Joulun kunniaksi: yli 300 paunaisia massamonstereita!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
itse olen seurannut kokkosen uraa noviisikisoista asti,olikohan -98 vuonna?
en ole koskaan pitänyt hänen hauiksia minään friikkeinä,muoto ei mielestäni ole mikään kova,isohan se tietysti on,mutta friikki oa asia erikseen,savon makella on aina ollut suomen kovin tassu:hyper:

Ottakaa mittanauha esiin ja kattokaa se 60cm. Se on niin paljon ettei Arilla kyllä sellasta ole;)

rekisteröidyt sinne niinkuin tännekin niin pääset lukemaan

Register

Minkähän takia tuosta Vic Richardsista löytyy niin helevetisti näitä feikkejä tai feikilta vaikuttavia kuvia... :( Pari esimerkkiä alla:

victor_gladiator.jpg

super_victor.jpg

Mniska sanoi:
noille sivuille pitää fissiin kirjautua. noista vois pistää jonkun varotuksen. harmittaa kun on mielenkiintonen juttu mutta, please name, adress, cock, eikö sieltä vois kopsata niitä kuvia?

:offtopic: Samanlainen rekkaus-proseduuri kuin tännekkin, eikä sentään laittaa edes vehkeen pituutta, joten n. 30 sekkaa menee... (e:hidasss...)

hmmm. aika sileiltä ja erottumattomilta näyttää manun kädet!!!
vatsalihatkin erottuu eli rasvaa ei ole...
tuo kuva jossa se taljapunnertaa niin ojentaja on ihan sileä...???
oisko sittenkin öljyä sisässä????

zztop sanoi:
hmmm. aika sileiltä ja erottumattomilta näyttää manun kädet!!!
vatsalihatkin erottuu eli rasvaa ei ole...
tuo kuva jossa se taljapunnertaa niin ojentaja on ihan sileä...???
oisko sittenkin öljyä sisässä????
jep...ojentajassa erottuvuus on jotenkin erityisen huono. tossa kivenkantokuvassa näyttää erityisesti jotenkin luonnottomalta.

ja ojentaja näyttää myös oudolta kun käsi on koukussa.
jotenkin liian "pallomainen", en oo kyllä toista sen muotoista nähnyt.

En usko että noi syntholi pellet pitää 100 kilon kiveä käsissään. Miks se on niin vaikea uskoa että pakkohan jollain on olla maailman suurimmat bicepsit?:)

Bodaaja sanoi:
En usko että noi syntholi pellet pitää 100 kilon kiveä käsissään. Miks se on niin vaikea uskoa että pakkohan jollain on olla maailman suurimmat bicepsit?:)
ei kukaan ole väittänytkään etteikö sillä voimaa olis. mutta noi kädet vaan on jotenkin oudon pökkelöt kun vertaa miehen muuhun kroppaan.

huumor sanoi:
ei kukaan ole väittänytkään etteikö sillä voimaa olis. mutta noi kädet vaan on jotenkin oudon pökkelöt kun vertaa miehen muuhun kroppaan.

Minun mielestä ne ovat täysin luonnolliset joskin helvetin isot habat, mutta täytyy muistaa että noi kuvat on 10 vuotta ellei ylikin vanhoja, eli tuskin Manu nykyään enään omistaa noita tykkejä:)

ei todellakaan omaa enää,
kun nuita sen treenikuvia katselee ja vertailee keneen muuhun vastaavaan isoon mieheen tahansa,niin kyllä tulee mieleen,että miksi erottuvuus on olematon?
tuossa taljapunnerruskuvassa ei minkäänlaista uraa koko ojentajassa!!!
täysin pallerot...

zztop sanoi:
ei todellakaan omaa enää,
kun nuita sen treenikuvia katselee ja vertailee keneen muuhun vastaavaan isoon mieheen tahansa,niin kyllä tulee mieleen,että miksi erottuvuus on olematon?
tuossa taljapunnerruskuvassa ei minkäänlaista uraa koko ojentajassa!!!
täysin pallerot...

Hei, mutta miettikää kenellä muulla on ollu yli 60cm kädet, vähän vaikea verrata muihin kun aika yksin saa tossa luokassa olla;)

Bodaaja sanoi:
Minun mielestä ne ovat täysin luonnolliset joskin helvetin isot habat, mutta täytyy muistaa että noi kuvat on 10 vuotta ellei ylikin vanhoja, eli tuskin Manu nykyään enään omistaa noita tykkejä:)
kyllä mun mielestä toi ojentaja on jotenki luonnottoman näkönen. se ei käytännössä ole enää ojentajan mallinen vaan käden väärälle puolelle kasvanut hauis..tai siis siltä se näyttää.

huumor sanoi:
kyllä mun mielestä toi ojentaja on jotenki luonnottoman näkönen. se ei käytännössä ole enää ojentajan mallinen vaan käden väärälle puolelle kasvanut hauis..tai siis siltä se näyttää.

Ehkä se ojentajakin muuttaa muotoaan kun käsi kasvaa ton kokoseks.

Bodaaja sanoi:
Ehkä se ojentajakin muuttaa muotoaan kun käsi kasvaa ton kokoseks.
mutta harvemmin lihaksesta erottuvuus huononee sen kasvaessa :rolleyes:

ei se erottuvuus muutu miksikään kasvun mukana,vai miltä kuulostais:
mitä suuremmaksi (eli lihaksikkaammaksi) kasvat sen sileämmäksi muutut!
eli isoimmat voimailijat olis suorastaan silkkisen sileitä,ei kutsin kutsia!!
ja isot kehoilijat olis tosi veikeän näköisiä..
jätän nyt tämän manuttelun tähän,jatkakaa te.

Niin kaikki isot voimamiehet on noita syntholi pellejä jos on isot kädet

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom