Joulufanitus, jo vuodesta 2005

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jo useamman vuoden ollut joulufiilis kateissa. Viime joulu meni kokonaan töissä. Nyt melkein jopa odotan joulua. Töistä vapaata, koko joulu rakkaan seurassa ja meillä on silloin pariviikkoisia koiravauvoja jos kaikki sujuu hyvin :heart: Ekat jouluvalotkin jos ostettu miehen asunnolle.

Viime jouluna söin pussillisen joulutorttuja ja ostin kmarketista maksalaatikkoa ja kattelin eukon kanssa telkkaria.

Tänä jouluna voisi viettää vähän perinteisemmän joulun ja lähteä kyläilemään.

Tää on kyllä nykyisin ollut mun ehdoton suosikki joululaulu. Hyvin saa joulutunnelmat käyntiin kun tota kuuntelee imo. Ei tältä yhtyeeltä voi oottaa muuta kuin laatua.

PART_1544085297712.jpg
PART_1544085329220.jpg

Kaupassa oli savustettua kalkkunanrintaa -30% Kylläpä on hyvää leivän päällä! :hyper:Vain jouluna.

Itse olin lapsena enemmän jouluihminen (luonnollisesti) mutta sitten se muuttui pikkuhiljaa ja omien lapsien myötä sitten taas näin vanhempana ymmärtää lapsillekin tehdä sen "Joulun" perinteiden mukaan. Yksin jos olis niin ei olis mitään merkitystä silleen...

Tässä video joka kuvattiin eilen lasten kanssa metsässä jossa soitan omaa lyhyttä versiota parista tunnetusta joululaulusta :rock:

Hyvät joulut kaikille!!:heart:

View: https://www.youtube.com/watch?v=N-1hBGf26Zw

Selasin eilen joululeivonnaisohjeita. Pitää varmaan tehdä ja maistella ne jo etukäteen, että osaa sitten jouluksi valita ne parhaimmat ja ei tule pettymyksiä 😋

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom