suositella, mikä olisi Monster Magnetilta heidän paras/tasaisin levynsä?

St. Anger on musiikillisesti perkeleen kova levy,näiden metallican jazz-levyjen jälkeen hyvää tasoa, ihmetyttää vaan että miksi tahallisesti piti pilata levyn äänitys.
Bassoa ei kuulu, rummut on mitä on, luulen että itsekkin saisin parammat soundit jos oisin päässy studioon äänittämään tuon levyn, vaikken koskaan ole mikseripöytään koskenutkaan.
Joo joo, tiedän että pitää kuulostaa tuolta mutta mun mielestä levyn ostajalla olisi oikeus saada edes kohtuullisen laadukkaasti äänitettyä musiikkia.

Slayer:War at the Warfield DVD
tai
Cannibal Corpsen Live Cannibalism DVD
tai
Satyriconin Roadkill Extravaganza DVD

(tai Eläkeläiset-Sekoilun ytimessä DVD:D )

Kirjoita vastaus...

Suositut

Back
Ylös Bottom