jopet show season2

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
tyhmille ihmisille ei aukee jopen jutut:). muistakaa kääntää tv2 tänään klo:20.00
Pikkasen nauratti ku Kaikkonen anto ohjeita lentopelkoon :D

-Mulla on lentopelko

-No ota 10 litran ämpäri, oksenna se täyteen ja laita 3 päiväks pakkaseen, sit vie se ulos ja käännä väärinpäin ja poraa pieni reikä pohjaan ja laita sinne tuikku palamaan, se on hieno.

ei ollu kaikkonen kyllä, mutta hyvä sketsi oli :D

tyhmille ihmisille ei aukee jopen jutut:).
Tyhmiä ihmisiä varten on sitten mm. tää Krisse, jonka suosio perustuu tasan siihen loppuunkaluttuun blondivitsiin: "heh heh katsokaa kun tuo blondi on sitten typerä, hohhohhoo!" Jopella on sentään laajempi repertuaari. Jope on loistava:rock:

Kerran yheltä potilaalta poistin luomen nenästä, ni varpaan kynsi halkes. Joskus ne luomen juuret on tosi syvällä. :D

Toi sivupersoonamies on kyllä ihan parhaita sketsejä ever! Jo senkin perusteella miten paljon jengi tota hokee joka puolla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
ei sellaista sketsisarjaa olekkaan jossa kaikki jutut olisi hyviä (sama juttu bändeissä, ei yhdelläkään bändillä ole kaikki biisit hyviä)

Olen pannut merkille, että tuolla Brita Passilla nyt on muutenkin aika erikoisia mielipiteitä, ainakin poikkeaa meikäläisen mielipiteistä noin 180 astetta.

ihan ok, ittelle uppoo enemmän brittihuumori joten ehkei siksi naurata kun pari juttua jopelta, mutta hyvää viihdettä kumminkin :D

Jope on armottoman hauska äijä mutta yksi sketsi tuoksahtaa Pulkkiselta melko väkevästi, se jossa kaksi äijää istuu studiossa ja Jope näpyttelee koskettimia ja toinen on ihan samanlainen hahmo kuin Osmo. Olen kerran katsonut ohjelmaa telkkarista joten ehkäpä joku asiantuntija voisi valaista sketsin saloja tarkemmin.

juu sama kävi meikällä mielessä, ekaks luulin jopa että osmo ois vierailevanan tähtenä siinä...

Suositut

Back
Ylös Bottom