jopet show season2

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
on niin loistavaa huumoria että tarvii oman ketjun. perkele että sai repeillä tossa ykkös jaksossa. mm remu, uutisten lukija, hinuri "vanginvartija", jopen puhuva maksa ja tietenki lääkäri kaikkonen olivat huippuja. meikäläiseen on aina uponnu suurinosa jopen jutuista, ainakin hakkaa kummelin poijjaat mennen tullen :). loistava sketsin tekijä. mitä mieltä muut oli jopetista. keskustelu on vapaa :hyper: :rock:

Kaikki mahdolliset jopen levyt on kuunneltu miljoonasti karjalassa lomaillessa. Itse showta en ole nähnyt kuin yhden jakson joskus.:(

Jope kuitenki rokkaa, ihan uskomatonta miten joku pystyy niin moniin erilaisiin persoonallisiin ääniin/puhetyyleihin whateva.:D

Millo tää tulee?

Kaikkonen on kyllä kuningas! Se on huippu myös Suomi-soffan mainoksissa: "Tulepa suomi-soffaan, täällä on kaikki hirveän halpaa, jhoo.."

Myös se vissyä litkivä hahmo oli aika hyvä, ja tietysti lentokapteeni joka nauraa paskasta asiakkaiden kustannuksella..:hyper:

Työmaalla ei pääse karkuun näitä "ihan tavallista kahvia -irish kohvia" ja "ihanaa - paskaa" juttuja. Helppo soveltaa lähes kaikissa työhommissa! :hyper:

hyvä sarjahan tuo on varsinki se autokauppias oli hyvä, vähä vei bemari bensaa:lol2: 26 l satasella ihan normaalia se on:lol2:

autokauppias oli kyllä kans huippu. kyllä se bemari sen 27litraa hötäsee sataselle :D. sitten jope heitti vielä siihen jotain tähän tyylii: en ota siihen kantaa että syökö se moottori sitä bensaa vai ite auto :lol2::D

Olen päässyt Jopelle tarjoamaan vissyn - kossulla.
Äijä oli heti jutuissa mukana.:joulu3:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo se auto on tossa kulman takana Vaasassa kulman takana:D

Tuota hahmoa tulee turhankin usein siteerattua. Samoin kuin Pepeä.

-Sinä kävit hienoissa ravintoloissa syömässä?
-Mä kävin joo, ravintoloissa, hienoissa ravintoloissa joo syömässä joo..

Ainakin tolle toisen kauden ekalle jaksolle sai todellakin nauraa. Remu oli kyllä paras ja se autokauppias. Vaikkei se vichyn juonti sketsi sisältänyt mitään "huippua" niin silti sekin oli pirun hauska:) Sitten ne kahden muun äijän yksin/keskenään tekemät pätkät on mun mielestä vain turhana täytteenä. Tai ainakaan ne chat-jutut ei naurattanut yhtään. Eikä se, jossa toinen tekee aina källit sille toiselle.

Kyllä se on Jope se kantava voima:D

jope on paras!! ja kaikkonen sen hahmoista ylivoimaisesti parhain.

Pikkasen nauratti ku Kaikkonen anto ohjeita lentopelkoon :D

-Mulla on lentopelko

-No ota 10 litran ämpäri, oksenna se täyteen ja laita 3 päiväks pakkaseen, sit vie se ulos ja käännä väärinpäin ja poraa pieni reikä pohjaan ja laita sinne tuikku palamaan, se on hieno.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom