Jos on tylsää, niin....

Toi muskeli paita on aika karu! Entä kun vie jonkun muijan himaan ja heittää paidan helvettiin. Mahtas olla akan ilme hyvän näkönen :eek:

Net Virgin sanoi:
Toivottavasti ei oo vanha... Etusivulla on hieno lihaspaita, joka on nyt ajankohtainen niille, jotka tajuavat toukokuussa olevansa auttamatta myöhässä kesäkunnosta...

http://www.mulletoi.com/

Nyt on pakko uskoa ja toivoa, että kukaan ei oikeasti osta tuollaista :D

Mconen sanoi:
Mä luulin että säännöt kieltää linkit kilpaileviin kauppoihin. Olenko nyt ihan väärässä?

Et.
Mutta myydäänhän tuolla paitoja niinkuin pakkiksellakin;)

ironchef sanoi:
[,<-viilaus] Hmmmm. Eikös säännöt kiellä mainonnan ja suorat linkit kauppoihin? [/,<-viilaus]

[Nuss nuss] :lol2: [/Nuss nuss]

Edit: Olen sittenkin syyllistynyt rikkomukseen... :itku:

- Kaikenlainen mainostaminen on kiellettyä ilman ylläpidon suostumusta, tämä koskee myös nettisivustojen linkkejä.

Postasi Mikekin linkin siihen ranskankieliseen möykkälevyyn:)

edit: Ai mutta sillähän olikin ylläpidon suostumus.

Mconen sanoi:
Mä luulin että säännöt kieltää linkit kilpaileviin kauppoihin. Olenko nyt ihan väärässä?

Mutta tuohan on kilpaileva kauppa, kuka nyt enää viitsii salilla käydä ja tuhlata rahojaan lisäravinteisiin kun saa lihakset suoraan netistä tilaamalla? :D

Sukulaku sanoi:
Postasi Mikekin linkin siihen ranskankieliseen möykkälevyyn:)

edit: Ai mutta sillähän olikin ylläpidon suostumus.

Noin niin ku maalaisjärjellä voipi itse kukin ihmetellä mikä voisi olla kielletty linkki... Jos postaa linkin XXX-verkkokauppaan joka myy XXX-proteiineja.. niin ehkä nauttisin banaanista

Mutta jos pasteet linkin vaikkapa hassuun verkkokauppaan, joka sattuu myymään vaikkapa tyhjiä levyjä tahi tämän linkin kaltaisia hassuja vekottimia, niin itse en ainakaan katso syyllistyneeni mainostamiseen....

Toki ylläpito ratkaisee näissä tapauksissa itse mikä on kiellyttyä ja mikä ei... Ja ainahan ne on kielletyt linkit poistaneet, jos ovat katsoneet tarpeelliseksi. :D

jtt1983 sanoi:
Toi muskeli paita on aika karu! Entä kun vie jonkun muijan himaan ja heittää paidan helvettiin. Mahtas olla akan ilme hyvän näkönen :eek:
Kyllähän monelle muijallekin voi käydä kylmät kun riisutaan sotavarusteet, tukisukat ja pakkelit pois. Ne vissiin laskee ettei äijä viitti lähteä enää siinä vaiheessa pois... :)

Tietty jos paidan alta löytyy ulkoisesti samassa, mutta hieman pienemmässä koossa oleva kaveri, niin sitten ihan hyvä läppä.

Missä on muskelihousut :D

Back
Ylös Bottom