Jorma Rädyn kotisivut löytyvät nykyisin osoitteesta http://mr-universe-1980.blogspot.fi/
* Päivitetty 17.11.2017
* Päivitetty 17.11.2017
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heinäkuussa 1963 Uimastadionilla, Helsingissä.
Täällä oli nostolava ja voimistelupaikka rekkitankoineen, jossa kavereiden kanssa nostelimme painoja ja vetelimme leukoja uimisen ja sukeltelun lisäksi. Kuvassa sivulta Asko Raulos, selkä puolelta Jorma Räty ja edestä Matti Nylund.
Mike sanoi:Vähän on köyhät sivut vielä, mutta vaikea varmaan tuolta ajalta saada matskua kuvien muodossa.
AnaMaki sanoi:Kohtuullinen selkä oli Rädyllä jo 18-vuotiaana.
formula7 sanoi:Jorma on edelleen ainoa suomalainen mies, joka on voittanut MM-kultaa.
Grotesk sanoi:Keijo Reiman? Tosin masterssissa, mutta mm-kultaa kuitenkin!
Tiedz sanoi:Aivan uskomaton kehitys ollut rädyllä vuosien 61-63 välillä...uskomatonta.
v-selkä76 sanoi:Niin siis tarkoitin sarjan alle 110kg:n maastavedon suomenennätystä. Muistivirhe. Tuntuu vaan mieltä lämmittävältä kun omalla rakenteella 300kg:n veto ei tunnu ees vaikealta tavoitteelta alle 100 kg:n painoisenakaan.
v-selkä76 sanoi:En oo koittanut HCG:tä. Sehän tässä niin mielenkiintoista onkin. Kyllähän mä voimanlisäyksen silloin ymmärtäisinkin. No täytyy katsoa miten käy tällä kertaa kun oon ottanu kuurin loppuun ryssiä 4vka ja napit loppuu ens sunnuntaina. Palautteluun ei oo ainakaan vielä kuin vähän Nolvadexia.
v-selkä76 sanoi:Joka tapauksessa tosiasia on että esim. ekan 6vka:n ryssäkuurini jälkeen penkkipunnersin 150kg ja kyykkäsin 170kg mutta viikon kuluttua punnersin 160kg ja kyykkäsin 185kg. Harjoitusohjelmaani en muuttanut millään tavalla.
v-selkä76 sanoi:Itse oon silloin tällöin poltellut Hasista ja vaikutus ei kylläkään ole ollut mieto, mutta se on ollut harmiton
v-selkä76 sanoi:Kyllähän sitä tiettyjä aineita kroppa kestää ilman pitkiä taukoja, mutta henkilökohtaisesti en ainakaan kovin paljon noteeraa ja ääntä nostattele kuurin aikana tehdyistä tuloksista.
v-selkä76 sanoi:Paitsi tietysti jos hyväksyy tosiasian että jos joskus kuurittelun kokonaan lopettaa niin tulokset laskevat aivan romahdusmaisesti. Toisin sanoen ihminen on totaalisesti steroidikoukussa paitsi jos haluaa ryhtyä päätoimiseksi kynäniskaksi.
v-selkä76 sanoi:Itellä eka kuuri oli 6vka ryssiä (2vka 4kpl/vrk, 4vka 8kpl/vrk)+nolvadex 10mg/vrk 20-vuotiaana. Voiman lisäystä huomasin kyllä viikon päästä, mutta se ei vielä tarkoita lihaskasvua kuin korkeintaan nestekertymän muodossa. reilua lihasmassan ja voiman kasvua huomasin vasta 4vka kuurin alusta ja parhaan voimatason saavutin vasta viikko kuurin jälkeen (7vka alusta). Johtuiko se sitten hetkellisestä sisäsyntyisen testosteronin ylituotannosta vai mistä, sitä en tiedä. Paino nousi kuurilla 7kg ja penkkipunnerrustulos reilut 20kg.
v-selkä76 sanoi:. En mä pysty uskomaan, että esim. 45v. täytettyäni ja yli 30v. treenattuani voisin enää ainakaan natuna lisää kehittyä. kyllä se ikä kuitenkin alkaa painamaan ja tulokset iän ja huonomman palautumiskyvyn vuoksi laskea. Eikä pelkästään voimat ja lihakset kasva, vaan myös energiatasoni, mielialani, ruokahalut ja jopa seksikyvytkin kasvavat kuurilla. Tunnen aina itseni 18-vuotiaaksi kun oon kuurilla! SITÄPAITSI MÄ ELÄN ENNEMMIN 55-VUOTIAAKSI KOVASSA KUNNOSSA JA NAUTIN NÄHDÄ LIHAKSENI PEILISTÄ KUIN ELÄN 75-VUOTIAAKSI HÖLKKÄÄJÄNÄ TAI HIIHTÄJÄNÄ JA NÄEN PEILISTÄ KUKKAKEPIN JONKA PIENI TUULENPUUSKAKIN KAATAA. Tosin en usko roinaamisen elinikää huomattavasti lyhentävän kuin aivan ääritapauksissa. Esim. Louie Simmons on kertonut olleensa kuurilla 28v. putkeen. http://www.t-mag.com/html/31madmo.html
Miehen kuntoa tai terveyttä on silti vaikeaa moittia.
strong sanoi:Niinpä..