Joulupata 2004 keräys!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Jokavuotinen Joulupata-keräys taas käynnissä. Viimeksi Pakkis sijoittui jonnekin 12 sijalle. Rahat menevät vähäosaisten joulun parantamiseen, eli hyvään tarkoitukseen. Muistakaa laittaa Pakkotoisto.com nimissä se lahjoitus jos haluatte hyvään rahaa antaa.

http://www.joulupata.fi/cgi-bin/joulupata/default2004.cgi

Trediin saa laittaa viestejä kun on lahjoittanut.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jeps. Mä avasin potin :) Ja laitoin koko suvulle haastetta menemään pakkotoiston nimissä. Nyt jokainen kaivaa kuvettaan. Jätetään yks mässypäivä pitämättä niin siitähän liikenee jo viiskymppiä oivasti keräykseen. :) Joskus voi olla meillä elämän tilanne sellanen, että ei oo penniäkään ja elämä menee huonosti. Sillon parikymppiäkin jostain tuo rutkasti joulumieltä. Kun me voidaan auttaa, autetaan, sillä me itse voidaan joskus olla avun tarpeessa. :)

Annie Stark sanoi:
Vaikka pari euroa IHAN JOKAISELTA ni tulee hirmuinen potti, eikä pari euroa kenenkään budjettia kaada :thumbs:
Se kaksi euroa on itsekkäille ihmiselle kato koko elämä. :rolleyes:

Käyn itse heittämässä ensi viikolla´, kun opparit ja veronpalautukset tulevat. Nyt mulla ei taida tilillä olla ees tota kahta euroa :nolo:

Annie Stark sanoi:
Viime vuonna pakkiksen lahjoittajia 664. Aika vähän ku ajattelee että meitähän on kymmenin tuhansin :) Vaikka pari euroa IHAN JOKAISELTA ni tulee hirmuinen potti, eikä pari euroa kenenkään budjettia kaada :thumbs:

Ton sammyxin linkin mukaan lahjoittajia on ollut kylläkin 89 kpl
Tuo 664 on lahjoitetut juurot.

Voikos tässä antaa vaikka kahden eri mestan nimellä? Viime vuonna pistin #hamppu.netille, että jos sitä tänä vuonna antaa kummallekki parikymppiä... Täytyy tutkia ja sitten hutkia!

Gnut, ai ~16 000 x 2e ei pelasta kenenkään joulua? Kyllä se mun mittapuun mukaan voisi pelastaa jo monen joulun.

Edit: :wanha:
ja ite laitan 4 päivän päästä kun saan taas rahaa.

Suomen työttömyysprosentti on 10. Laskekaa siitä.

Sitäpaitsi joulu syntyy ihmisten välisestä rakkaudesta, lämmöstä ja välittämisestä.

gnut sanoi:
Sitäpaitsi joulu syntyy ihmisten välisestä rakkaudesta, lämmöstä ja välittämisestä.

Ihan totta. Ihanasti kirjoitettu, lisää tuollaisia ihmisiä!

:love:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom