PTVGYM Jooel Vatanen

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Nyt saatto ukko potkasta muurahaispesää mut ei siinä, tottahan toi tuntuu kyl olevan mitä videolla sanot. Valmiina vastaanottamaan vihaa? :D:D
Mä oon valmiina! :)
Nyt menee kyllä joillain herne nenään. Voipi olla ,että menee koko palko....
Se mahdollisuus suodaan kaikille :)
Vauvafoorumeilla kerätään jo paskavaippoja ja etsitään vatasen osoitetta. :D
Ensimmäinen työnnettiin jo postilaatikosta :)
Muijalla nousi paino raskauden aikana n. 15 kiloa ja voi sitä vitunhuudon määrää aina, kun vaa`alle nousi... Ei meinannut millään uskoa, kun yritin tolkuttaa, ettei siihen kroppaan ollut läskiä tullut vaan ihan luonnollista raskauden aikaista painonnousua. No kuinkas sitten kävikään; pari kuukautta synnytyksen jälkeen oli kireämmässä kunnossa kuin koskaan aikaisemmin :)

Emäntä yritti raskauden aikana taistella painonnousua vastaan terveellisellä ruokavaliolla ja runsaalla liikunnalla. Polki mm. crossarilla vielä laskettuna päivänä. Kyllähän kenellä tahansa kunto kiristyy reippaalla liikunnalla ja terveellisellä ruualla ja kun siihen lisätään jatkuvasti kasvava lisäpaino, niin avot! Kannattaisi jokaisen ei-raskaana olevan kokeilla heittää painoliivi päälle ja pikkuhiljaa lisäillä siihen painoja ja liikkua kuten ennenkin...
Siellä on homma hoidettu hyvin!
Ihmislajin säilymisen kannalta kävisi paljon järkeen että raskaana olevan naisen keho myös varastoisi sitä rasvaa herkemmin? Ja on varmaan aika vaikea erottaa (tiettyyn pisteeseen asti) mikä on vielä normaalia raskaudesta johtuvaa painonnousua. Tottakai joukossa on niitäkin ruokaongelmaisia jotka käyttävät raskauttaan vain tekosyynä mutta aika isolla lekalla hutkitaan jos kaikki niputetaan yhteen.
Oikein laihat naiset voi lihotakkin raskauden aikana normaalia herkemmin syynä siihen että vauvalla riittää ravintoa ja energiaa olisi sitten imettämiseen yms, mutta kun puhutaan normaalipainoisesta niin siellä ei pitäisi ollan mitään sen suurempaa syytä En toki asiaan kovin syvälle ole tutustunut joten saa myös valaista jos on eri mieltä.

Vatanen on kyllä rohkea mies aihevalinnoissaan. :worship: Toivottavasti ei tyhmän- sellainen..... :D

Pakkiksen mimmit eivät tuosta varmaan imuroi herneitä, mutta keskiverto juutuubinkatselijapullamössömamma senkin edestä. Asiaa tuo kyllä oli.

Vatanen on kyllä rohkea mies aihevalinnoissaan. :worship: Toivottavasti ei tyhmän- sellainen..... :D

Pakkiksen mimmit eivät tuosta varmaan imuroi herneitä, mutta keskiverto juutuubinkatselijapullamössömamma senkin edestä. Asiaa tuo kyllä oli.
Kyllä mä olen kunniani saanut kuulla tänään niin komentein että yksityisviestein mutta yksikään ei ole vielä voinut mulle selventää kuinka raskauden aikana rasvasolut voi laajentua kuitenkaan syömättä yli kulutuksen :) Tämä mysteeri jää arvoitukseksi ilmeisesti.. mutta kenessäkään itsessään ei ole vika, se on varma juttu! :D

Kyllä mä olen kunniani saanut kuulla tänään niin komentein että yksityisviestein mutta yksikään ei ole vielä voinut mulle selventää kuinka raskauden aikana rasvasolut voi laajentua kuitenkaan syömättä yli kulutuksen :) Tämä mysteeri jää arvoitukseksi ilmeisesti.. mutta kenessäkään itsessään ei ole vika, se on varma juttu! :D
Eikös nykyään kaikki ole yhteyskunnan syytä, joten ehkä tääkin menee siihen laariin :D Aika kaukaa haetulle vaikuttaa, et se ois syöjässä vika, kun ihra kertyy :p

Onko Vatasella ollut asiakkaita, jotka ovat ottaneet nokkiinsa kun olet sanonut heidän olevan ylipainoisia?

Asiakkaaksi haluava: Hei haluan läskeistäni eroon. Tavoite olisi pudottaa 20 kiloa painoa.

PT: joo onhan sulla tuota ylipainoa aika runsaasti. Joten eiköhän pistetä rasva palamaan!

Asiakas: V*tun mulkku. En ole lihava. (heittää kahvit päälle)

Onko Vatasella ollut asiakkaita, jotka ovat ottaneet nokkiinsa kun olet sanonut heidän olevan ylipainoisia?
Hehe, ei kai nyt sentään :) Sen verran täysjärkistä jengiä vielä tähän asti on ollut että ovat tiedostaneet itsekkin oman kehonkoostumuksen. En toki provosoivasti ketää nimittelekkään, kyllä sillä tyylillä varmaan kahvit sais päälle. Kaikki ollaan samanarvoisia toiset vähän isompia vain kuin toiset.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Raskauskeskusteluun..

Ihan samoilla linjoilla. Lihominen raskauden aikana on usein tietoinen valinta höllätä tiukasta ruokavaliosta. Eri asia on raskaudesta johtuva luonnollinen painonnousu. Nyt kun pääsin vauhtiin, niin pitää dumata samaan syssyyn kaikki läskit, jota syyttävät lihavuudestaan kaikkea maan ja taivaan väliltä, aina kilpirauhasen vajaatoiminnasta stressin kautta Jupiterin asentoon. Painonnousun selittävät sairaudet ovat ikävä kyllä arkea joidenkin osalta, mutta paljon on feikkidiagnoosin alle käpertyviä mooseksiakin joukossa.

Olkoon kukin mikä on, mutta se saatanan selittely jurppii. Itse olen pyylevää sorttia, mutta vuorovesivaihtelun sijaan syy löytyy siitä, että syön (ja juon) enemmän kuin kulutan. Ja jengi ei vaan tajua kuinka paljon enemmän merkitsee se, mitä paskaa suuhusi laitat, kuin se, käveletkö duunissa kolme kertaa portaat viikossa hissin sijaan.

Hommat on vähän jäissä nyt, infoa heti milloin lähtee kisasuunnitelmat käyntiin. Nyt valitettavasti joudun vaan sanomaan että tulevaisuudessa.
Hyvä kuitenkin että sanot että "tulevaisuudessa" eli joskus olet lavalle nousemassa! Se tulee olemaan sitten sellainen projekti jota tulee seurattua enemmän kuin tiiviisti. :) Tsemppiä! Ja raskauskohuun: Phineas T. Barnumin sanoin "there is no such thing as bad publicity"

101746-6d673fb7fd9225dd69702e4986e3cf03.jpg

Tässä perimmäinen syy lihomiseen. Bongattu hauskat kuvat-osiosta :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom