Joost netti-tv

laitoin invit seuraaville menemään. vana, OK! ja Temp Human. Saattanu joku muuki jo ehtii mutta laitoin silti.

Lähettelen tässä samalla kun pokeria kattelen Joostista.

Timbbe, Lutikka^ ja Kanadanmalja kutsuttu. Olkaapa hyvä.

EDIT: olin kriittisesti hidas. tuplat kutsut tuli nyt.

Mulla pätki toi softa jotenkin ja myös kaistasta tuntu olevan pulaa. Uninstallasin + asensin uudestaan saman ja sitten ei toiminu ollenkaan.

No, sitten otin kutsusta sen linkin uudestaan ja aloin latamaan niin huomasin, että versio on eri, vanha oli JoostSetup-0.9.4 ja uusi JoostSetup-FriendsEdition.

Sitä vaan piti sanomani, että tällä uudella toimii todella paljon paremmin ja kaistastakaan ei ole tunnu olevan pulaa. :eek:

Eli jos on onkelmaa niin tiedätten mitä tehdä.

ite oon tässä katellu tuota luonto/kulttuuri/arkkeologia/jadajada sekotus sarjaa :D mielenkiintonen sekotus sinänsä. 3 juttuu ilmeisesti aina yhessä pätkässä joka on aina 26min pitkä. Explora channel on nimeltää. empä oo muihi sitte ees ehtiny tutustumaa :D Eiku katoinha mie fifth gearin kaikki autoarvostelut läpi :P Paskoina puolina vois ainaki mainita sen, että yhen tollasen 26minuuttisen aikana saa katsoa ainakin 6kertaa saman mainoksen :P Onneksi ne ei kuitenkaan ole kovinkaan pitkiä. 5-15sekunttia luulisin. Saa nähdä kuinka mainokset muuttuu kunhan homma on pois betasta.

Back
Ylös Bottom