Joost netti-tv

Jos jokainen tästä ketjusta kutsun saanut laittaa edes kaksi kutsua eteenpäin tähän ketjuun vastanneille, niin aika äkkiä tulee kutsut kaikille. Viidessä portaassa jo 60 kutsua, eli tämähän menee kuin verkostomarkkinoijan pyramidikuvio. :D

Kaunis ajatus. Liekö kukaan saanut kutsua vielä keltäkään vai soitetaanko karpo paikalle? :whip:

Kaunis ajatus. Liekö kukaan saanut kutsua vielä keltäkään vai soitetaanko karpo paikalle? :whip:

*etsii Hannu Karpon numeroa*

Ketjussa on vuoto jossakin kohtaa. Jos nyt joku laittaisi kutsun osoitteeseen pedrixmaster (at) gmail.com niin ilmoitan vastaanottaneeni kutsun, jonka jälkeen minulle saa lähettää pyynnön sähköpostiini kutsusta. Kutsun kolme ensimmäistä ja ilmoitan kutsuttujen nickit palstalla, jonka jälkeen he saavat menetellä samalla tavalla.. menikö hankalaksi?

Ei kannata turhaan hötkyillä. Itsellänikään esimerkiksi ei ole noita kutsuja ensimmäistäkään lähetettäväksi. Ei ole koskaan ollutkaan. Pääsin mukaan jonottamalla about 3 viikkoa.

Ihan tyylikäs systeemi kyllä. Ohjelmia saisi vaan olla enemmän.

Elkee pistäkö mulle inviteä. Sain kutsun eräältä toiselta palstalta joten kutsutkin menevät sinne. Vähintään sen kolme. Jos jää ylimääräsiä niin pistän sitten pakkiksen puolelle.

Jos joltain liikenee, niin

dymond *at* pakkotoisto.com

Palkaksi ikuinen kiitollisuus. Tai ehkei ihan ikuinen, mutta pari vkoa ainakin.

Hmmm jos joku kehtaisi laittaa vielä mullekin niin laitan sitten 3 kutsua jakoon hetimiten. Kiitos!

nonnonnoo @ hotmail.com

Mr. man, metalman, Pedrix, syntikka, samichan79 ja J@rno:lle lähti invitet menemään.

Kiitos.

Valitettavasti ainakaan minulla ei ole näin alkuun yhtään invitationia käytettävissäni. Mitenkäs muilla juuri ladanneilla?

Ilmoitan heti jos kutsuja ilmestyy.

Kiitos.

Valitettavasti ainakaan minulla ei ole näin alkuun yhtään invitationia käytettävissäni. Mitenkäs muilla juuri ladanneilla?

Ilmoitan heti jos kutsuja ilmestyy.

Ja toivottavasti niitä kutsuja jaetaan threadin alusta päin ;)

Mr. man, metalman, Pedrix, syntikka, samichan79 ja J@rno:lle lähti invitet menemään.

Kiitoksia kovasti, näytti ja tuntui muuten tosi mageelta palvelulta... tätäkö se uus innttervep 2 nyt on ;)

Back
Ylös Bottom